GTA-GamerZ Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Er is weer een nieuw voertuig gevonden in gta VCS! Genaamd: Little Willie. Dit is een éénpersoonsvliegtuigje met 2 volautomatische geweren aan boord! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ehh volgens mij bestaat hij al >>(Walkthrough)<< greettzzzzz, roneri Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 En waar vind je die dan. Reageren
GTA-GamerZ Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ehh volgens mij bestaat hij al >>(Walkthrough)<<greettzzzzz, roneri ja dus, maar die website hier laat nix zien, hier zie je tenminste hoe hij eruit ziet Reageren
gybrus Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Die kun je kopen in je 2de save house. Niet echt bizonder lijkt mij.. grats, gybrus Reageren
BigM Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 al bekend dat is the personal pyro copter volgend pietje II Reageren
NIELS_ Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hij is wel vet, maar iedereen die zegt die bestaat al, maar ik heb hem nog nooit eerder gezien, maar misschien omdat ik ook zoveel mogelijk screens van Vice City stories vermijd. Waarom? Nou, omdat ik het spel helemaal zelf wil ervaren en zoveel mogelijk niet van te voren wil weten. Reageren
Die-hard Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Als je op het 2de eiland komt kan je hem kopen bij je eerste savehouse op het 2de eiland, niets speciaal dus. Je kan er ook lekker mee schieten. Reageren
duckman007 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik vind hem wel geinig Reageren
Rayman800 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Het lijkt me wel gaaf om politiehelikopters neer te halen met die vliegtuig. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Het lijkt me wel gaaf om politiehelikopters neer te halen met die vliegtuig. Het is geen vliegtuig, maar een gyrocopter. (niet vervelend bedoeld) Reageren
Rayman800 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Er is weer een nieuw voertuig gevonden in gta VCS! Genaamd: Little Willie. Dit is een éénpersoonsvliegtuigje met 2 volautomatische geweren aan boord! Hij zegt tog echt vliegtuigje, maar ja dan nog is het leuk. Die foto is ook zo wazig Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Iemand anders had hem al gevonden, en op wikigta staat hij ook al.. dus... Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Hij zegt tog echt vliegtuigje, maar ja dan nog is het leuk. Die foto is ook zo wazig Geloof me maar; het is een gyrocopter, ook al zegt hij dat het een vliegtuig is. Hier nog een betere sceen van maarte41 uit het home made screens topic: Bewerkt: 6 november 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
Rayman800 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hij zegt tog echt vliegtuigje, maar ja dan nog is het leuk. Die foto is ook zo wazig Geloof me maar; het is een gyrocopter, ook al zegt hij dat het een vliegtuig is. Hier nog een betere sceen van maarte41 uit het home made screens topic: Ok ik weet genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.