Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Die-hard

Recommended Posts

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    20

  • Pietje II

    16

  • BigM

    15

  • mertin

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja die film bruce almity dat ie net zulke krachten als god krijg die is lacge die ie een min nadoe of hoe heten die gasten ookalweer trek ie met een onzichtbaar touw die maan helemaal naar zijn balkon :schater:

als ik VCS heb ga ik ook zoeken naar EE's

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

Het is denk ik geen easter egg (als het er wel een is, vind ik het een hele slechte :N ). Ik denk dat ze gewoon zijn vergeten om dat onderdeel van de map opnieuw te maken, of dat het ze niet lukte. *Jullie weten wel dat een easter egg een soort van grapje is, toch? Niet een fout in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Filmverwijzing: de missie 'O Brothel, Where Art Thou' is vernoemd naar de film 'O Brother, Where Art Thou', waarin in Amerika drie gevangenen ontsnappen en de boel op stelten zetten (één van hen wordt gespeeld door George Clooney).

Link to comment
Delen op andere websites

Filmverwijzing: de missie 'O Brothel, Where Art Thou' is vernoemd naar de film 'O Brother, Where Art Thou', waarin in Amerika drie gevangenen ontsnappen en de boel op stelten zetten (één van hen wordt gespeeld door George Clooney).

Is er ook iets wat jij niet weet

back ontopic :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik ben vandaag op zoek gegaan naar easter eggs. Naar 5 minuten vond ik er al een.

Zoals jullie natuurlijk allemaal weten speel VCS zich in 1984 af. In 1986 zijn er een paar dingen verandert tegenover het Vice City van nu.

Onder andere de extra barraks op de legerbasis en rechtsbovenin zijn in de kaart van VCS een paar vage strepen.

Als jullie op de map van VCS kijken (Sorry die kan ik hier niet zetten omdat ik hem nergens kan vinden)

Zien jullie dit. dus : Start > X > Analoge stick rondbewegen.

600pxgtavcradarmapml5.png

Nu komt de easteregg (Of eigenlijk een verwijzing). Op een plek vlakbij Trailer Park kan je street races doen. Loop eerst in deze marker en selecteer een route. (Dit moet je doen anders kan je niet op de kaart kijken) Ga nu voor het grote bord met een kaart van Vice City staan. Doe R1 en beweeg wat met de analoge stick, je zoomt nu in. Nu kan je het volgende zien als je goed kijkt naar mijn kaartje: deze kaart is het Vice City van 1986! Ik heb wel een screen genomen maar helaas is mijn camera van zulke vreselijke slechte kwaliteit dat ik beroep wil doen op een Devhook gebruiker die dus een screen maak functie op zijn psp bezit. Is dit nou een verwijziging of een easter egg? Aan de ene kant een verwijzing naar het Vice City uit 1986 maar aan de andere kant een Easter Egg omdat ze in 1984 helemaal nog niet konden weten hoe Vice City in 1986 er uitziet.

snapge1.png

Ik post ook nog een kaartje waar je deze plattegrond kan vinden:

fhhah8.png

Zie de rode stip, daar bevind deze verwijzing zich.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...