Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

Dieke Frans,

Ik heb een PB Gestuurd (volgens mij dinsdagavond of woensdagochtend) over de savegame, maar je hebt hem misschien om de een of andere reden niet ontvangen.

De Donwload is een snelkoppeling naar de savegame, zou je de savegame zelf willen posten?

DarkMike

okj srry het gaat ook altijd fout he :bonk:

ULES00502S92F4.zip

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

GTA Vice City Stories Savegame-aanvraag

  • photo-11829.jpg
    No cheats & no modifications
  • Missies behaald: 'Rampage #1', 'Playground On The Town' en 'Playground On The Point'
  • Beloningen:
    • Rampage #1:
      • $200,-

      [*]Playground On The Town:

      • $500,-

      [*]Playground On The Point:

      • $500,-

    [*]Opmerking: Ik heb geen enkele kogel verbruikt, en ik heb opgeslagen in The Clymenus Suite-safehouse. Daarbij heb ik een PCJ-600 in de garage van The Clymenus Suite gezet. Daarnaast heb ik een body armor bemachtigd.

    [*]Savegame: ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Missie: Unfriendly Competition

Beloning: $1300 en je kunt bij hət hotel een BF Injection kopen.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik ben wel naar de Ammu-Nation geweest om wat granaten voor deze missie te halen. Je armor is helaas eraf geschoten.

Missie: Paramedic Level 11 t/m 15

Beloning: $6500 en je kunt rennen zonder moe te worden

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Je kreeg ook $6700 bijgeschreven voor je Empire Buildings. De Savegame is opgeslagen in 101 Bayshore Avenue.

Savegame:

Veel plezier en succes met hət spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan de missie niet halen, waarbij lance de auto bestuurd en jij de gelen moet schieten.

mijn auto ontploft elke keer, uit verveling heb ik alle bedrijven overgenomen enzo, maar nu is er niks meer te doen.

kan iemand mijn savegame gebruiken, die missie voor mij halen en weer terug posten, dat zou aardig zijn, andere mensen mogen mij savegame ok gebruiken als ze willen, ik zit rond de 12% let op: ik heb cheats gebruikt.

>>> Door SummerBase: Welkom op het forum Slevin! Maak er een leuke tijd van, maar je moet een savegame wel in het ''Savegame Aanvraag'' topic plaatsen, geen probleem hoor. Ik heb hem even voor je samengevoegd. :)<<<

ULES00502S92F7.rar

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Stories Savegame-aanvraag

  • photo-11829.jpg
    No cheats & no modifications
  • Missie behaald: 'Jive Drive'
  • Missieomschrijving:
    • Jive Drive
      Allereerst zou ik, als ik jou was, voordat je deze missie start voor een volle health en body armor zorgen. Daarnaast is een machine pistol als wapen een zeer goede keuze. Een Micro-SMG is een prachtig hulpmiddel voor deze missie, en een AK of een M4 maakt het helemaal af. Klik =>hier<= voor een kaartje waar de locaties van de wapens op staat (houd je cursor op één van de bolletjes om te zien met welk wapen je hier te maken hebt). Wanneer je dit allemaal geregeld hebt kun je met een gerust hart aan de missie beginnen. Wanneer je de missie 'Jive Drive' start, zie je Victor tegen zijn rode Stinger leunen. Hij kijkt naar een verliefd stel dat langsloopt, waarvan de man en de vrouw bijna met elkaar gaan zoenen. Ondertussen is Lance (die gearriveerd is op het vliegveld) stiekem naast Vic gaan staan, en laat hem zodoende schrikken. Vic is niet erg blij met de komst van Lance, terwijl Lance nogal grappig probeert te zijn (met zijn herpes :clown:). Wanneer Vic en Lance in de Stinger zitten komt een Cholo Sabre aangereden, en stappen er twee Cholos uit. Deze zijn nogal boos op Vic omdat hij nogal wat Cholos heeft uitgemoord. Nu willen ze Victor maar eens gaan vermoorden. Wanneer je weer de controle over Vic krijgt zal hij in de auto zitten. Lance rijdt; Vic schiet. Het wapen heb je in je handen, je hoeft alleen maar met de analoge joystick te bewegen en met de Circle.gif-toets te schieten. Vernietig alle achtervolgende Cholos, en geniet van de vele (achterlijke) stunts die Lance maakt. Uiteindelijk, in de achterbuurten van Little Haiti, rijdt Lance de auto in de kreukels (doordat hij een grote stunt maakt en verkeerd terecht komt). Eenmaal op het pleintje moet je een heleboel Cholos vermoorden. Doe dat met de M4 of met de Micro-SMG, en zorg ervoor dat Lance niet doodgeschoten wordt. Zoek dekking achter de vele obstakels, en laat er geen gras over groeien. Wanneer je een beetje treuzelt heb je kans dat de Cholos jou overhoop schieten; wanneer jij meteen aanvalt zullen de Cholos niet zo gauw iets terug kunnen doen. Loop ook steeds heen en weer, dit is ook een handige truc waardoor de Cholo-mannen jou moeilijker kunnen raken. Richt met de L-toets.gif-toets op de Cholos, en wissel snel van doel door (terwijl je de L-toets.gif-toets nog inhoudt) op de Left.gif-toets of op de Right.gif-toets te drukken. Wanneer je alle Cholos vermoord hebt moet je Lance nog even naar zijn hotel in Downtown brengen. Wanneer je dat gedaan hebt heb je de missie gehaald.

    [*]Beloningen:

    • Jive Drive:
      • Geen

    [*]Opmerking: Umberto Robina heeft jou opgepiept en vertelde: "Zo, dus jij leidt nu Marty's bende hè? We moeten maar eens met elkaar gaan praten."

    Ik heb opgeslagen in de Empire-site in Downtown waar jij ook als laatste je spelvoortgang had opgeslagen.

    [*]Savegame: ULES00502S92F7.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Light My Prye

Beloning: $2500

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik ben wel naar de Ammu-Nation geweest om Armor te halen, aangezien een groot deel van de Armor die ik had gevonden op een van de vindplaatsten was weggeschoten door de mannen van Mendez. Helaas is die gekochte Armor voor een groot deel weggeschoten door de mannen van Mendez bij het binnendringen van het huis van The Mendez Brothers. Diaz liet een berichtje achter op je pager. Je kunt een missie voor hem doen. De Savegame is opgeslagen in The Clymenus Suite.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...