Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Die-hard

Recommended Posts

Ik heb er ook een.

Als je nou multiplayer doet kan je bij de eerste mode ook kiezen uit ppop dawg wat natuurlijk een parodie op snoop dogg is.

Ik vondt hem wel grappig:p

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    20

  • Pietje II

    16

  • BigM

    15

  • mertin

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
Cok O Pops is een merk van ontbijtgranen. In GTA San Andreas kan je dit merk tegenkomen onder de vorm van reclame op busjes of gewoon in de keuken als verpakking van de ontbijtgranen. In VCS vind je het weer terug in een winkel.

pokszp8.jpg

naamloosmu8.png

---------------------------

Marty Chonks runt de Bitch 'n' Dog Food Factory. Omdat hij in ernstige geldproblemen zit roept hij de hulp van Claude in om af te rekenen met wat problemen. Zijn opdrachten bestaan er altijd uit om personages op te halen en af te leveren bij de fabriek, waar ze vermoord worden. Het bewijsmateriaal, de auto waar de personen in vervoerd zijn, moet hierna worden vernietigd of onherkenbaar worden gemaakt. Tijdens de laatste missie wordt de suggestie gewekt dat de lijken worden verwerkt in het hondevoer. Het lijstje van mensen die je moet ophalen bestaat uit een criminele werknemer van Marty Chonks, twee ingehuurde criminelen, de vrouw van Marty Chonks, en tenslotte de nieuwe verloofde van zijn vrouw.

Bij die laatste gaat het echter niet zoals Marty Chonks geplanned had. De verloofde bleek Carlos te zijn, iemand aan wie Marty geld schuldig is. Carlos heeft genoeg van Marty's excuses, schiet hem neer, en neemt de Bitch 'n' Dog Food Factory over. Het is niet de bedoeling geweest hem een "echt" personage te maken, na de missie dat hij Marty vermoordt, kan je gewoon uit de auto stappen om hem ook te vermoorden, het heeft geen enkele invloed op het verdere verloop, Carlos komt ook nooit verder meer voor in een andere GTA.

De missies van Marty Chonks zijn geïnspireerd op de film The Cook, The Thief, His Wife & Her Lover.

Aldus WikiGTA, je bekijkt de pagina hier. In VCS vind je Bitch 'n' Dog Food weer terug in een supermarkt. Daar vind je een blikje waar de tekst op staat. Een verwijzing naar GTA3 dus.

bitvr8.jpg

Cok o pops is van Kellogs choco pops ;)

ik weet niet of t al gezegd is:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ook een nieuwe easter egg heb ontdekt.

Als je naar die Fidl store gaat, moet je eens met een sniper of verrekijker etc naar de verschillende producten kijken.

Als je goed kijkt zul je pakken wasmiddel zien waar "Perversil" op staat, waarschijnlijk een parodie op Persil.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
er zijn geen rotsen ten noordwesten op starfish island..heb OVERAL gezocht..naar die man met zn benen in het cement

DannyVCS in denk dat jij bedoeld die mannetjes met betonnen schoenen. En In GTA VCS zijn er geen mannetjes met hun benen in het cement ik denk dat je naar de EE van Grand Theft Auto Vice city bedoeld.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 5 weken later...

jij geeft wel veel opmerkingen zeg pk99

ik zie jouw naam overal verschijnen :o

Moet je maar eens kijken naar de logo op de zijkant van de ambulance

ik heb er geen skriensjot van :N . moet je zelluf maar kijken

daar ging het om ;)

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...