Jump to content

Voertuigen showroom topic.


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Best vet, alleen ziet nog niet zo mooi uit..

Maar ingame vast wel hé :D

Maar hoe converteer je??

Is daar een tut voor, enzo geef aub link :)

Groetjes Tim :cya:

Update: Nu nog ingame :D

Bewerkt: door Timske
Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben ook weer aan een wagen begonnen. Datsun Bluebird 310 knockoff (duh, ik maak aleen maar knockoff's/spoof auto's :7 ). Ik heb er nu ongeveer zon 3 uur werk in gestoken. 11769 polygonen. Ik weet dat de grill op een smilend gezicht lijkt, maar ik vind niet de goede balance tussen te boxy en te smilend.

44004557bm9.jpg

Een naam zoek ik nog, maar ik zat te denken aan Blackbird XS ofzo.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Sorry voor dubbel post..

Maar ik vind zulke oude auto's zeker wel mooi :D

Complumentjes daar voor :)

Groeten Tim

---------------

Ik ben met iets bezig :D

Raad maar wat dit hieronder is:

post-66814-1198794295.jpg

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Eindelijk mijn eerste compleet geconverteerd en finished car from NFS game :dans:

Screens:

gallery62vf7.jpg

gallery63dn9.jpg

gallery61py4.jpg

En een velg met chrome:

gallery64dv1.jpg

En deze car is ook volledig klaar!

gallery56rx5.jpg

nissanelegyui1.jpg

Geplaatst:

Allebij vet :dans:

Ga zo door, alleen mechien kun je ook een monstertruck uit een spel converten en tune :puh:

Maja goed gedaan !

Groeten Tim ;)

Ik ga na bedje :puh:

Geplaatst:

GTA XP, prachtig gedaan ! vooral de refs (reflecties) ziet echt goed uit moet ik toegeven! KUTGW

Galiorix, spijtig dat jij hem als een dragster maakt want ik vind dragster eigenlijk niet zo mooi voor zo'n auto, meer voor vb Pontiac Firebird van jaren 2000 ofzo als dragster maar die oude muscle cars? maar voor de andere mensen zou het wel leuk zijn dus KUTGW ook voor jou!

Geplaatst:

Dankje SWYV, ik maak dit project nog wel af omdat ik het verder wel vet vind maar daarna ga ik met modernere auto's aan de slag. Heb nog we een update van m'n drag wagen, de parachute zit achterop :D Volgens mythbuster was dat een leuk detail dus ik heb het uitgewerkt. Er moeten alleen nog textures op:

post-22900-1198838611_thumb.jpg

@GTA_XP: Mooi gedaan, ik was zelf ook nog van plan hem te converteren maar helaas was jij me dus voor. Anyway ga ik hem zelf ook nog converteren, met SA reflectie en grunge erop ^_^

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Teeeeeeeeeeeeeeee vet Galiorix! :D Kan je proberen ipv 1 parachute, 2 'chutes? :puh: Dat is extra vet :engel: Moet het zelf weten natuurlijk :puh: Maarja.

Ik vind hem in ieder geval verschrikkelijk gaaf en ik zou het dan ook totaal gene punt vinden om hem, samen met de normale versie met SA reflectie, uit te "moeten testen" en even een "paar keer" de LV Strip/ LV airstrip/ Verdant Meadows airstrip op en neer te "moeten" rijden.. (Hint hint!!11,.. *Springt op en neer en schreeuwt "KIES MIJ, IK WIL TESTEN!!!1"* Kijk alleen wel uit dat je wheeliebar straks niet dwars door je parachute zit :7

@GTA_XP: Die achterlichten zijn leeeelijk.. :7, je moet even die lijntjes ervoor doen via texture met alpha of 3d.. Aan de voorkant lijkt het ook alsof er wat chrome weg is? Maar dat kan aan mij liggen... Ik zie hem in ieder geval liever met standaard SA textures :) (Dat geldt half om half ook voor het chrome)

@Hieronder: Check je inbox, heb je wat tips toegestuurd...

@Stefaneke hieronder: Lol, die dingen rijden in het echt met over de 300km/h over een track van weet niet hoe kort. Als ze op zo'n klein stuk zouden moeten remmen, dan vliegen de remblokken gewoonweg in de fik door de wrijving, vandaar dat parachutes gebruikt worden :puh: Ingame kan je die niet gebruiken xD

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Nee, SA refs zijn erg lelijk en onnodig.

Dus voeg ik realistische refs toen.

En over de achterlichten, dat doe ik op mijn manier.

Als ik niks aan de achterlicht, zijn ze lelijk ingame.

Maar hoe dan ook, dit is mijn eerste compleet en finished car

De vorige cars had ik de kans niet om ze klaar te krijgen, dus verleden tijd.

Als iemand een NFS ProStreet game heeft, zou hij/zij alsjeblieft willen pm'en?

Geplaatst: (bewerkt)

Voor deze dingen worden het programma Zmodeler gebruikt. Zmodeler is een programma dat zich specialiseert in het modellen van voertuigen. 3D Studio Max kan dit ook, maar is veel uitgebreider omdat het programma zich niet alleen tot voertuigen beperkt.

@Forum schoonmaakmiddel, ik was er nooit opgekomen om een parachute achter de auto te monteren :puh:, best origoneel. Kan je die ingame ook gebruiken?

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Nee, dat zal onmogelijk zijn. Maar op veel drag wagens zit een parachut omdat die dingen zó hard gaan dat ze moeilijk af te remmen zijn. Het was het idee van Mythbuster, maar ik heb het helemaal zelf uit gewerkt. Er staan nog wat progress screens op me computer, die upload en post ik hier later :bier:

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik kan geen standaard SA refmaps zetten.

Vaak wil ik ze dan UV mappen, maar ik zie geen xvehicleenvmap staan.

Dus dan maar realistische refs...

Geplaatst: (bewerkt)

Okee, wat de f*k is dat voor onzin? :D (Sorry voor de taal, maar dat is als grapje bedoeld :puh: ) "xvehicleleenvmap128 staat er niet tussen" XD Die staat er altijd tussen. ALTIJD, bij ALLE auto's uit SA, je kijkt gewoon niet goed, en anders kan je hem uit de vehicle.txd halen(models>generic map ofzo).

Nou.. progress van m'n '32 Roadster. (voor GLD)

Voorwiel ophanging: (Die grille is nog niet goed!)

ford8kb0.png

Achterwiel ophanging: (Die uitlaten op de achtergrond zijn gewoon van de Bandito, even voor het idee erin gezet)

ford7to4.png

Raam-omlijsting:

ford6zu8.png

@Galiorix hieronder op de volgende pagina: Thanks! :D

Bewerkt: door Mythbuster
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...