Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Er is ook een mod met een onderzeeër die wel onderwater gaat, die vervangt de Dinghy, je kan niet omhoog en omlaag sturen maar als je "gas geeft" dan gaat hij wel onder water, als je weer stil ligt komt hij vanzelf weer boven drijven. Misschien kan je eens naar de handling daarvan kijken.

Update'je van mij :puh:. Nog niet alles is getextured, moet nog even wat klooien in Paint enzo om overal goede textures voor te maken.

Dit is dus een van de vele body's die hij gaat krijgen...

rc3kd3.png

(Let niet op de ramen die ondoorzichtig lijken, dat komt door Zmodeler, ingame is dat gewoon goed)

rc4mz2.png

rc5gm9.png

(Let ook niet op de cijfers op het dak die nu heel raar lijken, ik moet de extra's nog goed zetten)

rc6vq9.png

rc7ia1.png

Dat was het weer voor vandaag :).

Greetz Mythbuster

@Hieronder: Thanks, ja hij komt ingame, er is wel een RC wagen: de RC Bandit, maar hij gaat ófwel de RC Tiger, ofwel de RC Bandit, of de RC Cam vervangen.

@Daaronder: Bedankt :), de body is ook van de Hotring, alle rollbars heb ik zo gemaakt dat het lijkt alsof het stickers zijn. Dus net alsof het een RC body versie is van de "zogenaamd echt bestaande" Hotring, zoals ze dat bij echte RC's ook doen.

@Puma: Thanks. Een HotKnife body zal moeilijk zijn: De body stands zullen denk ik nét buiten de body vallen aan de voorkant en het motortje zal denk ik net voor de cabine zitten, en de uitlaat net er naast. Ook de verhoudingen zullen niet kloppen. Linerunner zal ook niet gaan want daar zullen het motortje en de uitlaat deels achter de cabine zitten. (Voor een andere RC die ik ga maken voor GLD zal ik waarschijnlijk wel een vrachtwagen en/of schoolbus body maken.) De Police kan misschien wel, maar ik weet nog niet of dat wel cool is. Ik zit te denken om de andere 2 Hotrings ook te doen, samen met nog wat 2 deurs auto's, (Alpha ofzo). Waarschijnlijk maak ik zelf ook nog een body. Ik ga hem niet tunable maken, aangezien dat moeilijk te doen is als je 6 body's ofzo hebt(uitlijnen van spoilers op 6 verschillende body's is nogal lastig), en het is niet echt realistisch om een RC te kunnen tunen.

Je Sub ziet er vet uit! Keep it up!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Echt übervet, Myth! Misschien kun je er ook een Hotknife-, Linerunner en Police-chassis opzetten! Maak je 'm tunable in de Transfender? Keep it up!

Hier een paar WIP screens van m'n WIP-getexturede MiniSub:

minisub1jw1.jpg

minisub2cz1.jpg

minisub3yv7.jpg

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet zoveel af van duikbootjes enal maar euhm hoe ga jij die ding besturen als er geen raampje aan de voorkant bevindt? het is toch lampen daar aan de voorkant? maar anders echt een vet model voor Sketchup! ik heb eigenlijk geen betere woord kunnen verzinnen dan: MachtigPrachtigWerk!!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet zoveel af van duikbootjes enal maar euhm hoe ga jij die ding besturen als er geen raampje aan de voorkant bevindt? het is toch lampen daar aan de voorkant? maar anders echt een vet model voor Sketchup! ik heb eigenlijk geen betere woord kunnen verzinnen dan: MachtigPrachtigWerk!!!

Met behulp van een radar misschien? In het echt hebben ze ook geen raam aan de voorkant dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een update van mijn LP640 Roadster.

Kreeg net een gigantische verdomde bug van Zmodeler2.0.8! :@

De materials waren erg hard vernaaid en ontbraken textures!

Gelukkig had ik Zmodeler2.1.0 bij de hand en redde mijn Roadster! ^_^

De interior is voor 98% klaar, die maak ik vóór voltooing van de wagen.

De deur is aan de beurt:

2002783990315051118_rs.jpg

2002762680936049470_rs.jpg

2002772095583029259_rs.jpg

2002799497369516222_rs.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

niemand doet dat? hele grote vergissing, zelf een auto maken kan weken duren om te maken enz.. (als het om een complete auto gaat ja!)

ok ben nu wel volop met een GTA VC limousine te ombouwen tot REAL pimp limousine

- wat is er nieuw?

--> koplampen naar echte Lincoln limousine van jaren '80

--> een dure sjieke bar met verschillende dranken + een Plasma TV

--> een dikke radio

--> chromen antennes

--> GEEN achterlichten textures want nu lijkt het compleet realistisch achterlichten!!!

--> blauwe neon buizen op gans de auto (onder auto, aan zij bij de ramen, onder de elke 4 deuren)

--> lichten binnen in de auto voor de sfeer

--> Lincoln logo op motorkap

screens van in de programma

Zmodeler2

th_lincoln7.jpg - th_lincoln6.jpg - th_lincoln5.jpg

th_lincoln4.jpg - th_lincoln3.jpg - th_lincoln2.jpg

en hier de ingame (zonder de Lincoln koplampen)

nu gaat over de achterlampen te vergelijken voor jullie

uit - zacht aan - fel aan

th_gta_sa2006-12-0621-18-57-39.jpg - th_gta_sa2006-12-0621-18-52-28.jpg - th_gta_sa2006-12-0621-18-54-34.jpg

hier nog wat screenshots

th_gta_sa2006-12-0621-11-48-82.jpg - th_gta_sa2006-12-0621-10-01-90.jpg - th_gta_sa2006-12-0621-08-17-39.jpg

th_gta_sa2006-12-0522-49-55-73.jpg - th_gta_sa2006-12-0515-34-40-96.jpg

met welk progamma heb je dat gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Myth, Cool dat je een RC wagen gaat maken, ook zeer origineel omdat er geen Rc modificaties zijn, behalve voor VC.

Maar ga je ook een Off-road(Truggy of Monstertruck) maken of blijft het bij deze?

Dat zou je toch doen zei je?

Maar over dat Tuneable gedoe, al zou je dummys voor spoilers erop zetten, dan zijn de spoilers 4 keer zo breed als de wagen zelf, aangezien die niet gescaled worden aan de voertuig, lijkt me.

Andere tuning dingen lijkt me wel te kunnen, standaart is wel(Hydro,Nitro,Velgen en kleuren en soms Stereo)

En worden die body's zo gemaakt dat ze andere kleuren kunnen krijgen?

En weet zeker als deze uitkomt, dat jouw RC model en Spaceeinstein in me GTA komen, lekker rossen met dat ding :D

KUTGW

Weer een modificatie om naar uit te kijken.

@ GTA_XP

Zeer nice, wordt een mooie Lambo LP640! KUTGW

En Puma, ook zeer mooi, KUTGW

Greetz

@Gta online, ik heb twee commentaren, dat zijn Dubbelpost terwijl je Editknop kan gebruiken en Zoekfunctie.

En kijk eens in de Master Tutorial List (MTL) daar vind je van alles over zulke dingen.

Link naar de MTL staat bij Belangrijke Topics boven aan de pagina.

En als je het leest, staat er Zmoddeler screenshots.

Edit: GTA_XP, Beter? :puh: xD

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft mensen quote geen plaatsje mee!!

Das rete irritant!

@gtaonline, SWYV heeft dat met Zmodeler2 gedaan, je leest die naam ook!

Maar goed, het voltooing is nabij!

EDIT Iemand dacht dat de views gemakt zijn 3ds :7

Nee, ze zijn niet gemaakt in 3ds maar in Zmodeler2.1.0 !

Screens:

2000085943425509343_rs.jpg

2000015891180801947_rs.jpg

2000029471303838715_rs.jpg

Het vinyltop dak als extra1

2000026589307429895_rs.jpg

Leukes 3D views

2000017296800131318_rs.jpg

2000062441453272312_rs.jpg

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Dude, die Lambo wordt echt moddervet! Ik hoop echt dat je 'm met goede, mooie reflecties ingame krijgt en tuningmogelijkheden toevoegt. Keep it up!

Ik ben vandaag bezig geweest met een UFO, al ben ik er nog (lang) niet klaar mee..

ufo1sm3.jpg

Ach, screens uit Sketchup zeggen vaak niet zoveel als een ingame filmpje, dus:

http://puma.9sec.nl/wip_ufo_by_puma.wmv

Het hele idee achter deze mod is dat het grootste deel van de UFO ronddraait terwijl je vliegt. Binnenkort zal ik een wat uitgebreider interieur toevoegen en nog wat betere textures en onderdelen.

Ik zal binnenkort een tutorial maken over hoe je op deze manier kunt texturen in Sketchup.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, doe gouwe ouwe Puma! :puh:

Echt een mooi mod, geen idee hoe je dat allemaal snel voor mekaar krijgt! :D

Maar ziet er mooi uit, het leuke is dat ie rondkrijgt terwijl je vliegt!

KUTGW!

Een tip, kan je er geen Speculair highlight toevoegen in 3ds of Zmodeler?

Tis namelijk donker.

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, doe gouwe ouwe Puma! :puh:

Echt een mooi mod, geen idee hoe je dat allemaal snel voor mekaar krijgt! :D

Maar ziet er mooi uit, het leuke is dat ie rondkrijgt terwijl je vliegt!

niet moeilijk hoor, jij vervangt de body met die rotor en voila die body draait

@ Puma, jij flikt het weer voor een Sketchup model ingame te zetten :7 wat is de volgende Übervette voertuig? jij hebt echt veel originele ideeën he :7

@ GTA XP, kijk dat noem ik pas een vette Lamboke!

@ Gtaonline, zoals FerryN en GTA XP al zeiden, ik heb eerst sommige stukken gemaakt met Sketchup en dan met Zmodeler GTA SA formaat gemaakt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al iemand zei op msn,

khou niet van tuningparts op 'echte'sprtwagens

Helemaal mee eens.

Ik zal er geen bodykits en tuninparts uitbrengen want de LP640 Raosdster ziet er al gaaf uit.

Ik zet er wel een aantal leuke extraatjes zoals hard- en softop, open luchtinlaten

en een universal spoilertje.

Zat net op modsites te zoeken naar hoe ik de lichten mooier kan laten verlichten.

Gelukkig vond ik de RFC_V1 mod!

http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=3597

En over die tuninggedoe, ik zal denk ik ook een getund versie uitbrengen met een 2dfx neon

optie!

Aangezien er geen Roadsters zijn voor SA.

@SWYV, die stretched stretch, aangzien je geen SA meer hebt, is die stretch vast weg?

Die ziet er echt über uit voor SA in plaats van die pijnlijke bad-ass stretch.

@Puma, kun je CJ niet laten instappen zoals bij de Rhino?

EDIT Mijn geliefde LP 640 is vernaait, sommige textures zijn niet te zien

ingame terwijl het zichtbaar is in Zmodeler.

Gelukkig heb ik niet voor niks 45 backups! xD

En eentje is perfect voor een herboren Roadster!

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...