Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

Wie heefd er een savegame waar je ongeveer bij de 3e missie van Ricardo Diaz bent ?? ik vraag dit namelijk omdat mijn vader alle savegames heefd gewist en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen :ch: alvast bedankt !!

In =>dit<= topic vind je van alle verhaallijnmissies de savegames op een rijtje, gemaakt door onze geliefde palingroker: SummerBase. Jij zegt nu de derde missie van Ricardo Diaz nodig te hebben, dat is dus 'Domo Arigato Domestoboto'. Klik dan op =>deze<= link om deze missie te downloaden. Veel plezier ermee! ;)

Edit: Ik ben maar liefst twee keer ingehaald. :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

Doe ik wel voor je.

Ik heb de Missie Accidents Will Happen van Reni Wassulmaier voor je behaald zonder Cheats en Mods. Een relatief eenvoudige Missie waar geen wapens aan te pas komen maar je enkel met een auto moet kunnen omgaan. De beloning voor deze missie van 850 Dollar. Je kunt nu naar Lance Vance toegaan, hij heeft een Missie voor je.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg het al nu al zodat niemand mij kan voor zijn :puh: => de volgende savegame aanvraag doe ik wel :D

>>> Door SummerBase: Het is niet de bedoeling om een savegame voor jezelf op te eisen. Dit is dus niet de gebruikelijke manier die wij accepteren. Wacht totdat iemand een savegame post en dan kan jij daarop reageren dat jij hem doet, de eerste die erop reageert mag hem doen en niemand anders. Dit soort berichten in het vervolg vermeiden, want ze worden gezien onder de categorie 'Spam'. Voor verdere opmerkingen of vragen kun je mij een 'Persoonlijk Bericht ' sturen.<<<

------

Ik zal het nooit meer doen meneer de moderator :puh:

Bewerkt: door jessevds
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat het zo lang duurde. Ik bied mijn excuses hiervoor aan. Ik had moeite om de missie te halen vanwege je wapenvoorraad. Ik kon niet veel met een Uzi, Shotgun en een AK-47 die ik had verzameld bij het doden van de eerste drugsdealer. Als je deze missie gaat spelen, dan moet je altijd goed bewapend zijn. Ik heb het een paar keer geprobeerd met je wapenvoorraad, maar het resultaat was dat ik de missie niet voor je kon halen. Met je wapenvoorraad was ik de hele tijd wasted. Ik heb een Sniper, Granaten en een Micro-SMG voor je gehaald. Ik heb dit gedaan om het vuurgevecht met die gangsters te vermijden. Daarnaast heb ik armor voor je gevonden, helaas is een groot deel in het gevecht verloren gegaan. Er is nog een klein stukje over van de armor.

Missie: Unfriendly Competition

Beloning: $1300 en je kunt een Quad kopen op het strand.

Bijzonderheden: Ik heb geen cheats gebruikt om deze missie te behalen. Je hebt ook $3900 op je rekening gekregen van je Empire Buildings. De savegame is ingepakt in Winrar.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: Unfriendly Competition
  • Besturing: 2
  • Cheaten: zkkr niet
  • Link: bijlage

Kan iemand deze missie doen?

A.U.B in een zip bestand terug sturen.

Bewerkt: door GTA_Nicky
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat het lukt want mij lukt het niet succes

-----------------------------------------------------------------------

bedankt

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, gelieve niet meer dubbelposten. Gebruik de 'EDIT'- knop in het vervolg om te melden of je hem wilt bedanken of niet.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe hem wel voor je.

Ik heb de missie Turn On, Tune in, Bug Out voor je behaald zonder Cheats en Mods. Er zijn wat kogels vergaan en ook is je Armor niet meer in zijn beste staat. Ik heb de missie enkele keren moet proberen voordat ik er succes bij had en daarom duurde het zo lang, mijn excuses daarvoor.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Savegame Aanvraag:

  • Missie: Rampages ( heb al 25 / 30 voltooid ) , Paramedic , Taxi Driver
  • Besturing: 1
  • Cheaten: Dat mag ;)
  • Link: Bijlage

EXTRA : Toen ik net de laatste Rampage had uitgespeeld ( na het uitspelen v/d Paramedic & Taxi Driver missie's ) , viel mijn spel uit door ongekende reden :N. Aangezien ik zelf niet de moed heb om die missie's zelf terug te doen , wou ik hier vragen of mensen dit graag voor mij willen doen ?! :engel:

Als iemand een missie appart wil doen (bv. alleen de Taxi Driver - missie) dan doe je dat maar en post je gewoon je savegame zodat iemand anders daar kan op verderdoen ;)!

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Taxi Driver

Beloning: Ongeveer $5200 en de Taxi en de Cabbie kunnen vanaf nu springen.

Bijzonderheden: Ik heb geen cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik ben een paar keer naar de Pay 'n spray geweest. Je kreeg ook geld bijgeschreven voor je Empire Buildings. De savegame is gesaved in The Clymenus Suite. De taxi heb ik in de garage bijgezet voor diegene die verder aan de slag gaat.

Savegame:

Ik wens diegene veel succes met het afhandelen van de resterende dingen. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Stories Savegame-aanvraag

  • photo-11829.jpg
    No cheats & no modifications
  • Missies behaald: Rampage 20, Rampage 2, Rampage 29, Rampage 21, Rampage 30 en Paramedic
  • Beloningen:
    • Rampages: $7500
    • Paramedic:
      • $12000
      • Oneindig lang sprinten en oneindig snel zwemmen

    [*]Opmerking: Ik heb in 'The Clymenus Suite' opgeslagen, en heb tevens een PCJ-600 in de garage van The Clymenus Suite gezet. Er zijn geen kogels van jouw huidige wapens gebruikt.

    [*]Savegame: ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: The Exchange
  • Besturing: 2
  • Cheaten: nee
  • Link: bijlage

In deze missie moet je in een bepaalde tijd zoveel mensen doodschieten maar

mij lukt dat niet kan iemand deze missie voor mij doen. Ik heb al een sniper en een

aantal andere wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...