SWYV Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 dank de Test Drive Unlimited maar want door TDU heb ik kunnen vinden of het achter stuur of niet hoor ff mijn laatste nieuwste creatie showen mijn bedoeling ermee is dat ermee begonnen is met een LEGO model dat ik vroeger heb gemaakt (en nu ook nagebouwd met een LEGO 3D programma op mijn PC) en dan met een goede vrienden team in real life nabouwen enja ik mag geen foto's maken ervan in real life aangezien top secret is maar ik heb wel toestemming om hem nabouwen in 3D op PC met Sketchup en nu ziet het zo eruit LEGO 3D model: de screenshots - - - - - - over de chassis moet ik wel toegeven dat het wel speciaal gemaakt en prachtig ook, precies duivels met supergoede windstroom over jou en waar de auto nauwelijk last heeft van tegenwind want de wind gaat beetje door de auto maar uiteindelijk gaat de wind naar omhoog net over de auto enz... over dat spiegel, het is speciaal gemaakt, buitenste spiegels zijn 10° schuiner dan de binnenste spiegel en hieronder een afbeelding toont dat er 3 zichten naar achteren kunnen kijken want standaard raceauto's hebben enkel een zicht achter jou (blauwe lijnen) en met spiegels dat op 90° van jou bevindt kan jij naar rechtsachter en linksachter van auto kijken wat ik persoonlijk heel erg goed gevonden vind wat vinden jullie ervan? enja geen vragen voor real life foto's want het is en blijft top secret dusja spijtig genoeg de wielen is niet echt zoals wij hebben maar wel BBS GT velgen op Michelin banden zo'n velgen maar dan kleur zwart mat ipv chroom
GTA_XP Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 @SWYV, ziet er echt wel mooi uit! Het is puur voor de modeling neem ik aan? @GTAinfo, inderdaad dat de luchtinlaten opengaan na 300 kmp/u bereikt te hebben. Maar zeg het nou zelf, als dit ingame komt, rij je toch niet 50 km/u? De topsnelheid ligt boven de 300, ongeveer 320km/u. De interior is bijna klaar, moet nog zetels en gaten dichtmaken. En dan maak ik de binnenkant van een deur nog 3D-er. Die is ook haast 2D Maar ach @3ds gebruikers, wie zegt dat Zmodeler2 crap is?!
Galiorix Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) GTA_XP, voordat je die pook zo knullig achter het stuur plaatst, zou ik eerst eens even kijken naar het interieur van de LP640 op een foto. Daar zie je dat de schakelpook met de dubbele-H schakel coulisse vervangen is door 2 flippers achter het stuur... Zie hier: Het zou dus geweldig zijn als je die dingen kan modelen, dat maakt hem super @SWYV: Ziet er strak uit, ik ben benieuwt naar de wielen want het is mijn favoriete model Greetz Bewerkt: 28 februari 2008 door Galiorix
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 @SWYV, ziet er echt wel mooi uit!Het is puur voor de modeling neem ik aan? @GTAinfo, inderdaad dat de luchtinlaten opengaan na 300 kmp/u bereikt te hebben. Maar zeg het nou zelf, als dit ingame komt, rij je toch niet 50 km/u? De topsnelheid ligt boven de 300, ongeveer 320km/u. De interior is bijna klaar, moet nog zetels en gaten dichtmaken. En dan maak ik de binnenkant van een deur nog 3D-er. Die is ook haast 2D Maar ach @3ds gebruikers, wie zegt dat Zmodeler2 crap is?! Nee, je rijd zeker niet 50km/h Maar de topsnelheid is om precies te zijn: 330km/h. Hij ziet er wel al doodelijk mooi uit, alleen ik zou hem niet in het wit doen, maar bijv. in het Geel, dat is de originele Lamborghini kleur
GTA_XP Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Weer een update! De interior is haast klaar, de deur is aan de beurt. Let maar niet op de witte driehoek Bewerkt: 28 februari 2008 door GTA_XP
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 @SWYV, ziet er echt wel mooi uit!Het is puur voor de modeling neem ik aan? @GTAinfo, inderdaad dat de luchtinlaten opengaan na 300 kmp/u bereikt te hebben. Maar zeg het nou zelf, als dit ingame komt, rij je toch niet 50 km/u? De topsnelheid ligt boven de 300, ongeveer 320km/u. De interior is bijna klaar, moet nog zetels en gaten dichtmaken. En dan maak ik de binnenkant van een deur nog 3D-er. Die is ook haast 2D Maar ach @3ds gebruikers, wie zegt dat Zmodeler2 crap is?! Nee, je rijd zeker niet 50km/h Maar de topsnelheid is om precies te zijn: 330km/h. Hij ziet er wel al doodelijk mooi uit, alleen ik zou hem niet in het wit doen, maar bijv. in het Geel, dat is de originele Lamborghini kleur Kun je het niet maken zodat je met die "speciale" knoppen die lucht inlaat omhoog/naarbeneden doet? (Num8 en Num2 dacht ik)
GTA_XP Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 @GTAinfo, inderdaad dat de luchtinlaten opengaan na 300 kmp/u bereikt te hebben. Die is ook haast 2D Maar ach @3ds gebruikers, wie zegt dat Zmodeler2 crap is?! Nee, je rijd zeker niet 50km/h Maar de topsnelheid is om precies te zijn: 330km/h. Hij ziet er wel al doodelijk mooi uit, alleen ik zou hem niet in het wit doen, maar bijv. in het Geel, dat is de originele Lamborghini kleur Kun je het niet maken zodat je met die "speciale" knoppen die lucht inlaat omhoog/naarbeneden doet? (Num8 en Num2 dacht ik) Euhm, helaas niet, misschien met CLEO maar dat is zeer moeilijk. Daarom zet ik het als een extra, soms niet, soms wel.
Mythbuster Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Ziet er goed uit GTA_XP! Alleen de hoofdsteunen en dat schermpje vind ik wat minder. Verder zou ik die versnellingspook lekker zo laten, flippers zullen moeilijk zijn realistisch te maken, en dan zie je CJ zo met z'n hand in de lucht schakelen (Als CJ z'n hand sowieso al beweegt met schakelen, dat doet 'ie in ieder geval wel met radio veranderen maar goed ) @SWYV: Ziet er ook zéér goed uit, alleen de wielen lijken me wat klein, maar dat zal wel aan mij liggen. Misschien is het zelfs wel vet om hem ingame te zetten! Een WIP'je van mijn kant. Natuurlijk voor GLD . Er komen natuurlijk nog buisjes enzo van de motor naar de uitlaat en van de motor naar de tank op... Dat wiel wordt nog vervangen hoor . Veel te low poly naar mijn zin . Ik houd van onnodig high poly op plekken waar je het toch amper ziet, maar dat wisten jullie vast al wel. Ik vraag me af hoe veel mensen gelijk door zullen hebben wát het precies is. Greetz Mythbuster @Eend: Uhm... nee... Karts hebben meestal zo'n stoeltje in 't midden . @Stefaneke: -.-' Bedankt... geloof ik . Lol, posts gedelete xD @Galiorix: Ty Maar uhm.. waarom verklap je het nou? . Eigelijk trouwens fout, want hij rijd op nitro, dat brand een stuk sneller dan benzine . @Puma: Ziet er goed uit! Alleen bij de ramen zitten wat rare poly's... En ja hij word aan de buitenkant ook een beetje high poly. Dat van het chassis als bumper, daar heb ik wel over na gedacht, maar ik ga de body als extra doen, en dan meerdere extra's, dus ook meerdere soorten body's(Bij een race'je ingame rijd je dan dus niet alleen tegen dezelfde auto)(En vandaar ook dat ik de binnenkant vrij high poly maak). En dan kan dat zeg maar niet... Maar ik ga er toch nog verder over na denken en het bespreken met anderen . Want het is natuurlijk ook stom als hij helemaal niet kapot kan.... Bewerkt: 29 februari 2008 door Mythbuster
Galiorix Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Het is een op afstand bestuurbare wagen, met een benzin motor (Oja, ik hoor altijd alles van Myth voordat jullie iets zien ) Het ziet er super uit Tom, keep it up! Greetz P.s. CJ schakelt niet, bijna geen een amerikaan doet dat omdat ze lui zijn. Automatische versnellingsbakken zijn in de V.S. volgens mij bijna altijd standaart Ik hoorde eerst van een joy-rider (iemand zonder rijbewijs die er met een auto van door ging) die niet veel verder kwam, omdat hij niet wist hoe een schakel versnellingsbak werkt Bewerkt: 28 februari 2008 door Galiorix
Puma Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Dat ziet er goed uit, hopelijk houd je 't ook highpoly op plekken die je wel ziet . Leuke details, misschien kun je 't chassis in de .dff als bumper of iets dergelijks toevoegen, zodat dat erafvalt als de auto beschadigd is. Gaat'ie de RC-Bandit vervangen? Een WIP'je van mijn kant (MiniSubmarine), uurtje werk, hij wordt uiteindelijk geel en komt ingame. Bewerkt: 29 februari 2008 door Puma
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Dat ziet er goed uit, hopelijk houd je 't ook highpoly op plekken die je wel ziet . Leuke details, misschien kun je 't chassis in de .dff als bumper of iets dergelijks toevoegen, zodat dat erafvalt als de auto beschadigd is. Gaat'ie de RC-Bandit vervangen?Een WIP'je van mijn kant (MiniSubmarine), uurtje werk, hij wordt uiteindelijk geel en komt ingame. Whaha ik hoef het denk ik niet meer te zeggen, OOK ALWEER MOOI wat gaat hij vervangen?
Timske Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Nice work, Puma.. Alweer Word dat weer voor de marine?? Mechien kun je er nu een logo op plaatsen van de marine ofso en gaat die echt onderwater?? Groeten Tim
Puma Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 De MiniSub (zoals ik 'm noem) gaat waarschijnlijk een boot vervangen. Dit zal waarschijnlijk de Reefer worden, omdat deze boot niet zo heel erg snel is. Natuurlijk ga ik de handling wel een beetje opvoeren . Je zult niet kunnen duiken en stijgen met de boot, maar de boot ligt al bijna geheel onder water; dat is het plan tenminste.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 De MiniSub (zoals ik 'm noem) gaat waarschijnlijk een boot vervangen. Dit zal waarschijnlijk de Reefer worden, omdat deze boot niet zo heel erg snel is. Natuurlijk ga ik de handling wel een beetje opvoeren . Je zult niet kunnen duiken en stijgen met de boot, maar de boot ligt al bijna geheel onder water; dat is het plan tenminste. Okeey, jammer dat hij niet echt onder water kan. Hij ziet er wel goed uit! Ik hoop dat hij niet zinkt....
S-te-Fan Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 @ Puma, Zoals ik al enige tijd geleden zij op msn vind ik het een leuk ontwerp waarvoor je had gekozen, echt zo'n cartoony duikboot. Nu je er een uurtje aangewerkt hebt vind ik hem echt vet. Het kan me niet schelen ofdat hij ingame komt, jouw modelling kwaliteiten in sketchup zorgen er gewoon voor dat het een meesterwerk wordt zoals de meeste van je recente modellen. Er is buiten het feit dat je voorste ronden uitsteksels een beetje vaag gescaled zijn niks mis met je model, ik kan niet wachten totdat het eindresultaat het is.
Recommended Posts