j0ry Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 waar kan je cheats die dowlaoden Reageren
Velaro Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 waar kan je cheats die dowlaoden Als je het Cheatdevice bedoelt: Klik Note: Dit is niet compatibel met alle versies, maar ik ken er niet zoveel van want heb geen Psp. Kijk eens op die site. Reageren
j0ry Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 en hoe kan je aan die roboy en jeatpack komen en hoe kan je aan die robot en jeatpack komen Reageren
mertin Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ik weet niet of jullie hem al tege zijn gekomen maar ik ben net EEN BULLDOZER GEZIEN Reageren
maarte41 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dat is niet zo speciaal. Er staat er een op het eiland waar je begint. Hij rijdt trouwens veel beter dan in San Andreas, het is wel spijtig dat je de arm niet kan bewegen zoals je in San Andreas wel kan. Hier is een screen. Reageren
Jorair Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Spijtig , als je die arm niet kan bewegen is er niets aan, zit er ook zo'n heftruck is en kan je die latten wel bewegen? Reageren
maarte41 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) Er zit ook een heftruck in. Tijdens een missie moet je hiermee kisten verplaatsen, dan kan je de arm bewegen. Als je niet in die missie bent kan je de heftruck wel vinden, maar je kan de arm niet bewegen. Ik had blijkbaar niet goed geprobeert, want het gaat wel degelijk. Bewerkt: 10 november 2006 door maarte41 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Spijtig , als je die arm niet kan bewegen is er niets aan, zit er ook zo'n heftruck is en kan je die latten wel bewegen? Jazeker ! De 'Forklift' is terug. De arm kun je laten bewegen, omhoog met het en omlaag met het . Hij is Hier te vinden: Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik vind die dingen echt klote rijden... Reageren
BangBros Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik cheat zelf ook nooit het is idd slecht voor je PSP Totaal niet Cheatte kan totaal niet kwaad voor je psp Waar haal je dat nou weer? Hey kerol door cheaten zijn mijn vrienden hun PlayStations kapot gegaan en die van mij ook een keer dus daarom zeg ik het ik weet niet wat voor een jij hebt Reageren
j0ry Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ik heb ook dat cheat gevall maar kan je dat ook nog verwijderen van je psp ja maar hoe Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 oowhkeej heb ff snel filmpje gemaakt: personelijk vind ik hem er lelijk uit zien en rijt erg sloom maar miss heeft hij nog een paar grappige optie's ofzo ps:waren er in die tijd al robots Reageren
mertin Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Waar staat in godsnaam die jetski heb het spel 13.5 uitgespeelt en kan hem nog steeds niet vinden!! Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Waar staat in godsnaam die jetski heb het spel 13.5 uitgespeelt en kan hem nog steeds niet vinden!! in godsnaam dan maar: die staat bij prawn island bij die soort van kade bij de film studio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.