Jump to content

Het grote Eastereggtopic!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik snap dat plaatje niet echt, wat moet ik zien :?

dat vroeg ik mij ook al af :?

>>> Door SummerBase: Je hoeft hem niet te herhalen hoor. ;)<<<

EDIT: sorry hoor maar ben het gewoon met hem eens.... :duh:

Bewerkt: door 60
  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Advancegta

20

• Pietje II

16

• BigM

15

• mertin

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgens mij bedoeld AdvanceGTA dat, als je in GTA : VCS een winkelier onder schot houd dat je dan een soort van ' Hidden Interior ' kan zien omdat je dan soms wel eens door de muur van een van de winkels kan kijken en zo een onaangekleede Vice City - stad ziet. Vroeger was dit enkel mogelijk door bovenstaande manier. Nu, met de Cheatdevice, kan je blijkbaar, als je in een Empire Building, staat de ' Step Trough Wall '-functie gebruiken om dit onaangekleed gedeelte te zien ;).

Geplaatst:

Final Build Construction kom je tegen in San Andreas vlakbij de Doherty Garage's. Dit is een bedrijf die producten produceert voor de bouw. In GTA VCS komen we Final Build Construction opnieuw tegen, ditmaal hoog op een hijs kraan.

deconstuctiontw5.png

Hierbij is gebruik gemaakt van de Jetpack Functie van de Cheatdevice.

gtasa2007021018021362cn1.th.png

Klik voor vergroting

----------------------

In het Hidden Interior van het Stadium ben ik erachter gekomen dat daar reclame voor King Knuts is en een drankautomaat waaruit Sprunk te halen is.

screen2qm5.png

screen3jt6.png

maar hoe kan je zien wat een eastereggs zijn?

>>> Door SummerBase: Een Easteregg is een grapje in een spel, deze zijn er door de makers ingezet en deze moet je zoeken net zoals paas eieren. Wat de letterlijke vertaling van Easteregg compleet maakt, maar als je niet weet wat een Easteregg is kun je ook niet zien wat een easteregg nou precies is. Deze post is dus een beetje overbodig. :)<<<

EDIT:Srry SummerBase wist ik niet

Bewerkt: door aznstryker
Geplaatst:

kan ook gewoon nog een buk in het spel zijn wat nog over is van vcs :sigaar:

>>> Door SummerBase: Je hebt mijn Mod edit hierboven gelezen, laat dit soort berichten in het vervolg achterwegen. ;)<<<

Geplaatst:

cool :*D gevonden

ga ook wat zoeken

Ik heb vandaag nummer 1 gevonden van de 10 Easter Eggs en voor zover ik weet is die hier nog niet gepost. Nummer 1 bevind zich in Trailer Park en wel op de achterkant van een Caravan. Ik heb even een screen, een kaartje lijkt me niet nodig omdat ik jullie weet te vertellen dat het om de Caravan gaat die vlakbij Marty's Caravan staat. Er zijn er overigens tot nu toe al 5 bekend dus doe je best en mischien vind jij er ook wel een :D

fdgfdgvm6.jpg

dat mannetje op die tekening doet me denken aan lcs daar staat toch die tekst welcome back of zoiets en in gta 3 staat ook een tekst op de muur.snap je wat ik bedoel :cya:

Ik heb er denk ik 2 gevonden waarvan ik zekerweet dat 1 ervan het zeker is.

1.Bij het hyman memorial stadium is een verhooging waar een bord staat met een plaatje en wat text.

Hier volgt de text.

HYMAN MEMORIAL STADIUM

You are standing on usj 005a, a

fine new addition to our great city

that isn't contrifived at all.

have you found the 10 easter eggs?

rockstar leeds would like to thank

you for playing the game and letting

us have a fockin[/font]' cristmas party.

Kan iemand hiervan een screen posten.

B.V.D.

2e

In Vice point onder een afdakje staat een bmx Die volgensmij niet echt zoals alle andere bmxxen is.

Deze bmx is roze en heeft een mandje voorop echt iets voor de meisjes.

Ik denk dat het een van de vrouwlijke makers is geweest. :)

Kan iemand hiervan ook een screen posten.

B.V.D.

Dit waren ze

Rinaldootje :cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Geplaatst:

de 1ste is juist

heb gecontroleert en het is juist

jammer genoeg dat ik nog een oude computer heb

er staat ergens een klein bordje en de letters kan je alleen lezen met je sniper.

maar kun je even zeggen waar die roze bmx staat,onder welk afdak??

Geplaatst:

1) Dit plakkaat was al heel lang bekend, sterker nog deze easter egg was zowat de eerste die ontdekt was. De 10 easter eggs waar het plakkaat naar verwijst zijn ook al allemaal gevonden, klik =>hier<= om de easter egg-pagina op WikiGTA te bekijken. Trouwens, Rockstar Leeds had geen "fockin' christmas party", maar een "rockin' christmas party". :puh:

2) Het was ook al een hele tijd bekend dat in Vice Point een 'meisjes-BMX' te vinden was. Jammer genoeg is dit géén easter egg.

@ sevaboy: Hier voor jou even een plattegrondje met de vindplaats van de meisjes-BMX.

nlgtaur2.png

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hey mensen,

Ondanks dat ik vanwege computerproblemen nog steeds afwezig ben wip ik heel gauw eventjes langs, omdat ik iets grappigs tegen kwam. Het is vast al bekend, maar voor de zekerheid.... (ik kon er niets over vinden op de site)

Er is een winkel waar soorten salades verkocht worden (Gorilla's Salad ofzo)

Hier zijn 2 dingen (grapjes van Rockstar (EE??))

Allereerst hangt er achter de balie een bord met prijzen van hun specialiteiten soorten voedsel en de prijs daarvan, onderaan de lijst staat:

Your mum For Free

Ten tweede is er een kast met dozen voedsel in de winkel. Op de meesten staat: Hunger. Links van een van die dozen staat Hrrnie op, wat denk ik verwijst naar het woord: Horny oftewel Geil. Misschien slaat dan het woord Hunger ook wel op sekshonger ofzo. Deze leken mij gewoon 2 R* humorgrapjes, maar ik wist niet zeker of ze al bekend waren.

Groetjes en tot later,

Lance Vance Dance

>>> Door SummerBase: Ik denk dat dit hier beter past, bij deze samengevoegd. :)<<<

Geplaatst:
Over die easter egg van "OLD AMSTERDAM" coffee shop

waar kun je die vinden???

Volgens mij kun je die vinden in de Vice City Mall, je weet wel. Dat grote winkelcentrum, tevens heeft het te maken met Amsterdam, omdat in Amsterdam veel coffee shops zijn. Kortom dat is dus een grapje van Rockstar Games die je door moet hebben en/of moet vinden. Dus dat is een Easter Egg, als je de zoekfunctie gebruikt dan kun je in dit onderwerp vast wel een foto vinden van deze winkel. Het was namelijk al heel snel ontdekt. ;)

Geplaatst:
Met dat door het raam springen bij he vcn gebouw is gelukt

HEt easter egg is veranderd heel raar

Is dat ook op de PSP versie ?

(Ik kan wle ff kijken met step throug wall .

Of weet iemand al of die er niet is ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...