Jump to content

Het grote Eastereggtopic!

Recommended Posts

Geplaatst:

Oh ja... Da's nog waar ook: ik moest deze easter egg nog even posten.

Kijken jullie eens even in de kledingkast van Victor Vance in de savehouse 'The Compound', daar zien we een broek en een shirt hangen van iemand die we verdacht goed kennen...

• Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Advancegta

20

• Pietje II

16

• BigM

15

• mertin

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Oh ja... Da's nog waar ook: ik moest deze easter egg nog even posten.

Kijken jullie eens even in de kledingkast van Victor Vance in de savehouse 'The Compound', daar zien we een broek en een shirt hangen van iemand die we verdacht goed kennen...

van wie ?

gokje : lance vance zijn outfit in vc ?

Geplaatst:

In Mainland vind je een groot reclamebord met daarop het opschrift Los Santos. De auto die erbij staat komt me bekend voor het figuur echter is mij nog nooit eerder opgevallen maar wellicht is dit een van de pedestrians van San Andreas. Helaas heb ik mijn webcam niet tot mijn beschikking waardoor de kwaliteit van de foto weer behoorlijk tegenvalt.

gtakb3.jpg

Geplaatst:
gokje : lance vance zijn outfit in vc ?

Nee, het is de Street Outfit van Tommy Vercetti! :D

In Mainland vind je een groot reclamebord met daarop het opschrift Los Santos. De auto die erbij staat komt me bekend voor het figuur echter is mij nog nooit eerder opgevallen maar wellicht is dit een van de pedestrians van San Andreas. Helaas heb ik mijn webcam niet tot mijn beschikking waardoor de kwaliteit van de foto weer behoorlijk tegenvalt.

[...]

Deze afbeelding over Los Santos is ook in posterformaat te vinden in Umberto Robina's huis in Little Havana.

Geplaatst: (bewerkt)

The Well Stacked Pizza Co kwam je al tegen in GTA Vice City maar dat laat ik even achtergewee. In GTA San Andreas kom je hem ook een paar keer tegen en hij zit ook in VCS. Je vind hem op dezelfde plek als in het Vice City van 1986. Geen verwijzing naar Vice City aangezien het niet meer dan normaal is dat een eet-tent 2 jaar eerder gewoon al bestond maar wel een verwijzing naar GTA San Andreas. Weeral mijn excuses vanwege de slechte kwaliteit van het plaatje maar het is nou eenmaal niet anders.

WSP.jpg

0811061718qk4.jpg

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
The Well Stacked Pizza Co kwam je al tegen in GTA Vice City maar dat laat ik even achtergewee. In GTA San Andreas kom je hem ook een paar keer tegen en hij zit ook in VCS. Je vind hem op dezelfde plek als in het Vice City van 1986. Geen verwijzing naar Vice City aangezien het niet meer dan normaal is dat een eet-tent 2 jaar eerder gewoon al bestond maar wel een verwijzing naar GTA San Andreas. Weeral mijn excuses vanwege de slechte kwaliteit van het plaatje maar het is nou eenmaal niet anders.

WSP.jpg

scf0.png

Vet! maar waar was in VC de well stacked pizza? Ik heb namelijk geen VC :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

klopt :)

>>> Door Dizzee: Laat posts zoals dit in de toekomst achterwege a.u.b. Ze voegen niks nuttigs toe en worden gezien als spam. Bij voorbaat dank<<<

ik reageerde op een opmerking :?:sst:

Bewerkt: door Xclusive
Geplaatst:

Kan aub iemand voor mij de EE op een rijtje zetten, (pietjeII mischien :engel: )

Want op wikigta is de EEpagina alleen voor medewerkers :sst:

alvast bedankt ^^ owja en zit de apartement 3C van scarface er weer in ? (ik heb em niet gevonden :()

Geplaatst:
Kan aub iemand voor mij de EE op een rijtje zetten, (pietjeII mischien :engel: )

Want op wikigta is de EEpagina alleen voor medewerkers :sst:

alvast bedankt ^^ owja en zit de apartement 3C van scarface er weer in ? (ik heb em niet gevonden :()

Nummer 1:

Nummer 8:

De andere 8 moet ik zelf nog even vinden :clown:

Geplaatst:

Op een hoog geouw staat met grote lichtgevende letters het woord Rockstar. Weer een van de vele Rockstar verwijzinging dus maar aan de manier waarop het gebracht is staat het mischien voor het 'hoofdkantoor' van Rockstar. Ik plaats ook nog even een plaatje met de aangegeven locatie van het gebouw. Je zult wel even met een Fototoestel / Verrekijker naar boven moeten kijken wil je hem zien.

gtafjm8.jpg

hwt7.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...