DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Mijn Sony PSP is nu hellemaal vol geladen voor de Update.
tomdrost Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Haha mijne ook en ben al lekker aan het spelen !
DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Gefeliciteerd man dat je hem hebt.. Ik heb hem straks waarschijnlijk ook of morgen begin in de middag..
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 jah ik vind het nogal verveledn ben vandaag bij futurezone geweest en bij bart smit en heb m nog steeds niet zien liggen mag ik vragen bji welke bart smit je hem danhjebt gehaald wnat in rotterdam heb ik hem nog neit gezien
mertin Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 bij intertoys hadden ze hem nog niet op de lijst service hebben ze daar niet
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 luister nou intertoys snapt er niks van die weten niet eens wat comp spellen zijn
tomdrost Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik woon in Zaandam en dus ook daar gekocht
DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Intertoys is een zaak die veel verstand heeft van speelgoed maar van games nee niet echt een winkel die veel verstand heeft van games die verkopen hem eerder omdat die er op loeren Intertoys kan het geen bal schelen dat hij later komt.
GTA-Sheep Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Topic gesloten. In het topic "waar hebben jullie het spel gekocht" kunnen jullie straks eenmalig melden waar je het spel vandaan hebt
Recommended Posts