Jump to content

Nieuw voertuig gevonden!


GTA-GamerZ

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Insanity Prawn Boy

    5

  • NIELS_

    4

  • Rayman800

    4

  • GTA-GamerZ

    3

Top Posters In This Topic

ik wil geen reclame maken ofzo maar als je naar www.wikipedia.nl gaat en autogyro intypt krijg je ook zo'n helikoptertje dus het is een heli en geen vliegtuig :clown:

Inderdaad, tiesto heeft gelijk.. dus voor de mensen die het een vliegtuig vonden: het is een heli 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt tog echt vliegtuigje, maar ja dan nog is het leuk. Die foto is ook zo wazig

Geloof me maar; het is een gyrocopter, ook al zegt hij dat het een vliegtuig is. Hier nog een betere sceen van maarte41 uit het home made screens topic:

snap110by7.png

ik had er ook 1 gepost tijdens het vliegen ervan :D .

je kan hem gewoon kopen, niet speciaal of nieuw :D

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je fotos maken van je psp eiglijk
Met cheat device. ;)

op welke moet je eiglijk kilkken op gta lsc psp ofzo

Je moet gewoon naar beneden gaan... Hier heb je een link voor cheat device 2.1 voor VCS: .:klik:.

PS. Je hebt wel DevHook nodig om het te gebruiken.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

via devhook Oke dat doe ik ook soms
Je moet cheatdevice als een savegame op je memorystick zetten. Als je dat gedaan hebt, laad je het spel via devhook, open je de savegame die cheatdevice heet en...... je kan nu screenshots maken _O_ ! Hoe dat moet staat (denk ik) in de readme.
Link to comment
Delen op andere websites

:)

via devhook Oke dat doe ik ook soms
Je moet cheatdevice als een savegame op je memorystick zetten. Als je dat gedaan hebt, laad je het spel via devhook, open je de savegame die cheatdevice heet en...... je kan nu screenshots maken _O_ ! Hoe dat moet staat (denk ik) in de readme.

Nee want de cheatdevices voor VCS werken allemaal via het prx systeem en niet meer via savegames

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik dan dat gyrocoptertje kopen?

Welk savehuis?

Deze is te koop voor $5000,- bij het 1ste Save-House op het 2e eiland. Als je naar binnen bent gegaan kun je via een trap nog een stukje naar boven. Je vind hier het 'Kleding Icoontje' waar je van kleren kunt wisselen, daar achter zie je nog een deur met een blauwe pijl erbij. Loop hier in, nu ben je op het dak. Op een rond heli platformpje zie je een 'Slot Icoon', ga erin staan en druk op Cross.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...