Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Een tijdje geleden was er al een Artwork topic, Maar daar mochten ook filmpjes en ingame fotos worden geplaatst. Aangezien Vice City Stories nu al uit is (In ieder geval sommige mensen hebben hem al) is het natuurlijk een beetje overbodig om nog Vice City plaatjes op de psp te gaan zetten. Je vind het desbetreffende topic hier, mischien een idee om de twee topic samen te voegen? Ikzelf heb toendertijd ook een fake filmpje van Vice City Stories gemaakt. Dit heb ik gedaan door eerst een deel van VC op te nemen met Fraps, en vervolgens geconverteert naar PSP formaat. Toen heb ik met mijn helaas slechte kwaliteit camera gefilmt hoe het filmpje zich afspeelde op mijn PSP. Op deze manier lijkt het dus net of je GTA Vice City Stories op je PSP kan spelen. Door de slechte kwaliteit van de camera valt het niet op dat je met Tommy Vercetti speelt en niet met Victor Vance. Helaas bewoog ik nogal vaak tijdens het filmen en doe ik niet alsof ik de game speel (Ik moest de camera ook nog vast houden). Helaas heb ik geen artwork in de vorm van plaatjes. Ik had het filmpje geupload op www.youtube.com en je vind hem hier. HAHAHA Advancegta das idd wel heel nep je kan trouwens wel een beetje zien dat je met vercetti speelt maar zonder knoppen is het vrij duidelijk dat je echt gewoon vcs als filmpje op je psp hebt gezet mooi hoor hey summerbase fraai hooor hahah wel simpel gemaakt en de linker had even gespiegeld moeten staan maar leuk met constraste gewerkt en spiegeling dat het net lijkt of het reflecteerd LEUK GEMAAKT Reageren
Lance_Vance Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Als iedereen nou inplaats van alleen maar screen plaatsen, er ook een leuke bewerking van maken. Blijft dit topic tenminste leven. Reageren
chopperboy Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hopelijk kan je ook signatures hier zetten, ik had er eentje gemaakt voor gta-gamertje: waar haal je dat r...star lettertype (heb het niet voluit getypt omdat dat volgens mij niet mag) alooo? hoezo reageert er niemand? >>> Door GTA-Sheep: Ik weet het niet, maar ik zou graag willen dat je stopt met tripleposten. Dat is helaas op ons forum niet toegestaan. Men geeft vanzelf wel een reactie op je post. Of je stuurt Ourvoice gewoon een PM natuurlijk<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.