Galiorix Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 DAt is goed voor een eerst conversatie [...] Een conversatie is een gesprek Het zelfstandig naamwoord van een geconverteerde wagen is conversie (dacht ik). Looks nice Puma, zeker voor een eerste conversie. Het zou vet zijn als je het ook nog voor elkaar krijgt om de originele grunge en reflectie te mappen. Greetz
GTA_XP Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Ik heb verder aan LP Roadstar gewerkt, heb er andere textures erop gemapt. De originele zijn te donker en te lelijk, dus heb ik er lichte textures gebruikt. Screens: Het interior is haast 2D, kan ik lekker 3D dingen maken zoals de knoppen en en de luchtvoer. Na aantal ideeën en een half uur: Ik ben wel lang bezig voordat ie ingame ingame komt. Eerst alle polys goed zetten van de achterklep, dat zie je nu natuurlijk niet. Ook moet ik weer kijken hoe de vleugeldeuren werken, daar is er gelukkig een tut van. Ik zal ook eens pogingen wagen een vinyl dak te gaan maken als extra. En o ja, die meters die jullie zien, gaan ook echt aan ingame!. De originele achterlichten worden behouden. I like that car! Bewerkt: 18 februari 2008 door GTA_XP
gta-pilot Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Die textures zijn uit VC, en daar heb je nu eenmaal andere reflections enzo. Als je nu echt met zelfgemaakte textures moet gaan klooien wordt het helmaal een feest Ik hou van feesten En GTA XP een super auto!
GTA_XP Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Dat is een zeer mooie Lambo, XP, hopelijk ziet hij er ook zo uit ingame! Werk je er nog aan?M'n eerste VC > SA conversie, zonder tutorial, en hij is gelukt: Work in progress, en als'ie goed uit de verf komt, misschien zelfs een download. Update: Die VC car van jou lijkt veel verdacht op deze: http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=3855
EXIT Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) beetje vooruitgang: >>> Door DaBeast: Het is normaal niet toegestaan om je screens in 2 topics te posten (in een TC mag wel, maar niet Show je models EN Voertuigen showroom). één van de twee kiezen dus .<<< Dus ik mag wel in allebij posten als ik verschillende screens gebruik? Bewerkt: 23 februari 2008 door EXIT
Timske Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Exit het word mooi, keep up the good work! Groeten Tim >>> Door DaBeast: Aub aleen raten, ipv korte zinnetjes. Vertel wat je vind dat beter kan, en wat je er leuk aan vind. Dit geld trouwens ook voor andere leden.<<<
GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Een update van mijn Mureciélago LP640 Roadster! Ik heb de interior erg mooi verbeterd (vind ik) Het is nu haast méér 3D dan 2D. De achterklep (kofferbak?) is gefixt. Het duurt wel heel lang voordat deze lekkere bak ingame komt. Dat is omdat ik m zo mooi mogelijk wil hebben!
Puma Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 En dát vinden wij totáál geen probleem ! Goed werk, misschien kun je het dak als "extra1" component toevoegen, zodat het soms wel, soms niet, op de auto zit. Babyplane!! Ik moest 'm gewoon maken.. Het kwam opeens in me op.. WIP..
game~skater Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Een update van mijn Mureciélago LP640 Roadster! Ik heb de interior erg mooi verbeterd (vind ik) Het is nu haast méér 3D dan 2D. De achterklep (kofferbak?) is gefixt. Het duurt wel heel lang voordat deze lekkere bak ingame komt. Dat is omdat ik m zo mooi mogelijk wil hebben! 10/10 ga je er ook mods indoen voor bij de transfender? bijvoorbeeld een dak ofzo? >>> Door DaBeast: En nu nog graag weten waarom je 10/10 geeft. Een beetje uitleg geven wat je er mooi aan vind (volgende keer)..<<<
GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Precies Puma en game~skater! Ik maak een vinyltop voor de LP640 Roadster als extra1. Ook maak ik open luchtinlaten Deze: Die zet ik ook als extra. En over de bodykits, eerst deze heerlijke bak ingame zetten en dan uitvogelen hoe ik dat doen moet. Bewerkt: 25 februari 2008 door GTA_XP
SWYV Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) @ GTA_XP, misschien een gouden tip voor die tekst Murcielago op de kont te fixen, als jij in wireframe ziet van een vierkante ding van die Murcielago dan kan jij die murcielago detachen en voila tis gefixt maar het ziet wel een mooie bak uit, cabriolet murcielago ziet wel mooier en stoerder dan een gesloten vaste dak vind ik, hopelijk komt die ook mooi ingame want jij-weet-wel GTA SA engine ook zie ik graag een auto met extra's dus gesloten dak en dat dinges luchtinlaten ofzo zou idd heel mooi zijn @ Pumatje toch! waar haal jij zulke ideeën toch vandaan? is wel grappige vliegtuig! precies zo'n speelgoedvliegtuigtje van playmobil denk ik en je BF Injection mag ietsjes wat naar hoger want het is net alsof die platte banden heeft of is het al reeds gefixt? @ EXIT, prachtige auto alleen vind ik achterlampen iets minder, misschien meer net als Dodge Charger '69 achterlamp model ofzo zou veel mooier zou ik nog denken maar het is je keuze en bevat de koplampen werkende lampen vehiclelights128 texture? maar goed, misschien weten sommigen dat ik aan mijn BMW Sentinel bezig bent? dus die Sentinel auto van GTA III ombouwen tot hoge kwaliteit auto nog iets om te weten, de motor en stuurwiel is niet gemaakt door me maar door een GTA modder met zijn BMW E34 ofzo (ben de maker naam vergeten zal straks wel is opzoeken) maar de rest is wel door mij gemakt en R* natuurlijk origineel was het een Mafia Sentinel van GTA III ! dus vergelijk maar met de mijne en MAFIA Sentinel van GTA III - - - - - - wat nog te doen?: - motorkap en kofferdeksel interieur maken want paarse vlak = onzichtbare vlak ingame dus - spiegels aan deuren ombouwen tot moderne spiegels zoals mijn BMW E30 - interieur zetels en dashboard aanpassen zoals radio, knoppen, .... - merk teken op de motorkap en merk teken, naam op kofferdeksel maken - toestemming vragen aan de maker van de stuur en motor want ik heb geen zin om nieuwe motor, stuur te maken maar aan de motor is er nog wat werk aan zoals de onderkant, radiator comments? OJA check de statistieken zeker eens voor hoeveel triangles dit auto nu al heeft Bewerkt: 26 februari 2008 door SWYV
Timske Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Zieter al heel mooi uit, ik vind alles onder de motorkap goed gededailt ofiets En het stuur enzo zijn ook al heel mooi en word natuurlijk nog mooier omdat jij het maakt Groeten Tim
Galiorix Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 SWYV, je zou niet zeggen dat je BMW een niet-scratch model is, je ziet bijna niks meer terug van de originele Sentinel. Vooral voor een Sketchup model vind ik hem er geweldig uit zien, de motor en stuurwiel zijn misschien niet van jou maar ze passen verder goed bij de auto. Verder is het stoer dat de 4 uitlaten door gaten in de bumper komen, en niet zomaar onder de auto hangen en het interieur ziet er ook goed uit als basis. Keep it up, dit word echt een super wagen Greetz
SWYV Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) galiorix, het is helaas wel mafia Sentinel van GTA III, zoals jij nu zei, zie ik zelf ook niet meer echt kenmerk van mafia sentinel terug in alleen de chassis is nog altijd hetzelfde en ja he prachtig dat uitlaat door de achterbumper, ik vind zelf ook prachtig gelukt over ingame te komen weet ik niet of het wel zal lukken, misschien wel maar die uitlaten is wel euhm high poly eigenlijk, normaal gezien is triangles zowat evenzelfde als polygonen dus 199.568 triangles = 199.568 poly's dus weet ik niet meteen of die werkelijk ingame komt want de dff op dit moment is wel 18,1MB zwaar met GEEN wielen, onafgewerkte motor, geen ventilator schroef, vernieuwde interieur en met 878stukken apart inclusief lijnen wat verwijderd moet worden dus dan wordt de kans groot dat het 500stukken in een .dff dus attachen is boodschap maar ik heb niet zo veel goesting in modden te doen en ook is wel iets high poly naar mijn mening voor een bewerkte Mafia Sentinel maarja edit op 27februari 2008: ik heb nu ook een stock model van gemaakt - alleen weet ik niet of de uitlaten daar nog laat staan of een nieuwe uitlaten met die 2rondvormige uitlaten net als meeste auto's in real life maar we zullen wel zien Bewerkt: 27 februari 2008 door SWYV
GTA_XP Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Een update van een supercar! Dankzij SWYV herriner ik me dat de versnellingspook achter het stuur zit! Inderdaad, dit is een Murciélago LP640 Roadster, en daar zit de pook achter het stuur en niet tussen de stoelen! Bedankt SWYV
Recommended Posts