Swiggers Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Savegame Aanvraag:Missie: Vigilante ,Paramedic ,Taxi ,Air Rescue Besturing:1 Cheaten: Health en Amor alleen Link:ULES00502S92F0.zip lijkt mss wat veel maar is niet zo dringend =) Ff wat meer info Ik heb gesaved in een Empire Building in Ocean Beach Ik heb een helicopter voor Air Rescue aangeduid op de kaart je bent er direct vlakbij Je mag wapens enz kopen heb geld genoeg Ik heb nog nooit money cheat gedaan dus doe aub ook niet Noujah als iemand wil doen ? Grtzz GTAFreak007 Ik wil deze best voor je doen Ik heb hem gedownload en in de PSP map gezet. Maar ik krijg telkens een fout melding: "Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd". Waar ligt dit aan ? Daarom kan ik dit bestand niet uitpakken.. Bewerkt: 26 juni 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Uit te spelen Missie: The Exchange & high Wire Besturing: maakt niet uit, ik speel met 1 Cheaten: liever nieet Link: ULES00502S92F0.zip tnx aan diegene die het wilt doen! Bewerkt: 3 juli 2008 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) wilt echt niemand dat van mij doen? >>> Door ASPHALT: Er zijn minder dan zes uur verstreken, misschien dat je mensen even de tijd moet gunnen..?<<< Bewerkt: 3 juli 2008 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) wilt echt niemand dat van mij doen? >>> Door ASPHALT: Er zijn minder dan zes uur verstreken, misschien dat je mensen even de tijd moet gunnen..?<<< Ik doe hem wel.Het spijt me. Ik kan deze twee missie's niet voor je halen omdat keer op keer een foutmelding krijg. Ik snap maar niet wat ik verkeerd doe want eerder lukte dit wel. Weet misschien 1 van de moderators waarom deze foutmelding telkens verschijnt ? Dit is de foutmelding: Iemand anders mag deze Savegame doen... DSgregor Bewerkt: 2 juli 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) sorry asfalt @dsgregor. het is een zip-bestand, geen rar bestand. ik denk dat dat de fout is heb je winzip? als je het niet hebt, raad ik je Stuffit Expander aan. gebruik ik ook (voor mac dan). (ik hoop dat het een reclame is?) dank je dat je het wilt doen voor mij!! Het lukt me niet dus ik kan deze niet voor je doen... Zou iemand anders hem voor mij willen/kunnen doen? dank je (ULES00502S92F0.zip) Bewerkt: 3 juli 2008 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 hallo forum leden . als ik een savegame op mijn psp zet zegt hij corrupted data hoezo het is tog legal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 hallo forum leden . als ik een savegame op mijn psp zet zegt hij corrupted data hoezo het is tog legal Waarschijnlijk heb je iets veranderd, corrupted data betekent namelijk dat je savegame beschadigd is. Kijk eens in dit topic, en doe het zoals het bij het stukje 'van PC naar PSP' staat beschreven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 hallo forum leden . als ik een savegame op mijn psp zet zegt hij corrupted data hoezo het is tog legal Waarschijnlijk heb je iets veranderd, corrupted data betekent namelijk dat je savegame beschadigd is. Kijk eens in dit topic, en doe het zoals het bij het stukje 'van PC naar PSP' staat beschreven Ik heb het zelfde probleem en volg ook stap voor stap dit topic, maar daar schiet je dan nog niets mee op. De foutmelding blijft maar komen en dit is dus ook het geval bij iamyourghost. Nog even voor de duidelijkheid dit is de foutmelding: Ik snap maar niet wat ik verkeerd doe.. DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) hallo forum leden . als ik een savegame op mijn psp zet zegt hij corrupted data hoezo het is tog legal Waarschijnlijk heb je iets veranderd, corrupted data betekent namelijk dat je savegame beschadigd is. Kijk eens in dit topic, en doe het zoals het bij het stukje 'van PC naar PSP' staat beschreven Ik heb het zelfde probleem en volg ook stap voor stap dit topic, maar daar schiet je dan nog niets mee op. De foutmelding blijft maar komen en dit is dus ook het geval bij iamyourghost. Nog even voor de duidelijkheid dit is de foutmelding:de screenshot Ik snap maar niet wat ik verkeerd doe.. DSgregor ik heb het je toch al gezegd? het is ief2's Savegame.zip en jij probeert het te openen met winrar. ik raad je Stuffit expander aan. die kan bijna alle bestanden openen. (of kan winrar toch zip-bestanden openen?) (en mijn savegame is nogal dringend het is tegen morgenmiddag, eigenlijk) Bewerkt: 5 juli 2008 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 ik heb het je toch al gezegd? het is ief2's Savegame.zip en jij probeert het te openen met winrar. ik raad je Stuffit expander aan. die kan bijna alle bestanden openen. (of kan winrar toch zip-bestanden openen?) (en mijn savegame is nogal dringend het is tegen morgenmiddag, eigenlijk) WinRAR kan inderdaad ook .zip bestanden openen. Bij mij opent hij hem dan ook gewoon, zoals naar behoren. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. Nop, bij mij accepteerd Vice City Stories hem ook niet. Ook ik krijg een Corrupted Data wanneer het spel de savegame probeert te laden. Ik denk dat er iets fout gaat met het uploaden, of je hebt de naam van het bestand gewijzigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) w8 ik zal zelf ook eens proberen EDIT. het werkt maar de map staat dus wel zo: /ule*.zip/ule*/ule*. je moet dus ook nog eens de eerste map openen. (m'n 'zipper' maakt vanzelf nog eens een map aan) het is dus niet van uitpakken, map op psp zetten maar wel uitpakken, map openen, map IN map op psp zetten! Bewerkt: 5 juli 2008 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 ik heb het echt binnen een uurtje nodig!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 nee sorry DSgreger bij mij lukt het wel om het op mijn psp te krijgen maar als ik kijk bij mijn savegame staat er NL beschadigd data moet ik dan een andere schone savegame gebreuken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wvswem Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Uit te spelen Missie: The Exchange & high Wire Besturing: maakt niet uit, ik speel met 1 Cheaten: liever nieet Link: ULES00502S92F0.zip tnx aan diegene die het wilt doen! Ik zal hem wel even proberen te doen. Ik update morgen wel. Edit ik kan hem ook niet gebruiken sorry. Probeer je save nog een keer te uploaden. >>> Door ASPHALT: Aangezien hij er 4 dagen geleden zo'n haast mee had, denk ik dat hij op vakantie is.. <<< Bewerkt: 10 juli 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamranoi Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Savegame Aanvraag: Missie: when funday comes Besturing: 1 Cheaten: zo veel als je maar wilt als ik e'm maar niet hoef te doen Link:- ULES00502S92F0.rar greetz kamranoi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.