Jump to content

Ambulance/politie/brandweer missies


wizzard

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ik heb een vraagje, ik vind het echt leuk om de ambulance/politie/brandweer missies te spelen alleen is er 1 probleem; mijn auto gaat telkens stuk. Op een gegeven moment ben ik bij level 10 en dan vliegt ie in de fik omdat ik er dan iets teveel mee gebotst en geracet heb. Nou vind ik zo'n kapotte auto ook niet echt mooi dus mijn vraag is; kan je ook zorgen dat de auto weer mooi wordt? Want spuiten dat doen ze niet en in je garage doen dan moet je uitstappen en wisselen met een andere bak dan ben je ook game-over. Weet iemand hier misschien een handig ideetje voor? Een programma ofzo mag ook :bonk:

Tnx alvast _O_

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is maar 1 manier om dat ding mooi te krijgen en dat is hem mooi houden. Dat wil dus zeggen: zo min mogelijk botsen, geen ruzie maken met gangs (want die schieten op je) en ook geen aanrijdingen maken met politie-agenten. Zorg ervoor dat je (bijvoorbeeld) de brandweermissies doet in Las Venturas, want dan zijn de wegen lekker breed en kan je makkelijk om auto's heen. Da's beter op zich dan de missies in San Fierro doen, want daar is het allemaal wat smaller en kan je door de steile hellingen vaak niet zien wat er achter de helling staat. De ambulance-missies kun je het beste doen in Angel Pine: de gewonden komen binnen het dorp te staan en dat is maar klein. Je redt het met gemak om binnen de tijd alle gewonden te redden hoor.

Rij rustig en beheerst, laat je niet opjagen want je redt de missies makkelijk binnen de tijd. Zeker als je een zo gunstig mogelijk gebied uitzoekt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals GTA-Sheep zei is het gewoon beter om je wagen heel te houden. Je moet niet te snel rijden en je route en bochten goed inschatten. Je zocht ook een programma. Ik heb bij de downloads een trainer van Lantyz gevonden. Met deze trainer kun jij je auto laten repareren. Deze trainer is ingepakt in een winrar bestand. Je kunt op die pagina het bestand downloaden.

@: GTA-Sheep, het gaat om Vice City en niet over San Andreas. :puh:

>>> Door GTA-Sheep: Dom schaap. Ik word ook te oud om dingen uit te leggen van spellen die officieel nog niet eens bestaan....maar ik had inderdaad niet gekeken naar het topic waar het in stond :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...