Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Hier een leuke update, ik ben convertor for life dus ga me niet vragen of ik hem zelf gemaakt heb want dat kan ik nog niet :7 Deze wagen komt uit Need for Speed, degene die raad wat voor wagen het is en uit welke Need for Speed hij komt, krijgt een koekje :D Het is overigens niet moeilijk, wie het eerst komt zou het toch wel moeten weten :puh:

post-22900-1199017988_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

OMG, wat een lelijk wagen 0.o.

Ik denk een uit NFS Porsche Unleased?

Klopt, de auto is über lowpoly maar dat kan me eigenlijk geen reet boeien. Ik zie wel hoe dit project verder vordert. Word het niks, dan houd ik er lekker mee op.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

OMG, wat een lelijk wagen 0.o.

Ik denk een uit NFS Porsche Unleased?

Klopt, de auto is über lowpoly maar dat kan me eigenlijk geen reet boeien. Ik zie wel hoe dit project verder vordert. Word het niks, dan houd ik er lekker mee op.

Greetz :sigaar:

Yeej ik heb het goed :dans::schater:

Die game had ik ook eerst, maar die was zo lelijk dat ik m daarna gelijk de prullenbak heb

geflikkert in RealLife :D

Vanaf nu aan ben ik een NFS PS convertor :D

Zie mijn handtekening :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er hip uit Galiorix, 'n Porsche Speedster (tenzij die dingen ook nog onder een andere naam verkocht werden). Wil ik zeker in mijn game hebben, jammer dat hij verschrikkelijk low poly is.. Maar daar kan je toch wel iets aan doen denk ik :) ... Hoop ik... :7 Sinds ik er zo ongeveer 30 in het echt naast elkaar heb zien staan op een Porsche-only show in Oostenrijk heb ik er altijd al een in SA willen hebben. :puh: Damn wat een lekker geluid hadden die dingen zeg..

Weer wat progress van m'n '32 Roadster :)

ford9mh4.png

ford10ws9.png

Já dat luchtfilter(Dacht dat dat zo heette..) is in 3d :puh: ben weer lekker polycount vretend bezig :puh: En ook jà, er komen nieuwe cylinderkoppen op, want die vierkante blokken uit SA zijn gewoon té bagger

ford11ol9.png

Zo, dat was het weer voor vandaag..

Greetz Mythbuster

P.S.: @GTA_XP: Converteer gewoon de wagens die je leuk vind, niet alleen maar van 1 bepaalde game.. :ch::duh:

@hieronder: Zo bedoel ik het niet!. Alleen: Waarom zou je alleen auto's uit 1 spel converteren? Auto's uit andere spellen kunnen net zo leuk zijn. Noem eens een andere game? oke: Test Drive Unlimited(Ga ik zelf misschien na die '32 Roadster ook 1tje van doen), andere NFS's, andere GTA's, enzovoort. Ik zie uit naar die Dodge Charger R/T, Shelby GT500 en Chevy Chevelle SS van je trouwens :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan GTA XP :)

Ik ben bezig met een bootje in Google SketchUp, het word niet te groot en geen zeilboot en het krijgt mechien een interieur.. Ik ga nog het deel bij de punt verbeteren dat al die streepjes wegzijn en het vlagetje word een nederlandse vlag ;) Dus er moet nog veel gebeuren..

Een klein voorbeeld van mijn boot:

Groetjes Tim :cya:

post-66814-1199463545.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Elegy wordt steeds mooier! :dans: (vind ik)

w2fast_001.jpg

gallery80qh5.jpg

gallery78cv5.jpg

neinshy5.jpg

De neons heb ik gemaakt in 3d studio max7 met behulp van Dexx_2dfx_gtatool.

En daarna ze geexporteerd in SA Data Effects (.sae).

En dan via RW Analyze de binaire meshes section data geimporteerd.

Iedereen kan die .sae importeren op elke car, maar wel met de zelfde houding dat in 3ds gemaakt.

Pfoe, viel niet mee om die binaire data te maken.

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Timske, een leuke boot, precies een beginner in Sketchup? :)

handsom, is het een moto uit the Flintstones? misschien meer betere textures gebruiken ofzo

GTA XP, ik blijf nog steeds te denken dat het TE erg HARDE UV licht geinstalleerd is op uwe Elegy :7 enne uwe Pontiac ziet Übervet uit!

galiorix, sjiek als een monster truck hoor :puh:

Mythbuster, waarom pwn jij zo hard met zulke geile buisjes? :7

SWYV, ehm PARDON! ow das ik! xD MET Orlando III

th_Orlando_III_1.png - th_Orlando_III_2.png - th_Orlando_III_3.png

th_Orlando_III_4.png - th_Orlando_III_5.png - th_Orlando_III_6.png

jajaja als jullie goed merken is hij omgebouwd met GTA3 Coach maar dan veel mooier vind ik! dus de deuren bevinden zich vooraan en waarschijnlijk ook in het rechts midden

en nee ik ben niet van plan om hem als een gewone bus te maken, meer een party bus of limousine bus ofzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...