MartyCeha Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb er wel een denk ik Ik heb geen screen, maar deze is érg makkelijk te vinden. Het meest noordelijke ziekenhuis van het 1e eiland heet "Schuman Medical Care Center". De naam "Schuman" is een verwijzing naar dr. Schumacher, een beroemd plastisch chirurg (m'n ouders kijken wel eens die make-overprogramma's ) Reageren
Twankala Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ik denk dat 99 red balloons van de band 99 red balloons komt. dit verklaart ook dat er 99 zijn en dat het z'on raar getal is. ik heb ook al in de zoekmachine gekeken, maar daar vond ik niks... twankala Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Ik denk dat ik een betere verklaring heb. Ken je het liedje '99 Luftballons' van Nena? Dat liedje wordt op Wave 103 gedraaid in GTA Vice City. De kans bestaat dat de collectables '99 Red Balloons' afgeleid is van dit liedje. Verder had je dit beter kunnen posten in 'Het grote easter egg-topic', ik heb dan ook zo'n idee dat het niet lang meer zal duren dat deze twee topics samengevoegd zijn. >>> Door SummerBase: Dat heb je goed gedacht Pieter van den II, samengevoegd; bedankt Broeder. <<< Als ik u kan helpen help ik u graag, mijn zuster. Bewerkt: 23 januari 2007 door Pietje II Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Dit is meer een persiflage,of ja ik weet het niet zeker en weet ook niet of het al bekend is. Maar zoals jullie weten heten de gebroeders Mendez Armando en Diego, deze twee namen zijn ook de voornamen van oud-voetballer Maradona. Bewerkt: 23 januari 2007 door PSP-Lover Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 In het vliegveld, ergens in dat gebouw aan de rechterkant als je naar het noorden kijk (oosten dus), hangt zo'n poster van Kronos, dat merk horloges in San Andreas. Ze maken daar reclame voor de T-watch, wat je dus uitspreekt als twatch, oftewel "twat" (dat woord wat Maccer in SA zoveel zegt ) Dat betekent dus zoiets als "trut", "sletje", of "stoephoer". Wat een humor van R* Reageren
rubensanti Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 ik heb zelf ook een easter egg gevonden kennen julie die easter egg van gta III en lcs nog die eene waarmee ze de stylus van de nintendo ds belagelijk maakte ik heb het over deze is ook in vice city .. in de buurt van het huis van gonzales is een steegje met een soort tuin hekje die half open staat . ga daar door heen draai je dan gelijk om en kijk naar de muur links van het hekje daar staat precies het zelfde als de screen maar dan met : #5 < eronder weet niet zeker of dit een egg is maar ik denk van wel screens volgen nog ik heb precies zo'n zelfde gevonde alleen dan staat er 3# maar ik kan geen screen maken maar wel een beetje uitleggen waar het is... bij een save point waar dat met gewoon gta vice city phils place heet als je daar uitloopt zie je rechts tegenover je een steeg daar ga je dan in en dan een klein stukje lopen en dan zie je rechts van je een trapetje naar beneden loop je naar beneden en dan is er een deur waar je niet doorheen kan kijk je naar rechts daar --------------------------------------------------------------------------------------- hoe maken jullie eigenlijk van die mooie screenshots van die easter eggs? ik zag ook iemand die zei dat ie nog geen screenshots had omdat ie nog met firmware 2.81 zat. kan het met de nieuwste wel dan? en hoe dan? Beter gezegt : Het kan juist niet met de nieuwste versie, je PSP moet juist over Firmwire 1.5 bezitten en niet hoger. Met 2.8 kun je nog downgraden maar met 2.81 dus niet meer. Vandaag vroeg iemand anders ook nog hoe je precies screenshots maakt op je PSP, ik zet de post hieronder nog een keer voor je neer en daarmee moet alles volledig duiddelijk worden. Het is met alle spellen mogelijk, zoals je al aangeeft is dit mogelijk met de Cheatdevice voor LCS en VCS maar waarschijnlijk zal hij ook wel eens een screen willen maken van een andere game. SVCapture kan je op Google downloaden en hij is compatible met 2.71SE-C en Devhook V0.51. Hiervoor zul je wel eerst Firmwire 1.5 moeten bezitten, heb je Firmwire 2.8 kan je hem nog Downgraden naar Firmwire 1.5 maar indien je 2.81 of hoger hebt is dit tot nu toe helaas nog niet mogelijk. Ik plaats hieronder nog een screen van SVCapture in actie. binnen een week zal de 3.03 downgrade ongeveer komen dus dan kan je ook 2.81 >>> Door SummerBase: Dubbelposten is op dit forum niet toegestaan. Ik heb de berichten voor je samengevoegd. Gelieve in het vervolg hier op te letten. <<< Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 weer wat leuks gevonden op het 2de eiland in ocean beach waar ik het bolletje geel gemaakt heb naaste de baloon onder de brug staat een bordje met: #10 thats's it geen screen hb geen cheatdevice Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Screen is ook niet nodig, want deze was al gemeld. Dit is één van de 10 EE wat R* er express in heeft gezet. Toch bedankt voor het melden. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Ja zo een welcome back plaatje heb ik ook in een aanhanger gevonden in vice port weet even niet meer preciez welke moet je maar even kijken. Nog eentje schiet me net tebinnen. De funfare is een kermis (DUH) en op kermissen zijn meestal balonnen dus is denk dat die balloons bij de funfare horen 99 mensen hebben een balon megenomen en verloren onder een afdakje boom of iets anders Bewerkt: 31 januari 2007 door rinaldootje Reageren
Advancegta Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Ook ik ben vandaag op zoek gegaan naar easter eggs. Naar 5 minuten vond ik er al een.Zoals jullie natuurlijk allemaal weten speel VCS zich in 1984 af. In 1986 zijn er een paar dingen verandert tegenover het Vice City van nu. Onder andere de extra barraks op de legerbasis en rechtsbovenin zijn in de kaart van VCS een paar vage strepen. Als jullie op de map van VCS kijken (Sorry die kan ik hier niet zetten omdat ik hem nergens kan vinden) Zien jullie dit. dus : Start > X > Analoge stick rondbewegen. http://img356.imageshack.us/img356/1925/60...radarmapml5.png Nu komt de easteregg (Of eigenlijk een verwijzing). Op een plek vlakbij Trailer Park kan je street races doen. Loop eerst in deze marker en selecteer een route. (Dit moet je doen anders kan je niet op de kaart kijken) Ga nu voor het grote bord met een kaart van Vice City staan. Doe R1 en beweeg wat met de analoge stick, je zoomt nu in. Nu kan je het volgende zien als je goed kijkt naar mijn kaartje: deze kaart is het Vice City van 1986! Ik heb wel een screen genomen maar helaas is mijn camera van zulke vreselijke slechte kwaliteit dat ik beroep wil doen op een Devhook gebruiker die dus een screen maak functie op zijn psp bezit. Is dit nou een verwijziging of een easter egg? Aan de ene kant een verwijzing naar het Vice City uit 1986 maar aan de andere kant een Easter Egg omdat ze in 1984 helemaal nog niet konden weten hoe Vice City in 1986 er uitziet. http://img378.imageshack.us/img378/4207/snapge1.png Ik post ook nog een kaartje waar je deze plattegrond kan vinden: http://img364.imageshack.us/img364/3229/fhhah8.png Zie de rode stip, daar bevind deze verwijzing zich. Ik wil hier toch nog even graag op terug komen, ik weet dat de screen mogelijk erg onduiddelijk is. Gelukkig heb ik sinds kort de mogelijkheid om ook screens te kunnen maken in VCS gekregen. Daarom heb ik van deze verwijzing nog wat screens genomen die een heel stuk duiddelijker zijn. Vergelijk Fort Daxton hier maar eens met de echte versie in VCS. Deze zijn niet dezelfde, dit is namelijk fort Daxton van 1986. Hier zijn de grootste verschillen te zien. http://nl.wikigta.org/index.php/Image:VCS_map_final.gif Let ook bovenop, in VCS lopen hier een hoop zwarte lijnen wat een stunt veldje voor moet stellen. Bij de plattegrond in het Vice City gebied zijn geen opvallende verschillen te merken. Fort Asshole Bewerkt: 31 januari 2007 door Advancegta Reageren
White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Het is nog altijd Fort Baxter Airbase . Geen Fort Daxton. Dat je het maar weet Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Kom, laten we eens mierenneuken: Het is nog altijd Fort Baxter Airbase . Geen Fort Daxton. Dat je het maar weet Het is 'Fort Baxter Air Base' (met de spatie tussen 'Air' en 'Base' dus). Trouwens, ik heb eerder in dit topic vermeld dat in de kledingkast van 'The Compound'-savehouse de 'Street'-outfit van Tommy Vercetti uit GTA Vice City te vinden is. Nu ik de mogelijkheid heb om screenshots te kunnen maken () zal ik jullie het bewijs leveren ook: Zien jullie dat hawaï-shirt en die spijkerbroek daar op de achtergrond hangen? Die komen best bekend voor hè? Reageren
White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Jeej, bijdehander dan mij kon bijna niet . Jeej.. over mierenneuken gesproken . Maar Ontopic. Je hebt nog verrekte gelijk ook . Jammer dat ze je niet kan dragen >>> Door SummerBase: Deze reactie was niet nodig geweest hé? Je had ook even met een 'EDIT'- kunnen zeggen wat je nu in een appart bericht hebt gepost. Zo houden we de topics een beetje schoon begrijp je, maar het is wel fijn dat je even zegt dat hij gelijk heeft, maar in het vervolg met een edit. <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 In Vice City Stories zit tot mijn verbazing een verwijzing naar het GBA spel GTA Advance. In GTA Advance kreeg je de eerste missies van je partner Vinnie in Ristorante Italiano. In GTA Vice City zat deze verwijzing er nog niet aangezien het gebouw toen nog leeg stond. Maar in VCS aan de links van de Amunation in Downtown vind je een pand met daarop een groot opschrift Barzini's en daaronder in het klein (Te klein om zonder Devhook een duiddelijke screen van te maken) Ristorante Italiano. Een verwijzing naar GTA Advance dus. Op mijn screen is het helaas niet duiddelijk te zien maar als je zelf gaat kijken zul je zien dat ik gelijk heb.http://img399.imageshack.us/img399/232/snapli8.png Hoog tijd om ook een helder licht over deze verwijzing te schijnen, door middel van een duiddelijke screen. Verder is het niet meer nodig om een winkelier in het vizier te houden om iets over Hidden Interiors te weten te komen, dit doe je gewoon met de 'Step Trough Wall' functie. Een screen van een willekeurige Empire Building Let ook vooral op de tijd. Reageren
O Vet Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 ik snap dat plaatje niet echt, wat moet ik zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.