Jump to content

Waar gaan jullie hem kope


mertin

Recommended Posts

Maakt me niets uit welke zaak, als ie em Woensdag verkoopt, dan haal ik em daar. Mediamarkt valt af, die hebben em Vrijdag. Dixons is me te onduidelijk dus zal ik ze woensdag ff moeten bellen.

Dat ik em sowieso Donderdag heb komt dan door Toys 'R' Us die hem dan al verkopen.

Er is wel een speciale gamewinkel genaamd Gamefreak ofzo bij me in de buurt, die zegt hem Woensdag te hebben, maar dat is dan ff afwachten.

Ik denk persoonlijk dat heel wat mensen dit weekend blij en hard aan het gamend zijn.

Ik ben t ckerz wel :bonk::schater:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt me niets uit welke zaak, als ie em Woensdag verkoopt, dan haal ik em daar. Mediamarkt valt af, die hebben em Vrijdag. Dixons is me te onduidelijk dus zal ik ze woensdag ff moeten bellen.

Dat ik em sowieso Donderdag heb komt dan door Toys 'R' Us die hem dan al verkopen.

Er is wel een speciale gamewinkel genaamd Gamefreak ofzo bij me in de buurt, die zegt hem Woensdag te hebben, maar dat is dan ff afwachten.

Ik denk persoonlijk dat heel wat mensen dit weekend blij en hard aan het gamend zijn.

Ik ben t ckerz wel :bonk::schater:

:cya:

nah dat was ik al vorig weekend ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vandaag als ik uit school komt Dixons en Freerecordshop bellen en vragen of ze GTA Vice City Stories al hebben.

Als ze hem hebben koop ik het en als ze hem niet hebben koop ik hem morgen want dan komt GTA Vice City Stories zowiezo bij ons uit maar ik heb geen zin tot morgenmidddag te wachten ik hoop dat ze hem vandaag al hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Amazon.co.uk! Ik heb em al besteld en hij komt woensdag aan _O_ !

LoL, kon je hem netzo ged normaal in de winkel kopen :puh: dan is ie ook uit in de E-Plaza en freerecordshop enzo

bol .com en idd ook woensdag

zelfde gold voor jou :puh:

Maakt me niets uit welke zaak, als ie em Woensdag verkoopt, dan haal ik em daar. Mediamarkt valt af, die hebben em Vrijdag. Dixons is me te onduidelijk dus zal ik ze woensdag ff moeten bellen.

Dat ik em sowieso Donderdag heb komt dan door Toys 'R' Us die hem dan al verkopen.

Er is wel een speciale gamewinkel genaamd Gamefreak ofzo bij me in de buurt, die zegt hem Woensdag te hebben, maar dat is dan ff afwachten.

Ik denk persoonlijk dat heel wat mensen dit weekend blij en hard aan het gamend zijn.

Ik ben t ckerz wel :bonk::schater:

:cya:

Dixons is erg onduidelijk ja

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...