tomdrost Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Bart Smit bij mij heeft em wel want ik heb em net gekocht Reageren
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ik wil hem in prencipe vandaag nog hebben maar dan moet ik duidelijke info hebben ik wil neit voor niks ergens heen Reageren
BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ik wil hem in prencipe vandaag nog hebben maardan moet ik duidelijke info hebben ik wil neit voor niks ergens heen Tja als je er al met z'n instelling erheen gaat kom je er nooit natuurlijk Reageren
BangBros Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Mensen ik denk dat ie allang verkrijgbaar is bij jullie in de winkels zoals ''Media Markt, Bart Smit'' moet je maar om de 2 dagen gaan checken Reageren
BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Mensen ik denk dat ie allang verkrijgbaar is bij jullie in de winkels zoals ''Media Markt, Bart Smit'' moet je maar om de 2 dagen gaan checken hoeso als je naar de meeste berichten kijkt is hijer bijna overal al En op gtagames.nl zijden ze dat het vertraging was en geen uitstel (wil niet mod-achtig doen) Reageren
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb m dank u bart smit zoetermeer dank u marc dank dank dank Reageren
BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAik heb m dank u bart smit zoetermeer dank u marc dank dank dank namens mijn woon gebiet en mezlef graag gedaan Reageren
mertin Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 IK ga naar intertoys en ze zijden dat ze het niet op de lijst hadden staan!! maar hij was wel maar 39 ,99 euro Reageren
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 doe wat je niet laten ka mertin toch raar dat de futurezone hem niet weg doet onderweg dacht ik alweer dat ik voor niets naar zoetermeer zou fietsen maar nee daar lag die ooooooooo super lauw ik snel naar huis fietsen rustig schijf er uit halen en spelen de tijd vloog zo voorbij hahahaha :D:D:D:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.