NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Waar kan ik dan dat gyrocoptertje kopen? Welk savehuis? Deze is te koop voor $5000,- bij het 1ste Save-House op het 2e eiland. Als je naar binnen bent gegaan kun je via een trap nog een stukje naar boven. Je vind hier het 'Kleding Icoontje' waar je van kleren kunt wisselen, daar achter zie je nog een deur met een blauwe pijl erbij. Loop hier in, nu ben je op het dak. Op een rond heli platformpje zie je een 'Slot Icoon', ga erin staan en druk op Bedankt, kan ik hem in mijn garage zetten? Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Waar kan ik dan dat gyrocoptertje kopen? Welk savehuis? Deze is te koop voor $5000,- bij het 1ste Save-House op het 2e eiland. Als je naar binnen bent gegaan kun je via een trap nog een stukje naar boven. Je vind hier het 'Kleding Icoontje' waar je van kleren kunt wisselen, daar achter zie je nog een deur met een blauwe pijl erbij. Loop hier in, nu ben je op het dak. Op een rond heli platformpje zie je een 'Slot Icoon', ga erin staan en druk op hoe bedoel je met hetr eerste sAVE HOUSE op dat eiland krijgt gij er maar 1 Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Waar kan ik dan dat gyrocoptertje kopen? Welk savehuis? Deze is te koop voor $5000,- bij het 1ste Save-House op het 2e eiland. Als je naar binnen bent gegaan kun je via een trap nog een stukje naar boven. Je vind hier het 'Kleding Icoontje' waar je van kleren kunt wisselen, daar achter zie je nog een deur met een blauwe pijl erbij. Loop hier in, nu ben je op het dak. Op een rond heli platformpje zie je een 'Slot Icoon', ga erin staan en druk op hoe bedoel je met hetr eerste sAVE HOUSE op dat eiland krijgt gij er maar 1 Volgens mij niet, maar dan is het toch nog makkelijker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.