Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Die-hard

Recommended Posts

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    20

  • Pietje II

    16

  • BigM

    15

  • mertin

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geloof het of niet, maar ik heb een EE gevonden.

De voornamen van Diego en Armando Mendez lijken te zijn genomen van een personage uit de Ace Attorney serie, namelijk Godot aka "Diego Armando".

Of Diego Armando Maradona :)

Link to comment
Delen op andere websites

Diego (of Diëgo) en Armando zijn gewoon twee veel voorkomende Spaanse/Mexicaanse namen :7 . Ik zie geen connecties tussen GTA en de stervoetballer Maradona of de Ace Attorney-serie. Maar dat kan aan mij liggen :puh: , want ik ken de Ace Attorney serie helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist doordat de voetballer dezelfde naam heeft als jouw personage, lijkt het me minder waarschijnlijk dat dit echt zo bedoeld is. Deze twee zeggen immers al dat de naam vaker voorkomt, en Dotz heeft sowieso gelijk: het zijn twee heel normale Spaanse/Mexicaanse namen. Natuurlijk is het altijd mogelijk dat men bij het bedenken van de namen aan jouw personage moest denken, dat weet je immers nooit.

Echter, ik denk dat je het pas echt als easter egg moet gaan classificeren, gezien het nu meer speculatie is, wanneer ze ook andere eigenschappen overnemen. (Denk aan eenzelfde zin gebruiken die typerend is, een tik, uiterlijk, ed)

Maargoed, alsnog leuk bedacht.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

In Little Havanna zie je regelmatig de naam Fdil fidl, volgens sommigen hier een verwijzing naar de Lidl, maar zou het niet op Fidel (Castro) kunnen slaan? Little Havanna-> Cuba-> Castro.

Bewerkt: door TomFurga
Link to comment
Delen op andere websites

In Little Havanna zie je regelmatig de naam Fdil, volgens sommigen hier een verwijzing naar de Lidl, maar zou het niet op Fidel (Castro) kunnen slaan? Little Havanna-> Cuba-> Castro.

Lijkt me allebei vergezocht. Denk dan toch dat hij op Castro slaat.

Link to comment
Delen op andere websites

In Little Havanna zie je regelmatig de naam Fdil, volgens sommigen hier een verwijzing naar de Lidl, maar zou het niet op Fidel (Castro) kunnen slaan? Little Havanna-> Cuba-> Castro.

Lijkt me allebei vergezocht. Denk dan toch dat hij op Castro slaat.

Dit klopt echter niet.

Rock*games doet vaak zulke grapjes die wereldwijd bekend is of die ze kennen in Amirica.

Lidl is een winkelketen alleen in de EU, zie wikipedia.

Het moet verschijnelijk naar een wijk in de VS verwijzen of in mijn ogen naar niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens gta.wikia.com/fidl heb ik het helemaal mis en slaat het inderdaad op de Lidl en mogelijk enkele andere betekenissen.

De lijst met produkten vertoont nogal wat Duitstalige artikelen en bovendien zijn de winkels niet in Little Havanna, maar 2 in Little Haiti en 1 in Washington Beach.

Pffff, wat kan een mens er naast zitten. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...