Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) plaatje Ziet er al mooi uit, je krijgt wel veel ideeën ofniet?? Groeten Tim EDIT: Hoelang doe jij over zon bootje Bewerkt: 6 februari 2008 door DaBeast Afbeelding uit quote gehaalt..
Puma Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik ben zo'n 2 uur geleden begonnen.. De motoren zijn af, en ik ben erg trots op het resultaat. Ohja, 14838 poly's at the moment. Bewerkt: 6 februari 2008 door Puma
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik ben zo'n 2 uur geleden begonnen.. 2 uur maar!!! Voor zo'n mooi bootje in sketch up Dat is niks of ben ik dat Groeten Tim EDIT: Ga je hem vervangen voor die ene resque boot ofiets :o Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske
Puma Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Als je weet op welke manier je moet modelen, kun je met Sketchup erg snel models maken.. Zelf werk ik heel erg veel met de scale- move- en rotate-tool. Je zou het niet denken, maar een vormpje uittrekken en het daarna scalen, herhaal dat etc. is een erg goede manier om snel ronde vormen te maken. Binnenkort post ik een tutorial hierover, die veel mensen uit hun "hoe-maak-ik-een-goed-voertuig-model"-vraag zal halen. Geen post voor mij zonder screens . Bewerkt: 6 februari 2008 door Puma
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik kan niet wachten tot die getextuurd is Doe jij met een mannetje van 3DS op schaal moddelen?? Groeten Tim
Puma Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Nee, ik model meestal zelf het model.. Ik model in stukjes. Hoe ik deze boot gemaakt heb: Een ronde buis, deze "snij je in stukjes" en die buig je om (group 1) De "plaat" die binnenin ligt, waar je op loopt, is een uitgerekte face (group 2) De cockpit heb ik gewoon als een kubus met een stukje eruigesneden en verder bewerkt (group 3) De motor (group 4) Houders voor de motor op de boot (group 5) Stuur, snelheidsmeters, knopjes etc. in de cockpit (group 6) Wanneer je dus zo'n voertuig maakt, verdeel alles in groepjes. Groepje deur, groepje autostoel, groepje chassis, groepje lampen etc. Total polycount: 24800. Zo, nu even de krant lopen en daarna ga ik 'm texturen!
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Oke, ik snap het Groeten Tim EDIT: Pizzahut bord na Show Moddels II geplaats Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske
don14haas1 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik denk dat ik porch a maken van die auto vsn sweet en dat ik dan dingen verandere en dat didier solidiar of zo iets nike kleren krijgt en zo niks schoenen alle maal nieuwe dingen toe voegen ik post het hier alles het klaar is
S-te-Fan Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) @ don14haas1, Wil je alsjeblieft ABN praten/typen, ik kan er weinig uit opmaken. Ook is het de bedoeling om hier voertuigen te posten en er reacties op te geven, niet om te zeggen dat je er een gaat maken. Ik zie het nut van jouw post niet. @ Timske, mini spammerd . Het staat me versteld dat jij altijd zoveel post in dit soort topics. En het is models, niet moddels . @ Iedereen, Mensen, gebruik dit topic zoals het bedoelt is. Dit topic is bedoelt om je voertuigen te posten die je hebt gemaakt. Andere mensen geven hier dan een comment op, maar nu lijkt het meer op een chattopic. Er mag hier wel wat gepraat worden over andere dingen, maar niet te veel en binnen beperkte lijnen. Ik stel voor dat zolang je post voor 90% binnen de lijnen van dit topic zit, het toegestaan is om een regeltje offtopic te praten (als dit ook mag van de moderators natuurlijk). Het is dus de bedoeling dat iemand die een comment geeft ook + en - pinten opnoemt, en dingen zegt waardoor het betreffende model beter wordt. Ik ken een heleboel forums waar dat wel het geval is. Maar hier dus echt niet. Er zijn ook mensen die heel egoïstisch hun eigen model posten en niets van andere aantrekken. Dit is niet voor iedereen even leuk. Ik stel dus voor om dit topic te verbeteren door niet zoveel te spammen. En door je aan de bovenstaande dingen te houden. Ik vind ook echt dat moderators op dit gebied strenger moeten ingrijpen. Ik heb iets vergelijkbaars eerder gezegt in het "show jouw models II" topic. Alleen niet iedereen komt daar, dus daarom zeg ik het hier nogmaals. Ik kan jullie niks verplichten, want ik ben geen moderator, of je moeder. Ik stel alleen iets voor. Alvast bedankt, Stefan(eke) . In de naam van Autodesk, Rockstargames, onze PC fabrikant en Jupiler: >>> Door DaBeast: Amen .<<< Mis gesloten. @ Hieronder, Ik post ook bijna nooit buiten dit subforum . Ik ben waarschijnlijk niet voor niets de meest actieve modeller van het GTAForum xD. Maar nu spam je weer . Deze dingen kunnen ook via pm, toch DaBeast...? Frank...? >>> Door DaBeast: Klopt.. Bericht daarom ook verwijdert.<<< Bewerkt: 7 februari 2008 door DaBeast
GTA_XP Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Na de succes van Plymouth Hemi Cuda ga ik beginnen aan de nieuwe versie Lamborghini Murcielago LP640 Roadster Er was een blueprint voor dat model maar een lid van forumzmodeler2 raadde me aan dat ik beter de originele en bestaande ga aanpassen. Dan kost het ook niet veel meer Hier een paar screens: Ik zal niet alleen het model aanpassen maar ook de textures bewerken en zal ik kijken of ik het interior en de stoelen kan smoothen. En ik zal ook proberen de originele lichten te behouden door de vehicle.txd te aanpassen. Maar of ze het ook echt doen, geen idee. Het glas is behouden zodat het mooier staat. Het is nog erg WIP.
Timske Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 GTA_XP ik vind Lamborghinis gaaf en ik vind het leuk dat je er eentje converteert Daarom nog veel succes Groeten Tim
Puma Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Dat is een zeer mooie Lambo, XP, hopelijk ziet hij er ook zo uit ingame! Werk je er nog aan? M'n eerste VC > SA conversie, zonder tutorial, en hij is gelukt: Work in progress, en als'ie goed uit de verf komt, misschien zelfs een download. Update: Bewerkt: 14 februari 2008 door Puma
Timske Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 DAt is goed voor een eerst conversatie Mechien kun je hem eenpassen en nog wat dingen erop en eraan zetten Groeten Tim
gta-pilot Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 cool alleen je moet bete texturs gebruiken
MartyCeha Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Die textures zijn uit VC, en daar heb je nu eenmaal andere reflections enzo. Als je nu echt met zelfgemaakte textures moet gaan klooien wordt het helmaal een feest
Recommended Posts