Jump to content

Dubbel bedankt en welkom terug!

Recommended Posts

Geplaatst:

Na ruim drie maanden in de Graphics fora gemodereerd te hebben, moet RonaldVC helaas meer tijd vrijmaken voor andere zaken en zijn taak als moderator neerleggen. Ronald, het was fijn je bij de crew gehad te hebben. Bedankt voor je inzet, en nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe functie!

Gelukkig blijft Levi niet moederziel alleen achter in de graphics fora, want onze oude bekende Slimm neemt zijn oude taak weer op zich. Slimm, welkom terug!

Verder moeten we mededelen dat Silverwing vanaf vandaag geen moderator meer is. Wanneer we zolang niets meer van iemand horen, moeten we helaas aannemen dat zijn interesses niet meer bij het forum liggen. Silverwing, mocht je dit nog lezen, bedankt voor je inzet in Onzin, en hopelijk zien we je nog eens terug!

Geplaatst:

Dank voor je tomeloze inzet Ronald en verschrikkelijk veel succes met je toekomste werkzaamheden in het echte leventje. Je was absoluut een prima moderator :klap:. En welkom terug Slimm op je oude stekkie samen met .Levi. Je gaat het er ongetwijfeld net zo goed doen als vroeger :Y

Geplaatst:

Bedankt Ronald. Je zou bijna niet zeggen dat jij 3 maand moderator bent geweest. (Wat gaat de tijd toch snel). Ik wens je veel succes met je andere dingen in je leven. Je was altijd een leuke kerel om eens een gesprek met te hebben. Ik hoop dat ik jou nog regelmatig is zie rondhuppelen.

Slimm, ook al hoor ik niet graag dat er een moderator vertrekt. Maar toch ontvang ik jou terug met open armen. :puh: ik wens je terug veel succes op je oude stekkie. ;)

Silverwing, Jammer dat het zo moest gaan met jou. Je was een goede moderator. Maar iets meer aanwezig had wel gemogen. Ik hoop dat je gauw nog eens terug komt als ML.

Geplaatst:

Slimm.. Ik weet nog hoe jammer ik het vond dat je je moderatorfunctie neerlegde. Daarom ben ik ook blij dat ik je weer terug kan verwelkomen! Natuurlijk sprak ik je geregeld nog op MSN, hoe kan het ook anders, mijn Walter :schater:.

Ronald: je was een uitstekende vervanger, bedankt! Het leek alsof je al jaren met de crew meedraaide, en in feiten was het maar drie maanden. Mijn complimenten! _O_

Geplaatst:

Allereerst veel succes met je nieuwe functie op het werk Ronald, dat had ik nog niet kunnen doen. Jammer dat je de twee niet kan combineren, maar het echte leven gaat nu éénmaal voor. Je was een aangename collega om mee te werken. :-) Gelukkig ben je nog niet helemaal weg dus dat zit goed. 8)

En natuurlijk welkom terug Slimm. Voor jou is het niets nieuws, dus veel kan er niet mis gaan. :puh: Blij dat je terug bent 8)

Geplaatst:

Ronald bedankt voor je inzet. Je hebt je zeker bewezen als een goede moderator, zeker een aanwinst voor de crew. Maar natuurlijk gaan kansen in het echte leven voor. Ik wens je heel veel succes in je nieuwe baan. En als ik ooit een jurkje nodig heb, weet ik je te vinden.

Slimm, welkom terug in de crew. ik hoop wel dat je realiseerd, dat je maar 1 keer uit de crew kunt stappen. Ditmaal zit je er voorgoed aan vast. Je kunt je paspoort afgeven bij de service-balie.

Silverwing, Ik wens je veel succes met de dingen waar je de afgelopen maanden mee bezig bent geweest. Jammer dat dit niet het forum was.

Geplaatst:

Ronald.. Je weet dat ik je een ontzettend goede moderator vond en dat ik geen betere kon wensen na Slimm's vertrek. De dag toen jij mij een Pb stuurde met de woorden "ik leg mijn functie neer" kwam echt als een brok in mijn keel. Wij hebben in die tijd vele Pb's naar elkaar verzonden en veel op msn gepraat. Ik weet haast niks meer te zeggen al komt dat toch raar over.. Alleen volgens mij weet je het allemaal wel. Hoe dan ook, je vertrekt als collega maar niet als vriend. Je was een prima collega die er zin in had en net zoals mij zin had in nieuwe dingen bedenken, plannen maken en het Graphics Forum een beter toekomst te geven. Nogmaals, veel succes met je promotie en maak er wat van Ro! ;)

Even dacht ik dat het een vastbesloten keuze zou zijn van Slimm. Een dieptepunt voor mij hier op het forum, Slimm stopt als moderator. Ik was verbaasd, maar toch had ik er begrip voor, logisch, iemand waarmee je samen op het forum hebt geregistreerd. Gelukkig wist ik Ronald te vinden die de plek van Slimm uitstekend overnam.

Nu ben je weer terug Slimm. Hoe dan ook, ik ben ontzettend blij je weer terug te hebben en wel op je oude stekkie. Je bent me beste forumkameraad en met jou er weer bij kan alleen maar beter worden en dat geldt ook voor het Graphics Forum.

Silverwing naar megalid. Jammer, maar gebrek aan activiteit was te zien. Ik zag je helaas weinig modereren in je subforums, de laatste tijd leek het alsof je interesses hier niet meer lagen. Vanaf begin af aan was je iemand die er zin in had, jong en gedreven. Ik wil je bedanken voor al je inzet hier op het forum!!

Geplaatst:

RonaldVC

Jammer dat jij je taak als moderator neerlegt, want ik heb het vanaf het moment dat aangekondigd werd dat jij samen met .Levi. de scepter zou zwaaien in de Graphics Fora het een uitstekende keus gevonden. Daarom vind ik het ook jammer dat je de 'scepter' neerlegt. Je zal altijd mijn respect houden, dat had ik al vanaf het begin. Ik hoop je dus als een leuk actief megalid verder over het forum te zien wandelen, dus bedankt RonaldVC! :cya:

RonaldVC

Slimm! Hoe kan het ook anders, zo'n ouwe rot in het vak. Ik kon het destijds amper bevatten dat jij je taak als moderator zou opgeven. Jaja, ik had toen al zo'n idee dat dit muisje nog een staartje zou krijgen. En dat blijkt. Samen met .Levi. zijn jullie een superteam die heersen over de Graphics Fora. Fantastisch dat jij weer terug bent. Ik wens je weer veel succes in het moderatorleven! :)

Silverwing

Silverwing, wat jammer dat je op zo'n oneerbiedige manier (niet verkeerd opvatten hoor, want ik ben het wel eens met deze beslissing) afstapt van het moderatorschap. Ik hoop je in ieder geval nog lang te zien in je groene jasje. Bedankt! :cya:

Geplaatst:

RonaldVC bedankt voor alles wat je in het graphic forum deed, het leek nog wel gisteren dat je er mod van werd, ik en vele forumleden respecteren wat je daar gedaan hebt, en hopen dat we je nog vaak mogen zien als megalid :)

Silverwing , ik moet toegeven dat ik dit wel had zien aankomen, zag je erg weinig op het forum, en zag er meer globale moderators ook in het onzin forum werken dan jouw. Toch wil ik je bedanken voor alle inzet die je destijds in het forum gebracht hebt, en hoop dat je vervanger evengoed zou zijn als jouw vroeger :)

Slimm , welkom in het team, ik was al blij dat ik je terugkomst zag op het forum, en nu als moderator weerd maakt het helemaal compleet, succes!

Geplaatst:

Het ga je goed ronald.

Silverwing erg jammer dat je weg ben. Maar wie gaat hem vervangen?

Slimm veel plezier weer als moderator.

Geplaatst:

Grote crew verandering..

Erg jammer dat Silverwing en Ronald hun moderator funties erbij neerleggen!

En Slimm, leuk dat je weer bij de crew hoord!

Nu is het net zo weer als een jaar geleden, maar dan zonder Silverwing, en een aantal andere moderators..

Geplaatst:

RonaldVC:

Jammer dat je bent gestopt als Moderator.

Ik vond je een erg goede en leuke Moderator.

Slimm:

Gefeliciteerd met je nieuwe/oude taak. Je bent een aardige gozer.

Silverwing:

Ook erg jammer dat je bent gestopt. Ik kende jou iets beter (TRG) en vond je erg aardig.

Het is wel jammer dat je bent gestopt zonder iets van je te laten horen.

Geplaatst:

Ik moet eerlijk zeggen dat toen Slimm zijn taken als Moderator neerlegde, ik bang was dat er geen geschikte opvolger zou komen omdat .Levi. en Slimm de Graphics Fora op een schitterende manier hebben opgebouwd. Maar Ronald, je bleek volkomen geschikt om Slimm op te volgen, want je modereerde de afgelopen maanden alsof je nooit anders had gedaan. Echt, mijn complimenten voor de manier waarop je je moderatortaken uitvoerde. Bedankt hiervoor, en succes met je nieuwe baan!

Slimm, zoals ik hierboven al opmerkte: Je hebt samen met .Levi. de Graphics Fora sterk opgebouwd. Ik kan me dan ook geen beter opvolger van Ronald voorstellen dan de persoon die hij opvolgde. Veel succes met het op orde houden van je geliefde Fora.

En dan tot slot Silverwing: Jammer dat we op deze manier afscheid van je moeten nemen, maar als je niet langskomt zonder ook maar iets te melden en de Global Moderators je taken eigenlijk al volledig over moeten nemen, dan kunnen we als crew niets anders dan je terugzetten tot Megalid. Ik hoop dat je ooit nog eens terugkeert, en anders wens ik je veel succes in je verdere leven.

Geplaatst: (bewerkt)

RonaldVC:

Jammer dat je stopt, je was een goede Moderator. Rechtsvaardig, soms streng want binnen 1 sec. was er wel weer wat rood aangepast bij anderen. :puh:

Toch een dikke pluim en veel succes verder! :bier:

Slimm:

Welkom terug! Heb je de laatste tijd niet zo opgemerkt dat je er weer was..

Maar toch een warm welkom! _O_

Silverwing:

Hmm.. erge manier om zo te stoppen. Je laat eigenlijk de crew en het forum stikken. Maargoed, kom eens terug dan krijg je nog een kans.. Veel succes met je leven verder als je dit leest. ;)

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

RonaldVC

Heel erg jammer Ronald, ik vind dat je je taak goed uitgevoerd hebt. Je wees regelmatig leden op hun gedrag, vaak met als effect dat ze het daarna niet meer deden. Ik heb wel het gevoel dat je snel stopt met je moderator taak, maargoed bedankt voor je inzet en werk op het forum!

Slimm

In het SL forum had je je terugkomts al aangekondigt, en dat je nu weer moderator bent is natuurlijk helemaal geweldig. Zonder twijfel kan ik zeggen dat je het weer fantastisch gaat doen als moderator, jij bent een waardige opvolger van Ronald, en dat terwijl hij weer een waardige opvolger van jou was :D

Silverwing

Het viel me al op dat ik je nooit meer online zag de laatste tijd, en ook in je subforums liet je nooit meer van je horen. Ik vind het jammer dat je zo van je moderator plaats afgezet moet worden, in plaatst van dat je zelf aangeeft dat je je moderator taak niet langer kan uitvoeren. Toch bedankt voor je inzet voor het forum, en veel plezier in je verdere leven.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...