BangBros Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Hebben jullie weleens met een sniper op de maan geschoten? word groot en klein Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Hebben jullie weleens met een sniper op de maan geschoten? word groot en klein dat is al zolang bekend vanaf GTA 3 in elke GTA voorgekomen Reageren
tiesto Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 de EE van old amsterdam coffee shop was inmiddels al bekend maar ik ben nog ff verder gaan kijken in die winkel in de shopping mall en links in de hoek staan 2 rode drankautomaten erop en als je naar dat logo kijkt op de automaat dan lijkt het verdraaid veel op het teken van orangina iemand al opgevallen of ben ik de enige die orangina er in ziet? Reageren
djaa Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik weet niet of dit bekent is maar als ik bij de concert van phil ga met een ak-47 (of andere wapens) kan je zo de band van phil collins afschieten (op de knop richten duwen en dan schieten) Reageren
Carloke Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb er ook nog één al weet ik niet of dit een echte easteregg is en/of dit al bekend is. Als je aan Starfish Island bent en dan onderaan links met een boot. Voor verduidelijking even een foto: Dan varen geregeld boten naar die brug toe maar botsen dan tegen de pilaar die helemaal links staat (het dichts bij het eiland). Als je dan een beetje erond zwemt en op springt en zo van die dingen (probeer maar na bij mij lukte het het beste met een Rio die ertegen vaarde en dan onder de Rio zwemmen en dan tegen de pilaar aanzwemmen ). Uiteindelijk kom je in de blue hell van VCS (al is hij niet echt blauw) eerst kwam ik in de pilaar zelf terecht maar na een beetje gepring enzo kwam ik 'onder' de brug je kan nu wat rondlopen (heb het zelf nog niet helemaal uitgetest, batterij was leeg ). Screens heb ik zelf ook niet want zit opgescheept met firmware 2.81 . Dat was het zo'n beetje Reageren
OG-J Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Wanneer je de missie "Papi don't Screech" zie je op de achtergrond een rode poster met de tekst "Los Santos Cop" op, dit is een verwijzing naar de film "Beverly Hills Cop" van 1984 met Eddie Murphy. IMDB link Reageren
r0ry.B.bellOws Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 één van de eerste 10 missies moet je als bijzitter een lange rit doen waar je constant beschoten word door de cubans. Ergens halfweg loopt er altijd iemand voor een bus door onder je wagen in en dat is een link naar de fim "Final Destination" als ik me niet vergis. ( waar het lot je de dood injaagt) Reageren
paddo tk Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 In dit topic post je al je easteregg's. (ook verwijzen etc.) Ik heb er alvast een ivm met Amsterdam in het winkelcentrum. Amsterdam staat wereldwijd bekend om zijn coffeeshops, dat weten ze bij rockstar ook: (zelf ontdekt ) Ik weet weinig van nederland want ben van belgie Maar is Old Amsterdam ook geen soort kaas Zoals hier in belgie Old Bruges Cencicodis Old Amsterdam is een merk kaas, ja. maar daar heeft dit geen betrekking op.... Jullie hebben het over easter eggs, en de poster van Old Amsterdam in de coffeeshop. Maar voor zover ik weet is een easteregg een paasei. Ik heb er in 'GTA:Vice City' alleen eens eentje gezien als je door de muur van een gebouw gaat. Maar dat is gewoon een PAASEI! ...... dus kan iemand het mij uitleggen waar dit op slaat Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Volgens mij is er geen missie met die robot en zie je die alleen in een filmpje maar ik weet het natuurlijk niet zeker. er is wel een missie met die Domestobot, het is een missie van Diaz dan meot je met die Domestobot de kluis kraken en de boel in de fik zetten Reageren
Kalkoenman Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 hoe maken jullie eigenlijk van die mooie screenshots van die easter eggs? ik zag ook iemand die zei dat ie nog geen screenshots had omdat ie nog met firmware 2.81 zat. kan het met de nieuwste wel dan? en hoe dan? Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 hoe maken jullie eigenlijk van die mooie screenshots van die easter eggs? ik zag ook iemand die zei dat ie nog geen screenshots had omdat ie nog met firmware 2.81 zat. kan het met de nieuwste wel dan? en hoe dan? Beter gezegt : Het kan juist niet met de nieuwste versie, je PSP moet juist over Firmwire 1.5 bezitten en niet hoger. Met 2.8 kun je nog downgraden maar met 2.81 dus niet meer. Vandaag vroeg iemand anders ook nog hoe je precies screenshots maakt op je PSP, ik zet de post hieronder nog een keer voor je neer en daarmee moet alles volledig duiddelijk worden. Het is met alle spellen mogelijk, zoals je al aangeeft is dit mogelijk met de Cheatdevice voor LCS en VCS maar waarschijnlijk zal hij ook wel eens een screen willen maken van een andere game. SVCapture kan je op Google downloaden en hij is compatible met 2.71SE-C en Devhook V0.51. Hiervoor zul je wel eerst Firmwire 1.5 moeten bezitten, heb je Firmwire 2.8 kan je hem nog Downgraden naar Firmwire 1.5 maar indien je 2.81 of hoger hebt is dit tot nu toe helaas nog niet mogelijk. Ik plaats hieronder nog een screen van SVCapture in actie. Reageren
Twankala Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Hey dat is wel heel tofze weten zelfs wat nederland is bij Rockstar tof de meeste amerikanen hebben geen idee wat nederland is maar zeker een toffe easter egg ook al kan je hem niet echt zo noemen ik vind hem goed gevonden ga zo door heel veel amerikanen weten wat nederland is... alleen omdat het standaard is, maar ook vanwege de wiet, hoeren, land onder zee, kaas, bier, en zo nog duizenden dingen op te noemen. dus wat jij zegt is totaal niet waar!!!!! Reageren
Eminem1991 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Hebben jullie ook last dat er auto's op zn kop aan de onderkant van een brugrijden, op het eerste eiland komt dat af en toe voor als je met volle vaard richting de ammunation shop rijdt rij je onder een brug door die ook de weg lijdt naar het andere eiland, het is niet bijzonder maar ik vroeg me af of jullie dat ook hadden. mvg martijn Bewerkt: 16 januari 2007 door Eminem1991 Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Een easter egg is een soort grapje in het spel, als je een sniper bij je hebt en je gaat in de nacht naar het punt waar de easter egg is en je richt met je sniper op de maan en je schiet zal de maan 1x groter worden. dat kan je net zo lang doen tot ie weer kleiner word ik hoop dat jullie er wat aan hebbenmvg martijn Dit is al heel lang zo in veel GTA 3 era games van de GTA franchise en dus geen 'Easter Egg', een easter egg is een grapje die er door de maker is ingezet, die je dus moet zoeken. Deze is al in de game en men weet gewoon dat die er altijd in blijft zitten, net zoals de sterren die in de Rockstar Houding liggen, lees daarvoor ook 'deze' pagina, waar je dat goed kunt zien. Reageren
Sabotage Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 in het winkelcentrum staat er ee winkel die heet vynil countdown dit verwijst naar het liedje ''The Final Countdown" van Europe heb er geen screen van in het winkelcentrum staat er ee winkel die heet vynil countdown dit verwijst naar het liedje ''The Final Countdown" van Europeheb er geen screen van die missie true lies verwijst naar een film van arnold swenneger in het winkelcentrum staat er ee winkel die heet vynil countdown dit verwijst naar het liedje ''The Final Countdown" van Europeheb er geen screen van in het winkelcentrum staat er ee winkel die heet vynil countdown dit verwijst naar het liedje ''The Final Countdown" van Europe heb er geen screen van die missie true lies verwijst naar een film van arnold swenneger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.