Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb veel dat als je naar Hyman Memorial Stadium gaat, je water ziet, ipv gras.

Vind ik wel irritant, want als je er dan snel moet zijn, zie je niet waar je rijd. :bonk:

Je hebt het er dus over dat je het water over de grond ziet golven. Dit komt ook voor bij steigers (bijvoorbeeld in Ocean Beach bij de vuurtoren, bij The Clymenus Suite en bij de steiger vlakbij de Junkyard). Dat komt omdat deze ondergronden erg laag liggen, nèt iets lager als het normale waterpeil of gelijk aan het waterpeil dus. Wanneer het water dan begint de golven, kan het voorkomen dat het boven de grond komt waardoor het net lijkt alsof het begint te overstromen. In geheel Vice City heeft Rockstar Games ervoor gezorgd dat er geen water onder de grond bevindt, echter is dit bij het Hyman Memorial Stadium dus wel. Natuurlijk ook bij enkele steigers, maar dit is wat logischer aangezien zij verbonden zijn aan de kust.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer meegemaakt dat ik een auto stapte en tegelijk iemand anders instapte.

hij reed gewoon terweil ik achter het stuur zat :?

ik kon niet sturen ook al beweegde de wielen, en als ik gas geefde hoorde je de motor ook echt :?

heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb alweer zo'n irritante Glitch:Als je naar Sunshien Cars gaat dan kan je 3 auto's kopen,de Quad,Kogelvrije Limo en Bf Injection,maar als je bij mij in dat vakje van de kogelvrije BF loopt dan komt er niks :duh: .En nog een heel klein Glitchje.Sunshine Cars staat niet op de map 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

En nog een heel klein Glitchje.Sunshine Cars staat niet op de map 0_0

Sunshine Cars speelt ook geen rol in Vice City Stories. Zo is dat ook met de Malibu Club, de Pole Position, ...

Deze speelt wel een rol in GTA Vice City Stories, naast het 'Trailer Park'.

Link to comment
Delen op andere websites

En nog een heel klein Glitchje.Sunshine Cars staat niet op de map 0_0

Sunshine Cars speelt ook geen rol in Vice City Stories. Zo is dat ook met de Malibu Club, de Pole Position, ...

Deze speelt wel een rol in GTA Vice City Stories, naast het 'Trailer Park'.

Het speelt zich 2 jaar voor Vice City af. Sunshine Cars is nog in aanbouw ;) Waar je wel gelijk in hebt, is dat je wel iets kunt doen daar, zoals voertuigen kopen. Het heeft dus wel een rol ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

:{ Ik heb VCS ook maar bij mij is dat nog nooit gebeurt.

:Y8):D:ch::bier::duh::engel::schater::puh:

precies hetzelfde ik weet niet waar jullie het over hebben het is toch normaal dat als je je garage niet dicht doet iemand hem steelt :?

Link to comment
Delen op andere websites

:{ Ik heb VCS ook maar bij mij is dat nog nooit gebeurt.

:Y8):D:ch::bier::duh::engel::schater::puh:

precies hetzelfde ik weet niet waar jullie het over hebben het is toch normaal dat als je je garage niet dicht doet iemand hem steelt :?

Ik denk dat het weinig zin heeft om een post van Jelle Leone van 10 november 2006 te citeren. Maargoed, dit is gewoon puur een bug, en het heeft niks met stelen te maken. Je garage gaat namelijk automatisch dicht wanneer je eruit loopt, en hij gaat automatisch open wanneer je ervoor staat. Soms gaat hij wat traag open, maar hij gaat toch echt altijd dicht. Hier kan je dus spreken van een bug, en dat heeft niks met stelen te maken. En als het er wel mee te maken had, waarom wordt er dan nooit in je savehouse ingebroken? Daar zie je nooit letterlijk de deur van dicht gaan wanneer je naar buiten loopt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ey mense ik was wat rondrijden met me landslalker en ploseling moest ik remme want er stond er een motor voor me ik d8 laat ik die jatten haha toen ik ging remme ging de motor in me moterkap zitte ik d8 wtf :schater:

maja ik heb heb op youtube gezet wel beetje slechte kwalitijd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vreemde bug gevonden.

We weten allemaal dat een forklift een van de traagste voertuigen in VCS is

Maar als je met een forklift achteruit rijd dan gaat deze opeens veel sneller.

Kan het mischien zijn dat de snelheden voor de forklift door de war zijn gehaalt???

:? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...