Jump to content

VCS wederom uitgesteld?


kneef

Recommended Posts

Jongens: kappen met dat verschrikkelijke gespam. Ga anders lekker slapen, dan is het eerder morgen :-(. Inderdaad hebben sommigen hem eerder dan anderen. Illegaal? ik denk het wel en sommigen hebben hiervoor ook al een warn ontvangen. Maar: theoretisch kan het dat iemand hem vanuit Amerika heeft laten opsturen en dus het spel legaal al in zijn bezit heeft. Dus laten we het topic open. Maar stop alsjeblieft met "ik wil hem hebben" en "waarom zij wel en ik niet". Wacht het rustig af, ga morgen direct de winkels af en laat dit topic gewoon rusten tot er écht nieuws is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    25

  • mertin

    24

  • BigM

    16

  • Rickos

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

nee!... mm een van de meest betrouwbare game zaken in den haag heeft hem op zen site ook op de 10de gezet....:(:(...ik hoop niet dat het zover komt als 10november... egt kloote iedereen speelt hem al overal behalve hier weer...egt raar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het wel. :D

Uit school ga ik hem gelijk kopen. :*D

eerst kijke of ze hem hebben en daarna huis en dan met geld trug

man man ik wil hem echt ff hebben

alleen weet niet of die al in de winkel ligt hier anders ga ik

lekker naar futurezone want daar zouden ze hem vandaag zeker weten hebben

als die hier nog niet is dan post ik wel wat screens van vcs

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Bol.com (een betrouwbare webwinkel) is Vice City Stories uitgesteld tot 10 november, dus zouden we nu nog een weekje moeten wachten. Echter keek een uur later weer op de betreffende pagina, en stond er weer dat GTA Vice City Stories níet was uitgesteld, en dat de releasedatum gewoon 3 november is. Wat we hiervan nu moeten verwachten weet ik niet, ik zou zeggen: wacht gewoon af, ook ik heb namelijk van betrouwbare bronnen vernomen dat Vice City Stories een beetje vertraging heeft opgelopen zodat het pas dit weekend in de schappen zou moeten liggen. Maar ik ben er wel zeker van dat degenen die er écht op jagen Vice City Stories op zijn laatst volgende week vrijdag in hun bezit zullen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

jaa en op bol.com bij mij staat gewoon nog mooi 10.11.2006 rotzooi joh met die release

hmmm ik ga vandaag ff bij futurezone kijken

mij hebben ze gister verteld dat hij er vandaag zou zijn dus dan moet ik m aar ff naar rotterdam he

i8ik heb t er voor over

beter heb ik hem straks

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...