Jump to content

Dubbel bedankt en welkom terug!


Lantyz

Recommended Posts

Jammer dat beide mods weggaan, want jullie waren een echte aanwinst voor de crew. Tja, het persoonlijk leven gaat voor, en het is niet anders dan dat..

Welkom terug Slimm, persoonlijk ken ik je niet, maar wel weet ik over je dat je samen met .Levi. het graphics fora hebt gemaakt tot wat het nu is. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm

Welkom terug ik vond het eigelijk een raar kleurtje voor Slimm groen blauw staat hem veel mooier veel succes en plezier met je taak als moderator.

RonaldVC

Je was een goede vervanger voor Slimm je deed je taak altijd goed en met plezier na 3 maanden afscheid nemen is wel jammer het leek net vorige week dat je moderator bent geworden.

Silverwing

Het is jammer maar het was te verwachten als je maanden niets van je laat horen en je niet meer laat zien in het Onzin Fora dan krijg je dat bedankt voor je goede taak als moderator Silverwing.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer dat je stopt met moderaten, RonaldVC. Je was altijd goed actief in het GFX forum en je hielp waar 't kon.

Gefeliciteerd met je functie al moderator, Slimm! Hopelijk vervang jij Ronald even goed zoals hij 't deed en zoals vroeger.

Ook is het jammer dat jij vertrekt, Silverwing. Ik vind dat je goed hebt gemoderate in het Onzin fora maar ik zag je er jammer genoeg niet zo vaak. Het ga je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig Silverwing, maar toch bedankt voor de maanden dat je mod was.

Slimm, welkom terug, we misten je al :bier: .

RonaldVC, spijtig dat je maar zo een korte tijd mod was, je was een goeie moderator....

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC, ik weet misschien wel waarom, waar je de laatste maanden ook meer mee bezig was. Dat gaat voor, modereren op een of ander forum is niet echt super belangrijk - maar dit is GTAForum, een groots forum. Ik hoop je nog eens te zien op het forum of op Msn. Ik vind het wel erg jammer, met je leeftijd zit het hier ook wel mee. Je was een wijze moderator :Y .

Slimm, jij bent samen met .Levi. dé man achter het GFX forum hier. Jammer dat je toen weg was gegaan, alleen wel weer leuk dat je weer terug bent. Ik hoop dat het weer zo als eerst wordt. Alleen een ding snap ik niet, hoe weet de crew dat jij wel weer terug zou willen komen? Stuur je ze een PB? Dat wil ik wel weten ;) .

Sliverwing, ik zag je al een tijd niet vele online (kan ook aan mij liggen). Tja, stoppen met modereren is niet leuk, maar ik denkdat je vast wel wel de goede beslissing hebt genomen. Jammer dat je stopt. :{

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC, wat ik wou zeggen heb ik al in het moderator forum tegen je gezegd. Nogmaals bedankt en succes. :)

Silverwing, ook ik had dit wel een beetje zien aankomen. Maar toch ook jij bedankt voor alle moeite die je in het Onzin forum gestoken hebt.

Slimm, welkom terug! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik kom nog eens langs.

Ik ben jullie waarschijnlijk nu wel een uitleg verschuldigd. :puh: Wel, de laatste tijden heb ik het echt veel drukker met het school vergeleken met vorig jaar. Ik zit nu namelijk in de middelbare school, en dat is al een goed verschil vergeleken met vorig jaar. Ook game ik nu ook vrij veel, wat meer dan vroeger.. En ook had ik wat problemen thuis, zoals ik vroeger al eens gezegd had. Ik mocht namelijk op de PC niet, en nog wat heel andere persoonlijke problemen die de toegang tot het internet vrijwel beperkte.. Nu zijn die problemen opgelost en ik heb al wat meer tijd voor online te komen, in het bijzonder hier op het GTAForum. Ik heb GTAForum dus nog altijd niet verlaten, I'm still here. :puh:

Ook mijn excuses aan iedereen voor het niet melden van mijn afwezigheid.. Ivm met die degradatie begrijp ik wel dat jullie dat gedaan hebben, en ik ben er ook niet kwaad voor. Volgens mij lag moderator me toch nooit niet.

Nogmaals, mijn excuses.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ronald VC

Jammer dat je weggaat, je was een goeie moderator en je deed alles als een echte moderator. 3 maanden vind ik toch goed om Slimm te vervangen, je hebt je uiterste best gedaan. We zullen je zeker missen maar ik hoop dat het voor jou een positief punt is om weg te gaan zeker als je druk bent met school, werk enz. Ik hoop je weer snel te zien op Gtaforum, en veel succes verder met je leven, zonder moderator-schap.....

Silverwing

Ik heb je niet heel vaak gezien, maar je was een goeie moderator, alleen jammer dat je weinig online was. Ik hoop je weer snel te zien hier op Gtaforum, veel succes verder met je leven!

Slimm

Ik heb net gelezen dat Ronald VC je plaats had ingenomen, het is leuk dat je die plaats weer terugneemt nu hij geen tijd meer heeft om hier als moderator te werken. Ik hoop dat ik je nog veel in positieve zin zal zien aangezien ik vaak bij het Onzin Forum rondloop. Veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...