Galiorix Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hier een leuke update, ik ben convertor for life dus ga me niet vragen of ik hem zelf gemaakt heb want dat kan ik nog niet Deze wagen komt uit Need for Speed, degene die raad wat voor wagen het is en uit welke Need for Speed hij komt, krijgt een koekje Het is overigens niet moeilijk, wie het eerst komt zou het toch wel moeten weten
GTA_XP Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 OMG, wat een lelijk wagen 0.o. Ik denk een uit NFS Porsche Unleased?
Galiorix Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 OMG, wat een lelijk wagen 0.o.Ik denk een uit NFS Porsche Unleased? Klopt, de auto is über lowpoly maar dat kan me eigenlijk geen reet boeien. Ik zie wel hoe dit project verder vordert. Word het niks, dan houd ik er lekker mee op. Greetz
GTA_XP Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 OMG, wat een lelijk wagen 0.o.Ik denk een uit NFS Porsche Unleased? Klopt, de auto is über lowpoly maar dat kan me eigenlijk geen reet boeien. Ik zie wel hoe dit project verder vordert. Word het niks, dan houd ik er lekker mee op. Greetz Yeej ik heb het goed Die game had ik ook eerst, maar die was zo lelijk dat ik m daarna gelijk de prullenbak heb geflikkert in RealLife Vanaf nu aan ben ik een NFS PS convertor Zie mijn handtekening
Mythbuster Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Ziet er hip uit Galiorix, 'n Porsche Speedster (tenzij die dingen ook nog onder een andere naam verkocht werden). Wil ik zeker in mijn game hebben, jammer dat hij verschrikkelijk low poly is.. Maar daar kan je toch wel iets aan doen denk ik ... Hoop ik... Sinds ik er zo ongeveer 30 in het echt naast elkaar heb zien staan op een Porsche-only show in Oostenrijk heb ik er altijd al een in SA willen hebben. Damn wat een lekker geluid hadden die dingen zeg.. Weer wat progress van m'n '32 Roadster Já dat luchtfilter(Dacht dat dat zo heette..) is in 3d ben weer lekker polycount vretend bezig En ook jà, er komen nieuwe cylinderkoppen op, want die vierkante blokken uit SA zijn gewoon té bagger Zo, dat was het weer voor vandaag.. Greetz Mythbuster P.S.: @GTA_XP: Converteer gewoon de wagens die je leuk vind, niet alleen maar van 1 bepaalde game.. @hieronder: Zo bedoel ik het niet!. Alleen: Waarom zou je alleen auto's uit 1 spel converteren? Auto's uit andere spellen kunnen net zo leuk zijn. Noem eens een andere game? oke: Test Drive Unlimited(Ga ik zelf misschien na die '32 Roadster ook 1tje van doen), andere NFS's, andere GTA's, enzovoort. Ik zie uit naar die Dodge Charger R/T, Shelby GT500 en Chevy Chevelle SS van je trouwens Bewerkt: 31 december 2007 door Mythbuster
GTA_XP Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Mijn Pontiac is klaar En dit is een WIP Chevelle SS: Bewerkt: 1 januari 2008 door GTA_XP
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Langzaam word 3DS Max mij duidelijk, hier een eerste render Al was dit natuurlijk wel simpel, maar ik heb meer plannen met deze auto in 3ds max. Greetz
Timske Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ziet er al best mooi en makkelijk uit Tim..
GTA_XP Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Eindelijk na 2 dagen leren heb ik realistische neons kunnen maken Wat is er ineens met dit topic? Kan geen afbeeldingen voegen Bewerkt: 4 januari 2008 door GTA_XP
Timske Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Mooi gedaan GTA XP Ik ben bezig met een bootje in Google SketchUp, het word niet te groot en geen zeilboot en het krijgt mechien een interieur.. Ik ga nog het deel bij de punt verbeteren dat al die streepjes wegzijn en het vlagetje word een nederlandse vlag Dus er moet nog veel gebeuren.. Een klein voorbeeld van mijn boot: Groetjes Tim
GTA_XP Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Mijn Elegy wordt steeds mooier! (vind ik) De neons heb ik gemaakt in 3d studio max7 met behulp van Dexx_2dfx_gtatool. En daarna ze geexporteerd in SA Data Effects (.sae). En dan via RW Analyze de binaire meshes section data geimporteerd. Iedereen kan die .sae importeren op elke car, maar wel met de zelfde houding dat in 3ds gemaakt. Pfoe, viel niet mee om die binaire data te maken. Bewerkt: 4 januari 2008 door GTA_XP
handsom Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Die heb ik lang geldenen een keer gemaakt maar nooit afgemaakt(of je moet hem klaar vinden).
Timske Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Update: Het Vlaggetje en de achterkant zit eraan
SWYV Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Timske, een leuke boot, precies een beginner in Sketchup? handsom, is het een moto uit the Flintstones? misschien meer betere textures gebruiken ofzo GTA XP, ik blijf nog steeds te denken dat het TE erg HARDE UV licht geinstalleerd is op uwe Elegy enne uwe Pontiac ziet Übervet uit! galiorix, sjiek als een monster truck hoor Mythbuster, waarom pwn jij zo hard met zulke geile buisjes? SWYV, ehm PARDON! ow das ik! xD MET Orlando III - - - - jajaja als jullie goed merken is hij omgebouwd met GTA3 Coach maar dan veel mooier vind ik! dus de deuren bevinden zich vooraan en waarschijnlijk ook in het rechts midden en nee ik ben niet van plan om hem als een gewone bus te maken, meer een party bus of limousine bus ofzo
Timske Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Mooie bus Waar heb je die mee gemaakt Niet met Sketch Up zeker ? Groetjes Tim
Recommended Posts