Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

ja thanks ga direct uploade

hier is hij eindelijk hopelijk is het gelukt :tu:

-------------------------------------------------------------------------

werkt niet lukt niet om het in te pakke ga nog eens zien

>>> Door SummerBase: Bumpen na een paar dagen mag, maar dubbelposten is volgens onze regels niet toegestaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

rechtermuisknop op het bestand klikken > Add to archive....

Je moet wel winrar geinstalleerd hebben en daarna kan je hem uploaden. Snap alleen niet dat er iemand is die alle zijmissies voor jou gaat doen :S

Link to comment
Delen op andere websites

save game aanvraag vice city stories .... missie jive drive kan iemand die voor mij doen ??? bedankt alvast

owjah hij is helaas wel met cheats gedaan ... iemand had mn psp is geleend en toen een paar missie,s gedaan met cheats en toen opgeslagen en ik had niet egt zin om weer de missie,s terug te doen mss dat iemand een savegame kan maken tot aan die missie zonder cheats ? ik zou erg blij zijn dan als iemand dat zou willen doen

gta_savegame.zip

Bewerkt: door donarfan
Link to comment
Delen op andere websites

save game aanvraag vice city stories .... missie jive drive kan iemand die voor mij doen ??? bedankt alvast

owjah hij is helaas wel met cheats gedaan ... iemand had mn psp is geleend en toen een paar missie,s gedaan met cheats en toen opgeslagen en ik had niet egt zin om weer de missie,s terug te doen mss dat iemand een savegame kan maken tot aan die missie zonder cheats ? ik zou erg blij zijn dan als iemand dat zou willen doen

Je kan in dit topic allemaal savegames downloaden van alle missie's. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

save game aanvraag vice city stories .... missie jive drive kan iemand die voor mij doen ??? bedankt alvast

owjah hij is helaas wel met cheats gedaan ... iemand had mn psp is geleend en toen een paar missie,s gedaan met cheats en toen opgeslagen en ik had niet egt zin om weer de missie,s terug te doen mss dat iemand een savegame kan maken tot aan die missie zonder cheats ? ik zou erg blij zijn dan als iemand dat zou willen doen

Je kan in dit topic allemaal savegames downloaden van alle missie's. ;)

kan jij me de link geven dan van de missie na jiv drive?

Link to comment
Delen op andere websites

save game aanvraag vice city stories .... missie jive drive kan iemand die voor mij doen ??? bedankt alvast

owjah hij is helaas wel met cheats gedaan ... iemand had mn psp is geleend en toen een paar missie,s gedaan met cheats en toen opgeslagen en ik had niet egt zin om weer de missie,s terug te doen mss dat iemand een savegame kan maken tot aan die missie zonder cheats ? ik zou erg blij zijn dan als iemand dat zou willen doen

Je kan in dit topic allemaal savegames downloaden van alle missie's. ;)

kan jij me de link geven dan van de missie na jiv drive?

Je kan het ook zelf opzoeken in dat topic, druk gewoon op 'Download' bij het stukje 'Jive Drive' dan heb je direct het pakketje na Jive Drive. En kun je die missie overslaan, de missies zijn door mij behaald en ik kan je verzekeren dat je een goede hebt. Dus... Mocht er nog wat wezen dan hoor ik het wel, maar je kan zelf ook even zoeken denk ik zo. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: Light my Pyre
  • Besturing: 2 (mag wel veranderd worden)
  • Cheaten: nee
  • Link: Bijlage

Mij lukt het stuk niet dat je lance moet beschermen, is altijd voor Malibu dood.:(

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Light My Prye

Beloning: $2500

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik ben wel naar de Ammu-Nation geweest om Armor en wat wapens te halen, aangezien je weinig wapens had. Je kreeg ook geld bijgeschreven voor je Empire Buildings. De Armor is helaas weggeschoten door de mannen van The Mendez Brothers. Diaz liet een berichtje achter op je pager. Je kunt een missie voor hem doen. De Savegame is opgeslagen in The Clymenus Suite.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Light My Prye

Beloning: $2500

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik ben wel naar de Ammu-Nation geweest om Armor en wat wapens te halen, aangezien je weinig wapens had. Je kreeg ook geld bijgeschreven voor je Empire Buildings. De Armor is helaas weggeschoten door de mannen van The Mendez Brothers. Diaz liet een berichtje achter op je pager. Je kunt een missie voor hem doen. De Savegame is opgeslagen in The Clymenus Suite.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

hartstikke bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missies:The Exchange en Domo Arigato Domestoboto van Ricardo Diaz.
  • Besturing:Busturing nummer 2.
  • Cheaten:Nee er mag niet gecheat worden.
  • Link:De Save Game staat in de bijlagen.

Veel succes ! Dat stuk met die sniper van de missie The Exchange lukt wel , maar dat stuk met die vrachtwagen lukt niet omdat me vrachtwagen telkens kapot gaat. En de missie Domo Arigato Domestoboto kan ik nooit halen , dus doe die ook gelijk maar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: The Exchange

Beloning: $1750

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Er is een deel van je Armor weggeschoten door de mannen van Gonzales doordat ik de vrachtwagen moest verdedigen. Dit is trouwens de enige missie voor de laatste missie van Gonzales. Je kreeg natuurlijk een berichtje van Gonzales om voor hem de laatste missie te doen. Voor de tweede missie die je hebt aangevraagd, zitten er 3 missies tussen. Kijk maar op deze pagina van WikiGTA. :Y

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...