Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Die-hard

Recommended Posts

sorry als het hier al is geplaats, maar ik heb een soort van "transporter" gevonden.

jammergenoeg kan ik wel geen screens posten.

je moet het volgende doen;

1. haal een motor bike (gelijk welk een)

2. rij naar de bouwwerf dichtbij het noordwesten van de kaart

3. wanneer je de werf oprijdt, moet je aan de rechterkant 2 "trailers" (mini huisjes) zien.

4. rij met je bike op de trap van het 2de huisje, en wanneer je de trap helemaal op bent, moet je wat naar voor leunen

normaal moet je er dan doorzakken, en kom je een paar 20 meters verder uit, dichtbij KING KNUTS.

*EDIT*

soms werkt dit, soms niet!!!

Zal ik eens proberen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    20

  • Pietje II

    16

  • BigM

    15

  • mertin

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of dit al gevonden is; op het rechtse eiland dicht bij het strand op een bankje heb ik een dikke man gezien in z'n blootje met z'n handen voor z'n kruis.

xD, zonder zwembroek of zo??

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar een brug bent (die hele lange) dat je gelijk van dat ene ziekenhuis naar het beginland gaat,

staat er voor die brug een bord met METV-MeTV-MTV misschien ver gezocht ik heb ook geen schreenies omdat ik mijn psp al een jaar nie meer heb maar ik wist em nog en dacht nu word het eens tijd om het te posten

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic post je al je easteregg's. :)

(ook verwijzen etc.)

Ik heb er alvast een ivm met Amsterdam in het winkelcentrum.

Amsterdam staat wereldwijd bekend om zijn coffeeshops, dat weten ze bij rockstar ook:

(zelf ontdekt :D )

screen1pb0.png

Ik weet weinig van nederland want ben van belgie

Maar is Old Amsterdam ook geen soort kaas :?

Zoals hier in belgie Old Bruges :Y

Cencicodis :cya:

:dans: Whoehoe een belg :dans:

(ik ben er ook een ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat 99 red balloons van de band 99 red balloons komt.

dit verklaart ook dat er 99 zijn en dat het z'on raar getal is.

ik heb ook al in de zoekmachine gekeken, maar daar vond ik niks...

twankala :bier:

ik denk dat het eerder van het duitse lied 99 luftballons(spelling kan fout zijn :bonk: ) komt

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb er ook nog een gevonde = als je het ziekehuis op het 2de eiland (meest ZO dus het ocean view hospital) op het bord waar hun naam op staat zie je als je een beetje kijkt "always looking out for you" weet niet echt of het wel een EE is mr vond het de moeite om te plaatsen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

@Lance.T: Gebruik voortaan de bewerkknop of de citeerknop i.p.v. vier posts achter elkaar te posten, waarvan er één ook nog eens totaal nutteloos is.

@Admins: Sorry voor admingedrag hierboven :puh:.

OT: D'r was in de Vice Point Mall geloof ik ook nog een poster of winkel met iets van 'Holland' er op. DIt is maar een vage herinnering dus ga er niet 100% van uit dat het zo is :puh: .

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

@Lance.T: Gebruik voortaan de bewerkknop of de citeerknop i.p.v. vier posts achter elkaar te posten, waarvan er één ook nog eens totaal nutteloos is.

@Admins: Sorry voor admingedrag hierboven :puh:.

OT: D'r was in de Vice Point Mall geloof ik ook nog een poster of winkel met iets van 'Holland' er op. DIt is maar een vage herinnering dus ga er niet 100% van uit dat het zo is :puh: .

:puh: misschien heb je wel gelijk :Y

Ergens hangt er in het Vice Point Mall ook een affiche voor een winkel met iets van "H & M" op, maar in België is dit een kledingwinkel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De allerleukste Easter Egg?

De verlichte ramen van het Chariot Hotel langs het strand lichten vormen na 02:00u een enorme penis. Dit was in GTA Vice City ook al het geval, al was de vorm iets anders.

ChariotHotelVCS2.jpgEGG_CHa.JPG

Boven de Easter egg in Vice City Stories en onder de Easter egg in GTA Vice City

GreetZ, Claude "CJ" Vercetti

Bewerkt: door Claude_CJ_Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ik heb ooit gehoord dat dat van dat je mee kan vliegen met dat vliegtuig door een bug, dat eerst de bedoeling was dat op dat andere eiland ook een vleigveld was en je net als in san andeas naar die andere kan vliegen door een kaartje te kopen. Echter zou dit nooit kunnen in verband met gta vc. Toen wouden ze er voor kiesen dat je als een auto ermee kon vliegen. Dus dat je ermee kon vliegen maar dat ie ook een radio aan heeft. En toen in verband met nog wat dingen kon dat ook niet maar bij het verwijderen ervan is iets fout gegaan dus hebben ze het voor een gedeelte erin gelaten. P.s. dit heb ik gehoord !!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...