Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Die-hard

Recommended Posts

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    20

  • Pietje II

    16

  • BigM

    15

  • mertin

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey :cya:

Ik weet, 't klinkt raar. Een Easter Egg terwijl 't spel nog maar 2 dagen uit is.

En wat blijkt, ik heb 't spel zelf niet eens! Ik heb in dit topic een screen gezien. Namelijk deze. Daar staat: Trailer trash.

Nou komt ie: In de film 8-mile, de film over Eminem, zegt een tegenstander "Trailer Trash" tegen 'm.

De hoofdrolspeler van VCS woont ook in een trailer, en als je de film gezien hebt, zie je dat de kleren heel veel lijken op wat Eminem op dat moment in de film ook aan had.

Als dit te onzinnig of wat dan ook is, gooi er dan maar een slot op :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey :cya:

Ik weet, 't klinkt raar. Een Easter Egg terwijl 't spel nog maar 2 dagen uit is.

En wat blijkt, ik heb 't spel zelf niet eens! Ik heb in dit topic een screen gezien. Namelijk deze. Daar staat: Trailer trash.

Nou komt ie: In de film 8-mile, de film over Eminem, zegt een tegenstander "Trailer Trash" tegen 'm.

De hoofdrolspeler van VCS woont ook in een trailer, en als je de film gezien hebt, zie je dat de kleren heel veel lijken op wat Eminem op dat moment in de film ook aan had.

Als dit te onzinnig of wat dan ook is, gooi er dan maar een slot op :puh:.

Kan er miss wel eits mee te make hebbe :puh::)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar hiervoor is het Grote easteregg topic. :engel:

Ik denk niet dat rockstar games het hiervan heeft, maar van de missies die je doet voor die ene vrouw die ook in een caravan woont, daarvan krijg je die outfit dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar hiervoor is het Grote easteregg topic. :engel:

Ik denk niet dat rockstar games het hiervan heeft, maar van de missies die je doet voor die ene vrouw die ook in een caravan woont, daarvan krijg je die outfit dacht ik.

Ik had dat topic van mij voor dat dit topic werd geopend geopend.

Het is nu erbij gevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar hiervoor is het Grote easteregg topic. :engel:

Ik denk niet dat rockstar games het hiervan heeft, maar van de missies die je doet voor die ene vrouw die ook in een caravan woont, daarvan krijg je die outfit dacht ik.

eminem woont dan tog ook in een caravan en heeft dan ook een kind dus:P

Bewerkt: door mertin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...