Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

Missie: Turn on, Tune in, Bug out

Beloning: $300

Bijzonderheden: Ik heb geen cheats of mods gebruikt om deze missie voor je te halen. Ik heb wat wapens gekocht omdat je weinig wapens had. Een andere reden om wapens te halen was voor de volgende missie Unfriendly Competition. In die missie moest je veel schieten. Ik moest die agenten vaak neerschieten. Ook ben ik naar de Pay 'n Spray geweest om mijn wanted level weg te werken. Reni liet een berichtje achter op je pager. Je kunt de volgende missie voor haar doen.

Missie: Unfriendly Competition

Beloning: $1300

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Ik heb een armor en health gehaald op een paar vindplaatsen om deze missie te kunnen beginnen. De armor verloor ik helaas. Ik verloor ook een klein beetje health. De Quad waarmee je de laatste drugsdealer moest achtervolgen, heb ik in je garage gestopt.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

Ik ga voor je aan de slag.

Thx man :puh: veel suc6 ik probeerde het 14 keer :puh: lukt me gwon niet :( kword nerveus van die politie:P laatste keer was ik SUPER Dicht bij ik was bijna bij zon outotje die voor de pay en spray stond ik loop er naar toe

me armor 50 procent heatl 100 en ik zag allemaal bloed en toen was ik dood:P en toen was ik boos:P en ik Durf gwon niet meer die missie te doen:P kben bang dat ik me zelf ga slaan:P

veel suc6 en bedankt :*D

Missie 1 is af. Ik heb voor de volgende missie wat wapens gekocht omdat je weinig wapens had.

Ah ok snel:P maar waar kan ik em downloade? gwon bij mijn upgelode ding?

thx

Missie 1 is af. Ik heb voor de volgende missie wat wapens gekocht omdat je weinig wapens had. Ik zet de savegame straks in het bewerkte bericht van mij. Missie 2 is ook al af.

ej ok gast:P

maar in welk bericht nou?

:puh:

en ZEER BEDANKT :klap:_O_ egt knap or dat je dat heb ge halt:P :klap:

Bedankt en ik zal die missie proberen te doen:P

:)

Ej ik heb weer vraagje :$ je zei Reni liet een berichtje achter op je pager. Je kunt de volgende missie voor haar doen. ok die wil ik heel graag proberen maar wat is een pager enzo:P ik zit pas net op gtagames.nl:P en ik heb niet zoveel verstand van dat soort dingen:P

>>> Door Dutchy3010: Triple post samengevoegd... Gebruik voortaan even de EDIT-knop, svp :).<<<

Srry:) kben niet zo goed in post dingest en forums enzo

bedankt voor tip:

Bewerkt: door kelvin_vv
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt en ik zal die missie proberen te doen:P

:)

Ej ik heb weer vraagje :$ je zei Reni liet een berichtje achter op je pager. Je kunt de volgende missie voor haar doen. ok die wil ik heel graag proberen maar wat is een pager enzo:P ik zit pas net op gtagames.nl:P en ik heb niet zoveel verstand van dat soort dingen:P

Een pager was in de jaren 80 en in het begin t/m midden van de jaren 90 een soort voorganger van de GSM. Je kon op die pager tekstberichtjes en signalen achterlaten. Je kon er helaas niet rechtstreeks mee bellen. Je moest naar een telefoon gaan en diegene dan opbellen. De pager was vooral populair in de USA. In Nederland heeft de pager niet veel succes gehad. In het spel houdt dit in dat je vooral tekstberichtjes krijg op je pager. In het spel heb je geen mobieltjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt en ik zal die missie proberen te doen:P

:)

Ej ik heb weer vraagje :$ je zei Reni liet een berichtje achter op je pager. Je kunt de volgende missie voor haar doen. ok die wil ik heel graag proberen maar wat is een pager enzo:P ik zit pas net op gtagames.nl:P en ik heb niet zoveel verstand van dat soort dingen:P

Een pager was in de jaren 80 en in het begin t/m midden van de jaren 90 een soort voorganger van de GSM. Je kon op die pager tekstberichtjes en signalen achterlaten. Je kon er helaas niet rechtstreeks mee bellen. Je moest naar een telefoon gaan en diegene dan opbellen. De pager was vooral populair in de USA. In Nederland heeft de pager niet veel succes gehad. In het spel houdt dit in dat je vooral tekstberichtjes krijg op je pager. In het spel heb je geen mobieltjes.

OW HAHAH Dat ja ok ik dacht dat iemand hier een missie had die ik kon probere xD

(BTW die reni is tog een man :puh: kzie geen tiete xD)

nee sorry verkeerd begrepe

ik wist niet of het in et spel was:P ja dat beeper 220 dingetje:P

Bewerkt: door kelvin_vv
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: So Long Schlong, Domo Arigato Domestoboto, In the Air Tonight, Light my Pyre en Over the Top
  • Besturing: 2
  • Cheaten: nee
  • Link: bijlage

Het zijn 5 missies ik hoop dat iemand zin heeft deze te doen.

Savegame:

Ik krijg hem niet geladen, reden: Corrupt Data...

Misschien kan iemand anders kijken of hij het zelfde probleem heeft?

Ik kijk wel even ;).

1 minuutje geduld ;).

Ik heb net gekeken en ik heb net hetzelfde probleem ...

Misschien kan Victor_Vance zijn savegame even opnieuw uploaden ?

Edit : Aangezien het probleem met Victor_Vance's savegame is opgelosd ( via WLM ) doe ik deze savegame wel , tenzij ASPHALT de savegame echt wil voltooien ;) ?!

Edit² : Jammergenoeg kan ik de savegame - aanvraag van Victor_Vance niet voltooien aangezien ik nog een berg Wiskunde te leren heb ... Helaas pindakaas ... :(

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: So Long Schlong
  • Missie: Domo Arigato Domestoboto
  • Missie: In the Air Tonight
  • Missie: Light my Pyre
  • Missie: Over the Top
  • Besturing: 2
  • Cheaten: nee
  • Link: bijlage

Het zijn 5 missies ik hoop dat iemand zin heeft deze voor me te doen.

Savegame:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: So Long Schlong
  • Missie: Domo Arigato Domestoboto
  • Missie: In the Air Tonight
  • Missie: Light my Pyre
  • Missie: Over the Top
  • Besturing: 2
  • Cheaten: nee
  • Link: bijlage

Het zijn 5 missies ik hoop dat iemand zin heeft deze voor me te doen.

Savegame:

Ik heb hier zeker wel zin in kerel, maar ik moet zo naar de Sportclub en daarna ga ik er mee bezig. :bier:

.. Ik ben te druk met school en andere zaken op dit moment, iemand anders mag hem doen. :{ ..

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: So Long Schlong

Beloning: Die had ik niet gezien, maar je kreeg wel geld erbij.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik heb je Freeway gebruikt om naar Reni te rijden. Je kreeg ook geld bijgeschreven voor je Empire Buildings. Phil liet een berichtje achter op je pager. Hij wilde je bedanken voor het opletten op Louise.

Missie: Domo Arigato Domestoboto

Beloning: Die had ik niet gezien, maar je kreeg wel geld erbij.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Missie: In the Air Tonight

Beloning $3000 en je kunt vanaf nu tegen betaling Phil Collins in het stadion zien optreden.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. De savegame is opgeslagen in 101 Bayshore Avenue. Ik heb een Taxi voor Pietje II achtergelaten om naar Lance te rijden.

Savegame:

Ik wens Pietje II veel succes en plezier toe met de twee overige missies. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dan aan de slag met de eerste 3 missies. De andere twee missies laat ik aan iemand anders over. Ik denk dat ik morgenochtend de savegame gepost kan hebben in mijn bijlage.

Bedankt voor het behalen van de eerste 3 missies.

Bewerkt: door Victor_Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe ik wel (als opvolger van Colonel Cortez) de twee resterende missies; 'Light My Pyre' en 'Over the Top'. :)

--------------------

GTA Vice City Stories Savegame-aanvraag

  • photo-11829.jpg
    No cheats & no modifications
  • Missies behaald: 'Light My Pyre' en 'Over the Top'
  • Missieomschrijving:
    • Light My Pyre
      Victor Vance vraagt aan Lance Vance waar Louise Cassidy-Williams zich bevindt. Opeens komt Mary-Jo Cassidy, de zus van Louise, binnenstormen en vertelt paniekerig dat Louise is ontvoerd door Armando Mendez. Victor roept naar Lance dat ze Louise moeten gaan redden. Eenmaal buiten staan een paar mannen van Armando Victor en Lance op te wachten. Ze hebben twee berichten van Armando die ze over moeten brengen. De eerste is dat Victor en Lance Vice City moeten verlaten, anders zal Louise niet overleven. De tweede boodschap is nog minder aangenaam: één van de mannen schiet met een Rocket Launcher de witte Infernus van Lance naar de schroothoop. Hierdoor wordt Lance zó boos, dat hij meteen op zijn Biker Angel springt en wegrijdt. Aan jou is nu de opdracht om Lance bij te houden en zijn achtervolgers tegen te houden. Loop nu recht naar voren, en bij de eerstvolgende palmboom staat een PCJ-600 geparkeerd. Spring op deze motor, en maak terwijl je op de motor zit drive-by's naar de achtervolgers van Lance. Wanneer Lance op de brug naar Prawn Island gekomen is, zal hij met een flinke vaart de oprit van Armando's villa binnendringen. In een wilde weg schiet hij naar Armando, maar helaas wordt Lance gevangen... Wanneer je weer de controle over Victor krijgt, moet je het huis van Armando zien binnen te dringen. Stap vlak voor de poorten af, en schiet met bijvoorbeeld een Assault Rifle alle mannen van Armando af die je tegenkomt. Loop nu meteen door naar de achterkant van het huis, health-pickups zijn te vinden bij de fontein vóór het huis en in het tuinhuisje áchter het huis. Wanneer je door de marker naar binnen bent gelopen, zie je Armando met een Flame Thrower op je af komen. Armando vertelt dat Victor een pijnlijke dood tegemoet gaat komen. Wanneer je weer de controle hebt, kan je het beste proberen Armando zo snel mogelijk neer te schieten. Een Minigun is dus geen overbodige luxe. Loop ook in de Health- en Body Armor-pickups voor extra kracht. Probeer rondjes te rennen zodat Armando jou moeilijker kan raken met zijn vlammenwerper. Tevens is het verstandig om voor deze missie de Firefighter-missies voltooid te hebben, aangezien je dan vuurbestendig bent. Wanneer je Armando hebt vermoord, volgt er een cutscene en daar zie je in dat Louise - helaas - in Victor's handen sterft.
      'Mission Passed!'
    • Over the Top
      Ricardo Diaz heeft een plan om Diego Mendez en daarmee de gehele Mendez brothers-organisatie uit te roeien. Er is pas geleden een nieuwe lading aan militaire goederen afgeleverd bij de Fort Baxter legerbasis, waaronder een Hunter. Victor moet hem gaan stelen. Phil Cassidy zou een uitstekend hulpje hierbij zijn. Ga naar Phil Cassidy in Viceport toe, ondertussen moet je een wagen van de Mendez brothers vernietigen. Eenmaal bij Phil aangekomen vertelt hij dat je een afleidingsmanoeuvre nodig hebt. Stap samen met Phil in zijn truck (Walton), en rijd naar de Fort Baxter legerbasis. Vlak voor de ingang brengt Phil Cassidy zijn truck tot ontploffen, waardoor jij stiekem via de zijkant over de muur in de basis terecht kan komen. Ga nu naar de admin building, maar pas op dat je niet ontdekt wordt door de zoeklichten of door de soldaten. Eenmaal binnen moet je naar de controlekamer. Loop dus de gang af en ga naar links, vervolgens is de controlekamer aan je linkerhand bij de eerstvolgende deur. Victor zorgt er nu voor dat de poort opengaat die toegang geeft tot de Hunter. Nu zullen de soldaten een actie op touw zetten om de Hunter weg te krijgen. Ga nu vlug naar buiten en zo naar de Hunter toe binnen 3:00 minuten, dat moet te doen zijn. Eenmaal bij de Hunter moet je instappen, en vervolgens vlieg je terug naar Diaz' villa.
      'Mission Passed!'

    [*]Beloningen:

    • Light My Pyre: $2500
    • Over the Top:
      • $3000
      • Army Fatiques (legerkleding) weer beschikbaar in je kledingkast

    [*]Opmerking: Ik heb voordat ik de missie 'Light My Pyre' begon een Minigun en een aantal kogels voor de Assault Rifle gekocht. Ik heb opgeslagen in 'The Clymenus Suite' in Vice Point, en een Cheetah in de garage ervan gezet.

    [*]Savegame: ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Light my Pyre & Over the Top

Ik heb de missie Lighy my Pyre en Over the Top voor je behaalt. Er zijn geen cheats of mods gebruikt, er is wel wat geld opgegaan aan wapens. Ik hoop op begrip hiervoor.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...