Jump to content

Artwork topic


cyg.BE

Recommended Posts

Ik weet het: 'Het is heel simpel, maar toch ik heb het al een tijd geleden gemaakt.' Toen hij net uit was zo ongeveer. Ik zou zeggen iedereen mag hem gebruiken als Bureuablad achtergrond, want het is niet zo'n meesterwerk al zeg ik het zelf. Binnenkort zal ik de motor van Photoshop weer even aandraaien en wat moois bakken. :puh:

post-5021-1162560674_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het: 'Het is heel simpel, maar toch ik heb het al een tijd geleden gemaakt.' Toen hij net uit was zo ongeveer. Ik zou zeggen iedereen mag hem gebruiken als Bureuablad achtergrond, want het is niet zo'n meesterwerk al zeg ik het zelf. Binnenkort zal ik de motor van Photoshop weer even aandraaien en wat moois bakken. :puh:

Ik vind best mooi, niet simpel(tja ik kan ook alleen met paint werken :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier alweer eentje, kweet het niet zo :N zeg maar wat er beter kan :)

picture2.jpg

Deze vind ik erg mooi gemaakt :klap:

dankje :*D

@rickos heb jij al die moeite gedaan vr die screen?? :cya:

Lance Vance had m gemaakt en vroeg of we hem konden vinden jah ik wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een tijdje geleden was er al een Artwork topic, Maar daar mochten ook filmpjes en ingame fotos worden geplaatst. Aangezien Vice City Stories nu al uit is (In ieder geval sommige mensen hebben hem al) is het natuurlijk een beetje overbodig om nog Vice City plaatjes op de psp te gaan zetten. Je vind het desbetreffende topic hier, mischien een idee om de twee topic samen te voegen? Ikzelf heb toendertijd ook een fake filmpje van Vice City Stories gemaakt. Dit heb ik gedaan door eerst een deel van VC op te nemen met Fraps, en vervolgens geconverteert naar PSP formaat. Toen heb ik met mijn helaas slechte kwaliteit camera gefilmt hoe het filmpje zich afspeelde op mijn PSP. Op deze manier lijkt het dus net of je GTA Vice City Stories op je PSP kan spelen. Door de slechte kwaliteit van de camera valt het niet op dat je met Tommy Vercetti speelt en niet met Victor Vance. Helaas bewoog ik nogal vaak tijdens het filmen en doe ik niet alsof ik de game speel (Ik moest de camera ook nog vast houden). Helaas heb ik geen artwork in de vorm van plaatjes. Ik had het filmpje geupload op www.youtube.com en je vind hem hier.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...