Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Die-hard

Recommended Posts

op de 2e verdieping is een bord bij de ingang van een winkel old amsterdam coffee shop (niet in de gorilla salad)

EE?

Is een easter egg, maar was jammer genoeg al vanaf (zelfs) het begin bekend.

------------

En dan heb ikzelf ook nog wat gevonden. Hoewel deze easter egg zó voor de hand ligt aangezien het een brok tekst is wat waarschijnlijk wel voor de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories veranderd heeft moeten zijn, heb ik er toch pas vandaag aan gedacht om het te bekijken. Ik heb het namelijk dan ook over de tekst op het plakkaat bij het Hyman Memorial Stadium.

In de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories staat het volgende op het plakkaat geschreven:

You are standing on USJ 005a, a fine new addition to our great city that isn't [contrived] at all.



Have you found the 10 Easter Eggs?

Rockstar Leeds would like to thank you for playing the game and letting us have a rockin' christmas party.

In de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories staat het volgende op het plakkaat geschreven:

You are standing on USJ 005a, a fine new addition to our great city that we're all grown to love.



Have you found the 11 easter eggs?

Rockstar Leeds would like to thank you for playing the game, and by the way, the christmas party was great.

Oftewel: :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    20

  • Pietje II

    16

  • BigM

    15

  • mertin

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was op de ps2 vcs aan het spelen

en ik was protection racket missie's aan het doen.

ik moest bikers doden omdat ze een store van een van men klanten aan het vernielen waren.

ik doden de bikers die buiten bewaakte en ging naar binnen maakte daar ook iedereen dood en weer naar buiten.

Toen waren er opeens witten strepen om het lichaam getekent van de doden er lag nog steeds bloed maar het lijk was weg? Politie denk ik. Wel grappig echt zon detective scene :clown:

Dit was al eerder gebeurt bij het vliegveld.

Easter egg of niet ?

Ik weet niet of dit al eerder bekent was :eten:

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op de ps2 vcs aan het spelen

en ik was protection racket missie's aan het doen.

ik moest bikers doden omdat ze een store van een van men klanten aan het vernielen waren.

ik doden de bikers die buiten bewaakte en ging naar binnen maakte daar ook iedereen dood en weer naar buiten.

Toen waren er opeens witten strepen om het lichaam getekent van de doden er lag nog steeds bloed maar het lijk was weg? Politie denk ik. Wel grappig echt zon detective scene :clown:

Dit was al eerder gebeurt bij het vliegveld.

Deze feature zat ook al in GTA Vice City en in GTA Liberty City Stories, in GTA San Andreas echter niet. Het zijn natuurlijk de krijtstrepen die de politie gebruikt om de plek van het lijk te markeren, en is dus een verwijzing naar het politiewerk in de realiteit, maar is dus géén easter egg. Maar desalniettemin toch leuk gevonden hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er nog een gevonden :

in vc noemt een vd zangers van love fist willy, wat slang is voor mannelijk geslachtsdeel.

in vcs zit er een heli met de naam little willy, oftewel klein mannelijk geslachtsdeel.

wel leuk gevonden :D .

Het is niet alleen van wege willy maar het voertuig little willy is gebaseerd op little nellie

een gyrokopter uit de james bond film you only live twice met sean connery als james bond

zie hier de screen:

littlenellie.jpg

Verdomt goeie film btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Speurwerk in de "Fidl"

1.Afgeleid uit de keten "Lidl"?

2.Kijk naar de koelkasten,wat valt er op? Yep,weer vadsige zooi in dozen:

-> Scrotum Coffee

-> Dump

etc...

In vrijwel iedere 3D Gta (vanaf VC denk ik) zit er zo'n producten in.

EE of niet?

*Fidl vind je vrijwel direct over je savehouse na de missie D.E.V.O.R.C.E.

Na de missie D.E.V.O.R.C.E. krijg je ook een andere outfit

-> trailer Trash oufit:

Kijk en Vergelijk:

Kleincjlichter2.jpg en VCS_TrailerTrash.jpg

*Sorry voor het gebruiken van Wikiplaatjes ='(

Wat valt er op? Wat hoor ik daar in de verte? Een verwijzing naar CJ van in GTASA?

IB

P.S Wat zijn toch die grappige klevertjes met een lachebekje op en een getal ernaast? :puh:

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

P.S Wat zijn toch die grappige klevertjes met een lachebekje op en een getal ernaast? :puh:

Dit zijn de eastereggs die rockstar zelf in het spel gestopt heeft.

De dingen die jij en ik gevonden hebben zijn eerder verwijzingen.

Link to comment
Delen op andere websites

V-Rock presentator heet toch Couson Ed? Is dat ook niet héél toevallig van de Adams Fammily? Couson It en Couson Ed lijken toch erg veel op elkaar .En kan het zijn dat de kerel die Couson Ed instpreekt ook Otto zijn van "The simpsons?" Want zijn stem lijkt wel erg erop hé!

IB

Link to comment
Delen op andere websites

wel een easteregg is het niet maar wel misschien een bug die in mijn spel zit: zelfs al spring ik van het hoogste flatgebouw naar beneden of val ik uit de helicopter ben ik nooit dood terwijl ik in de vorige gta's meteen wasted was wanneer je van een redelijke hoogte viel.

is er nog iemand bij wie dit gebeurt of zit ik met een bug?

Bewerkt: door Dwyane Wade
Link to comment
Delen op andere websites

wel een easteregg is het niet maar wel misschien een bug die in mijn spel zit: zelfs al spring ik van het hoogste flatgebouw naar beneden of val ik uit de helicopter ben ik nooit dood terwijl ik in de vorige gta's meteen wasted was wanneer je van een redelijke hoogte viel.

is er nog iemand bij wie dit gebeurt of zit ik met een bug?

Is zowel geen bug als geen easter egg. Een bug is namelijk een foutje in het spel wat de makers niet is opgevallen, maar dat je van grote hoogte niet doodvalt lijkt mij nou niet echt een klein puntje waar de makers overheen kijken. Daarnaast is het al helemaal geen easter egg, want het lijkt mij geen bewust grapje of een verwijzing.

In GTA Vice City kon je Tommy Vercetti overigens ook van grote hoogte naar beneden laten vallen zonder hem dood te laten vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

jongens hoe maak je een screen van je psp :bonk:

>>> Door SummerBase: Gelieve neit opfftopic gaan, dit topic gaat over Easter Eggs en net over de screen maak mogelijkheid die standaard niet in de PSP zit. Tevens had je de zoekfunctie kunnen gebruiken waardoor je het antwoord zo had kunnen vinden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik er weer eentje heb.

Een van de missie's in vcs noemt blitzkrieg.

Ik was daarstraks in free record shop en er lag een game namelijk "blitzkrien"

Is dit een EE :?

Sorry als dit al bekend was ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Blitzkrieg (het Duitse woord voor bliksemoorlog) is een term die in drie verschillende hoofdbetekenissen gebruikt wordt, als aanduiding voor drie te onderscheiden tactieken: de Strategische Overval, de Gemechaniseerde Bewegingsoorlog en de Blitzkrieg in Eigenlijke Zin.

Bron

In die missie moet je volgens mij dan ergens een serieus gevecht voeren :puh:

Gewoon een verwijzing denk ik.

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Blitzkrieg (het Duitse woord voor bliksemoorlog) is een term die in drie verschillende hoofdbetekenissen gebruikt wordt, als aanduiding voor drie te onderscheiden tactieken: de Strategische Overval, de Gemechaniseerde Bewegingsoorlog en de Blitzkrieg in Eigenlijke Zin.

Bron

In die missie moet je volgens mij dan ergens een serieus gevecht voeren :puh:

Gewoon een verwijzing denk ik.

IB

Dus geen EE. :N

Volgens mij bestaan er inderdaat veel meer dingen die blitzkrieg heten.

Toch bedankt voor de hulp :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...