.Antonio Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Als ik een auto in m'n garage op het eerste eiland parkeer. en dan ga ik save'n of missie doen of iets anders, en dan kijk ik in m'n garage voor m'n auto, dan is hij weg. Weet iemand hier meer over? >>> Door Dizzee: Plaats hier al je bugs & glitches. Alle vorige topics betreffende bugs en glitches zijn samengevoegd tot 1 topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quiz Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Welke versie heb je van het spel (amerikaanse, engelse of nederlandse)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 nederlandse versie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA P'rend Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Bij mij en een maat van me gebeurde af en toe precies het zelfde, zit nu op het tweede eiland en daar is het tot nu toe niet gebeurd. Fout in het spel? Verders nergens last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quiz Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Ik was al bang dat dit in de nederlandse versie ook voorkomt. Iedereen heeft dit probleem met hun garage. Ik heb zelf ook de nederlandese versie maar ik het is gelukkig nog niet bij mij gebeurt en ik denk dat ik weet hoe dat komt. Het is moeilijk uit te leggen maar ik zal het proberen: als je je savehouse in gaat en dan weer uitgaat staat je garage open(niet de deur). Dit merk ik omdat ik de motor van mijn auto hoor draaien(als je garage dicht is hoor je geen motor) dus wat je moet doen nadat je je savehouse bent uitgelopen is naar je garage lopen om je garagedeur open te doen en dan loop je weg om hem weer dicht te doen. Op deze manier blijven als het goed is je auto's in je garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Ik was al bang dat dit in de nederlandse versie ook voorkomt. Iedereen heeft dit probleem met hun garage.Ik heb zelf ook de nederlandese versie maar ik het is gelukkig nog niet bij mij gebeurt en ik denk dat ik weet hoe dat komt. Het is moeilijk uit te leggen maar ik zal het proberen: als je je savehouse in gaat en dan weer uitgaat staat je garage open(niet de deur). Dit merk ik omdat ik de motor van mijn auto hoor draaien(als je garage dicht is hoor je geen motor) dus wat je moet doen nadat je je savehouse bent uitgelopen is naar je garage lopen om je garagedeur open te doen en dan loop je weg om hem weer dicht te doen. Op deze manier blijven als het goed is je auto's in je garage. Oke, ik begrijp het. Thnx voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 Nah ik denk dat je auto al gejat is lekker realistisch!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 bij mij gebeurde dat ook bij het eerst save huis maar nu niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 Ik heb VCS ook maar bij mij is dat nog nooit gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 is jou gta vcs gedowload messchein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 dat is bij de meesta gtas gewoon i je huis gaan en dan er uit en dan is alles goed hoop ik voor jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 ik heb gta vcs nederlandse versie ook al een tijdje en ik heb nog maar een keer gehad dat ie si blijven staan niet dat ik het heel erg vind want ik doe bijna toch nooit wat met mijn garage maar toch jammer als ik een quad of faggio er in zet want die quad koste nog geld ook dus daarom maar jah ik jat wel nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 is jou gta vcs gedowload messchein nope, gwn eerlijk gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 is jou gta vcs gedowload messchein nope, gwn eerlijk gekocht misschein fout in het spel mijne is gedowload en ik had het wel misschein had jij het ook >>> Door Lantyz: Geen warez bespreken op het forum, svp.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 hmm ik heb net een ander soort bug ontdekt er zaten opeens geen bakjes in mijn reuzenrad nou ja onzichtbare bakjes want ze waren e wel ik zag ze alleen niet het was buiten gewoon vervelend ga zo nog maar een paar keer kijken want t zou wel jammer zijn als ik er niet meer in kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.