Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb deze dag nog gehoord van iemand dat als hij langs de pay 'n spay loopt dat hij eindeloos naar beneden valt. Zou het waar kunnen zijn dat hij liegt. :?

offtopic: ik heb het ook wel eens gehad met lcs.

Greettzzz, Roneri

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een bug gevonden, hij is niet vervelend. Soms kan hij zelfs handig zijn.

Als je in een interieur bent zoals een savehuis of het winkelcentrum heb je normaalgezien geen kaartje. Er staat alleen een ring.

Als je in een interieur bent en je richt met een sniper en stopt met richten zal je wel een kaartje te zien krijgen. Het kaartje heeft wel weinig detail.

Voor:

screen1ad9.png

na:

screen2jv6.png

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

van dat auto's ontploffen zou idd wel iets waar kunnen zijn want toen ik chil met mijn litle willi boven de mall op het 2e eiland vloog zag ik ineens 3 auto's in de garage van de mal ontploffen

en ook in de missie brawn of the dead: zet ik mijn infernus voor de deur, ga naar binnen, doe de missie, en als ik dan weer terug kom dat staat hij op ze kop te vikken

heeft iemand adrs dit al gehad? voor de rest is het wel echt een vet spel hoor :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik: vlieg ik daar héél laag met mijn watervliegtuig (Skimmer?): Staat daar opeens een palmboom: BOEM ! Niet leuk :{

Dat is gewoon omdat je PSP te laat, de maps laad, en als je dus heel snel gaat dan kan het voorkomen dat je PSP de wereld nog niet in detail ingeladen heeft

Ik heb nog een bug gevonden, hij is niet vervelend. Soms kan hij zelfs handig zijn.

Als je in een interieur bent zoals een savehuis of het winkelcentrum heb je normaalgezien geen kaartje. Er staat alleen een ring.

Als je in een interieur bent en je richt met een sniper en stopt met richten zal je wel een kaartje te zien krijgen. Het kaartje heeft wel weinig detail.

Voor:

[..]

na:

[..]

Kolpt, had ik laatst ook ondekt, het werkt ook met je foto-camera.

Verder had ik zelf zoiets, normaal gesproken kan je niet op pauze drukken tijdens het teleporteren, maar één keer lukte dat wel en keek op me map, en zat ergens helemaal aan de west-kant in de zee, het Hinnden Interior van je 3e savehouse is daar dus ;).

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met een Wintergreen in het zwembad bij Diaz Mansion, dus ik wou eruit rijden maar ik bleef half erin hangen zeg maar, met een wiel in het zwembad en een uit het zwembad, en toen stapte ik af en spawnde op de straat. Heeft iemand dat ook weleens gehad?

Zal als het lukt een screen posten.

Nogal onduidelijke kwaliteit maar jah:

Voor: http://img169.imageshack.us/my.php?image=sunp0002sr6.jpg

Na: http://img175.imageshack.us/my.php?image=sunp0003ty1.jpg

Bewerkt: door WWEGTA
Link to comment
Delen op andere websites

nee WWgta nog niet van gehoort

wel ben ik ondertussen de bekende bug tegen gekomen van auto's die aan de onderkant van een brug rijden tegen gekomen

gelukkig staan die stil .ik schiet ze er gewoon uit en laat die auto vallen

is gewoon lol weetje :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het echt een bug is, maar als je een auto achterlaat, en je gaat een paar keer dood en je doet een paar toertjes, dan staat hij er nog ! Achter ik-weet-niet-hoeveel keer doodgaan is hij eindelijk weg. Bij mij is dit zo...

Bewerkt: door Gta-gamertje
Link to comment
Delen op andere websites

Verder had ik zelf zoiets, normaal gesproken kan je niet op pauze drukken tijdens het teleporteren, maar één keer lukte dat wel en keek op me map, en zat ergens helemaal aan de west-kant in de zee, het Hinnden Interior van je 3e savehouse is daar dus ;).

Teleporteren ?

nee WWgta nog niet van gehoort

wel ben ik ondertussen de bekende bug tegen gekomen van auto's die aan de onderkant van een brug rijden tegen gekomen

gelukkig staan die stil .ik schiet ze er gewoon uit en laat die auto vallen

is gewoon lol weetje :*D

waar staat die brug dan ?

Bewerkt: door koba_nochi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...