Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

Sorry voor de vertraging. Ik had een paar kleine dingen tegen vandaag.

Missie: Nice Package

Beloning: $750

Bijzonderheden: Ik ben tijdens de missie Nice Package naar de Pay 'n Spray gegaan om een wanted level van 4 sterren weg te werken. Uiteraard heb ik geen cheats of mods gebruikt om deze missie te halen.

Missie: Paramedic

Beloning: $100 per gehaalde level en je kunt nu rennen zonder moe te worden. Ik moest deze missie een paar keer overdoen omdat ik de patienten per ongeluk overreed.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Jive Drive

Beloning: Geen

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Ik heb de Scorpion vervangen door de Micro-SMG. Ik heb dit gedaan omdat een Scorpion niet echt zo lekker schiet. Voor deze missie heb ik ook een Armor opgepikt. Alleen ben ik de Armor verloren tijdens de missie door schietende Cholos. Je kreeg wel $900 bijgeschreven voor je Empire Buildings. Umberto liet een berichtje achter op je pager. Hij wilde je spreken. De Savegame is ingepakt in Winrar.

Savegame:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Jive Drive

Beloning: Geen

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Ik heb de Scorpion vervangen door de Micro-SMG. Ik heb dit gedaan omdat een Scorpion niet echt zo lekker schiet. Voor deze missie heb ik ook een Armor opgepikt. Alleen ben ik de Armor verloren tijdens de missie door schietende Cholos. Je kreeg wel $900 bijgeschreven voor je Empire Buildings. Umberto liet een berichtje achter op je pager. Hij wilde je spreken. De Savegame is ingepakt in Winrar.

Savegame:

Thanx, nu kan ik eindelijk verder. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

save game aanvraag

missie:

ik wil dat iemand alle empire building site voor me in neemt en koopt van de eerste wereld het mag max 1 week duren. alvast bedankt. je mag zelf weten of de site protetion word of wat dan ook en ik wil alles high roller. ik heb genoeg geld als de geld op is mag je de geld cheat gebruiken. :bier::bier:

Besturing: mag je zelf weten.

Cheaten : mag allen als het hard nodig is.

link : zie bij lage

edit: thanks colonel cortez maar als je het wil doe dan ook wereld 2 oke :eten:

ULES00502S92F0.rar

Bewerkt: door bozmaz
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Empire Building veroveren.

Beloning: Geld voor alle geslaagde pogingen en elke dag geld voor je Empire Buildings. Daarnaast zijn er elke outfits vrijgespeeld door het veroveren van Drugs, Smuggling en Robbery Empire Buildings.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Ik heb ongeveer $100000 aan wapens uitgegeven aangezien je geen wapens had. Daarnaast heb ik een aantal keer de wapens moeten terugkopen, aangezien ik een paar keer ben doodgeschoten door de Sharks. Ik heb een Empire Building niet veroverd omdat je deze Empire Building pas krijgt in de missie Hostile Takeover. Voor meer informatie hierover kun je dit topic en deze post van M4X doorlezen. Er zijn een aantal Empire Buildings die moeten gerepareerd worden. Ik wil je nog waarschuwen dat je om de haverklap aangevallen gaat worden door de Sharks en The Biker Gang.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

heb ik nou eindelijk alle empire buildings lekker zeg elke dag geld verdienen.

>>> Door SummerBase: Onnodig plaatje verwijderd, in het vervolg alleen afbeeldingen posten die iets aan het topic toevoegen. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel erg gefrustreerd door 3 dingen die ik in LCS zo makkelijk vond...

Bij de Paramedic ontploft me auto, al 3 keer in level 10.

Bij Vigilante word ik bij level 10 door 8 mannetjes met een AK doodgeschoten :duh:

En bij de eerste missie van Forbes, ga ik de hele tijd dood vlak voor de Pay'n'Spray :erm:

Dus graag die 3, ik ben te gefrustreerd om ze nog een keer te doen :{

Hij is ingepakt in winrar.

PS: Je kan ook vragen om een andere save game, daar heb ik al wapens.

Geld maakt niet uit, en het liefst niet cheaten.

ULES00502S92F3.rar

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

savegame aanvraag.

missie:The Mugshot Longshot :tu:

besturing:maakt niet uit.

cheaten :liever niet.

bijzonderheden:ik wil dat iemand de missie The Mugshot Longshot doet en a.u.b niet wasted of busted worden. de savegame is in gepakt in een winrar

alvast heel erg bedankt. :cya:

ULES00502S92F0.rar

Bewerkt: door bozmaz
Link to comment
Delen op andere websites

The Mugshot Longshot - Passed

Ik heb voor deze missie geen cheats gebruikt en ben ook niet dood gegaan of gearresteerd, alleen ben ik een klein beetje armor verloren. Ik heb het spel weer opgeslagen in The Clymenus Suite. Ik wens je veel succes met de rest van het spel!

Savegame:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel erg gefrustreerd door 3 dingen die ik in LCS zo makkelijk vond...

Bij de Paramedic ontploft me auto, al 3 keer in level 10.

Bij Vigilante word ik bij level 10 door 8 mannetjes met een AK doodgeschoten :duh:

En bij de eerste missie van Forbes, ga ik de hele tijd dood vlak voor de Pay'n'Spray :erm:

Dus graag die 3, ik ben te gefrustreerd om ze nog een keer te doen :{

Hij is ingepakt in winrar.

PS: Je kan ook vragen om een andere save game, daar heb ik al wapens.

Geld maakt niet uit, en het liefst niet cheaten.

Paramedic ben ik zelf ook niet zo goed in, maar Vigilante en die van Forbes kan ik wel even doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...