Puma Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Edit: Tuning parts toegevoegd, maar niet alles. Op een of andere manier crashed het spel als ik bijvoorbeeld een scoop erop wil zetten, terwijl ik de dummy's die erbij horen netjes geconnect heb... Weet iemand hoe ik kan "zeggen" dat de .dff bepaalde textures uit z'n eigen txd haalt, en niet uit vehicle.txd; en hoe kan ik zien welke textures dat zijn? ...... Bewerkt: 31 januari 2008 door Puma
GTA_XP Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 De snelste counvertur sinds 100 jaar Dit is net ongeveer een uurtje gedaan.
Galiorix Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Weet iemand hoe ik kan "zeggen" dat de .dff bepaalde textures uit z'n eigen txd haalt, en niet uit vehicle.txd; en hoe kan ik zien welke textures dat zijn? Looks nice Puma Met de textures van auto's zit het ongeveer zo: Als hij op het model zit en in SA in de .txd, dan laad hij hem daar uit. Zit hij niet in de .txd, maar wél in de vehicles.txd, laat ie hem daar uit. Zit ie in geen van beide, laad ie hem niet. Je zou dus de zelfde texture in de .txd kunnen doen, dan laad ie hem automatisch daaruit Greetz
GTA_XP Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) In de vehicle.txd zitten de globale textures dat voor elk voertuig. Daarom zie je niet meer dan (soms) 2 textures in voertuig txd. Je kan wel proberen om achter te waar je ze wlt hebben en dan die in een eigen txd van de voertuig. Misschien heb ik het fout hoor :$ Ik heb het tegen Puma In zmodeler kan je erachter komen door de kleuren te veranden in de kleuren regelaar. Daarmee zie je meteen welke dat zijn. Ook kun je bij properties zien welke textures het zijn. Alleen...heeft 3ds dat ook? Bewerkt: 31 januari 2008 door GTA_XP
Mythbuster Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Ziet er leuk uit GTA_XP @Puma: weet je zeker dat je echt geen spelfout hebt gemaakt in het namen van de dummy's voor die tuning parts?, daar kan het aan liggen. Verder ziet hij er gaaf uit! Updateje van mij en GLD : Dat met de achterwielen moet nog gefixed worden, maar dat lukte me nog niet erg net. Dus daar moet ik nog even naar kijken. Nu ga ik weer verder met m'n geheime projectje, waar ik lekker nog geen progress van ga posten Greetz Mythbuster @Hieronder: Thanks! Dat van de Hustler is geen chrome, dat is autochrome maar dan R* style, gewoon nep zeg maar, vaak zelfs zonder reflectie map. Dat ziet er niet uit.... Ingame ziet dat chrome van mij er best goed uit hoor(Niet echt realistisch maarja), zoals je het op het plaatje ziet is het idd een beetje té... @GTA_XP: SA vernaait het chrome helemaal niet, niet ALTIJD tenminste . Het chrome dat ik gebruik komt namelijk UIT SA. Daar komt bij, Hij is, zoals je hoogstwaarschijnlijk al gelezen had voor GLD. Wij gebruiken bij GLD geen andere mods ín GLD, dus ook geen reflectie fixer. Wil je echt goed chrome maken, moet je échte real reflecties hebben, en dat heeft SA niet en dat gaan wij ook niet maken....(is wel te scripten heb ik ooit gelezen, maar ziet er nog steeds niet uit in de engine van GTA, stond erbij...) Ik vind dat het chrome er goed uit ziet(ingame tenminste). En met mij meerdere leden van GLD.... Oja, en refs zijn reference pics/referentie plaatjes dus... GEEN reflectie textures.... @Stefaneke: Thanks ouwe! Bewerkt: 4 februari 2008 door Mythbuster
Siriouz Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 gruwelijke wagen Mythbuster! alleen vind ik het chroom zo niet erg mooi... zou je niet het chroom (nou ja, chroom ) van bijvoorbeeld de grille van de Hustler kunnen nemen en die iets oppoetsen? mss dat dat mooier is. (niet dat ik verstand heb van texturen, maar je weet maar nooit.)
GTA_XP Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Mythbuster, SA engine verneukt chrome textures. Ik raad je daarom de SA GFXHack te gebruiken, dat fixt namelijk de overdreven chome/refs. Ik geef je even wat info: Ashdexx made a hack program to alter GTA San Andreas game engine's reflection.Note this program is in Beta state so it may not run perfectly. Please go to http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=225561 for more information about this program To download: http://www.tjbp.net/dexxhole/SAgfxHack_beta.rar 1. Run SAgfxHack.exe and click Run SA (this will load GTa San Andreas) 2. then load a save game 3. Alt-Tab back to GFX Hack and click "reflection fix" 4. Return to GTA San Andreas
S-te-Fan Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Mythbuster, die wagen is echt om zelfmoord bij te plegen . Echt mooi dus. Op het begin verwachte ik er nog een soort van cabine erop in plaats van een open dak want dat stond wel op je blueprints. @ GTA_XP, *Dit moest ik weglaten van mythbuster* En Mythbuster zal die SA GFXHack niet gebruiken omdat die wagen bedoelt is voor de mod GLD. En in GLD gebruiken weij geen andere mods. Bewerkt: 4 februari 2008 door stefaneke
Mythbuster Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Thanks, en ja precies Stefaneke... Anywayyyyy, Komen weer een paar plaatjes xD Lollig voertuig voor GLD I believe cars can't fly........... You got pwnt b*tch!! (Lijkt net op wanneer ze in Hollywood auto's filmen tijdens een stunt: afgeschoten ) The Slicer, now at your local car dealer........... @Hieronder: Lol, idd uit Gone in 60 Seconds 2, "de film die nooit afgemaakt is"(regiseur kwam om tijdens stunt... ) Col is goed, handling is +- ook goed, ik verzwaar hem nog wel ietsjes.... @Timske: Naja, zoiets. Ik heb 3 GTA3.img's, 1 met mijn eigen mods, 1 met allerlei mods, 1 origineel, handling enzo t zelfde, alleen had ik nu handling enzo van mijn eigen mods(waar ook wat handling lines en vehicle.ide lines in staan van allerlei andere mods), waardoor de wielen nu bij sommige wagens niet kloppen..... @Puma: Thanks, en ja het werkt ook bij de Rhino Althans,in theorie wel(Ben te lui om het te testen xD). Hij heeft namelijk dezelfde damage multiplier als de Rhino, dus hij gaat even snel(*langzaam) kapot als de Rhino, dus dat moet wel lukken... @Stefaneke daaronder: Tsja, ik krijg die lichten niet weg namelijk(Als ik de dummy delete verschijnen ze, voor zover ik weet, ingame in het midden van de wagen zeg maar, dus dat schiet ook niet op, maar de dummy's zitten wel aan de binnenkant, je ziet ze alleen door de buitenkant heen omdat GTA zo'n rare engine heeft) Hij is idd erg laag, maarja, ik kan wel normaal stoepranden op hoor, alleen geen hogere randjes dan dat... xD Vind hem idd erg gaaf om politie mee te pesten xD Bewerkt: 6 februari 2008 door Mythbuster
S-te-Fan Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Yeah, de Slicer uit Gone in 60 seconds 2 . zijn de handling en col nou ook goed mythbuster? Ik kan niet wachten om hem zelf uit te testen . Bewerkt: 4 februari 2008 door stefaneke
Timske Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Die auto heeft geen banden om zijn velgen of lijkt dat :o Verder is die echt wel leuk gemaakt Groeten Tim
Puma Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Masterlijk voertuig, Myth! Werkt het ook bij de Rhino, zonder dat je kapot gaat? WIP.
moechy Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Lijkt wat op een dinghy maar het veranderd nog ofniet?
S-te-Fan Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Puma, leuke boot. Hij ziet een beetje witjes, is hij ziek? keep up this work . @ Mythbuster, Ik vind hem al zwaar genoeg xD, wat mij opviel toen ik erin reed was dat de lichten ergens buiten de wagen zaten xD. Dat is erg vaag. Ook kom je maar met moeite op een stoeprand. Maarja, anders schept de auto maar met moeite de auto op. Echt leuk om midden op de snelweg te staan terwijl je een hele armada politie achter je aant hebt. Opeens sta je stil en alle auto's vliegen over je heen . Keep up this work Mythbuster, gelukkig is die wagen GLD exclusive .
Puma Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Het gaat een soort van marine-rubberboot worden, zoiets: Een beetje zoals de rubberboot op de screens en in de derde video van Gta: IV te zien is. WIP motor.
Recommended Posts