Jump to content

Scrapped Voertuigen Topc //inclusief JetPack//


Hit

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    9

  • DenkaanHenk

    4

  • NIELS_

    4

  • BangBros

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik cheat niet tijdens de missies maar om met cheatdevice (over een poosje met heel veel functies) tussendoor en op het einde te doen is heel leuk.

In lcs kon ik al vliegen in vliegtuigen. helicopters, motors en autos. Rocket boost werkt als soort super-nitro en een constuction mode en nog heel veel meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ook maar bij sommige missies kan je niet meer halen als je cheat met de rellen cheats dat was in San Andreas ook zo ik zou niet cheaten nee dat doe ik ook niet in GTA VCS maar een wapen healt armor cheat enzo kan gaan kwaad.

Jaa daar was ik open gegeven moment ook achter gekomen met san andreas alleen bij mij was het al te laat :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm voor mensen die dit nog niet wisten er heeft waarschijnlijk nooit een jetpack in het spel gezeten met cheatdevice kun je net als met gta vc ultimate trainer op een cheatende manier vliegen.

Dit is nooit maar dan ook nooit een jetpack geweest.

Verder zullen we niet zo snel erachter komen welke voertuigen zijn verwijderd we hebben namelijk geen toegang tot de data van gta vc.

Trouwens die robot hoort bij een missie is ook geen verwijderd iets en geen eens een voertuig.

grats, gybrus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm voor mensen die dit nog niet wisten er heeft waarschijnlijk nooit een jetpack in het spel gezeten met cheatdevice kun je net als met gta vc ultimate trainer op een cheatende manier vliegen.

Dit is nooit maar dan ook nooit een jetpack geweest.

Verder zullen we niet zo snel erachter komen welke voertuigen zijn verwijderd we hebben namelijk geen toegang tot de data van gta vc.

Trouwens die robot hoort bij een missie is ook geen verwijderd iets en geen eens een voertuig.

grats, gybrus

Jaa zo kan ik het natuurlijk ook wel

Maar heb je daar ook bewijs voor dan .. misschien zat hij er wel in alleen daar sullen wij geen weet van hebbe :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm voor mensen die dit nog niet wisten er heeft waarschijnlijk nooit een jetpack in het spel gezeten met cheatdevice kun je net als met gta vc ultimate trainer op een cheatende manier vliegen.

Dit is nooit maar dan ook nooit een jetpack geweest.

Verder zullen we niet zo snel erachter komen welke voertuigen zijn verwijderd we hebben namelijk geen toegang tot de data van gta vc.

Trouwens die robot hoort bij een missie is ook geen verwijderd iets en geen eens een voertuig.

grats, gybrus

Jaa zo kan ik het natuurlijk ook wel

Maar heb je daar ook bewijs voor dan .. misschien zat hij er wel in alleen daar sullen wij geen weet van hebbe :engel:

Hij heeft gelijk hoor! :)

Als het in VCS moest zitten, waarom hebben ze het dan ook uit LCS gehaald???

Want daar kan je op precies dezelfde manier vliegen met het cheatdevice!

Dus het is waarschijnlijk een uitvinding van Edison Carter en niet een verwijderde jetpack.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft hij het niet over 'superjump' uit de cheatdevice. Dat is inderdaad gewoon springen zonder naar beneden te vallen.

Waar hij het over heeft is volgens mij een cheat die ervoor zorgt dat je kan vliegen zoals met het jetpack uit San Andreas en die gemaakt is voor de cheatdevice. Met X ga je omhoog en met het vierkantje daal je.

Deze cheat is ook geen echt jetpack. Het werkt ongeveer zoals de superjump, maar nu daal je niet als je niet op vierkantje drukt.

Volgens mij heeft het jetpack er dus niet ingezeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft niks met een jet pack te mkan het is idd superjump alleen nu valt ie niet

ja je ziet hem wel vallen alleen daalt hij niet dus met een jetpack reageerd het mannetje heel anders

ooh en gybrus hij heet domestabot want dat wist ik al 3 maandne hij kwam op de reclame van de site tevoorschijn een ultiemm huishulpje hahaha

WERELDSPEL

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de 'Domestobot' net zo kijken als een RC Voertuigje uit LCS. Je zit erin alsof je in een normale auto zit en je handen houd je in de lucht. Dit lijkt me dus geen voertuig om gewoon ingame te zetten maar een RC Autootje, of in dit geval robotje. Misschien word hij gebruikt in een Zij Missie, Cut Scene of was hij bedoeld als Zij Missie en is het niet door gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...