Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...
Nog een tje je kan in een boeiing meevliegen!

Ik wet hoe het moet, ik heb het vaak zat geprobeerd maar mij lukt het wer es niet :duh:

Toch wil ik even op deze wijzen:

Bij mij lukt het wel en bij jou zeker ook,

Je moet gewoon hheel maar ook heeeel erg rap acher mekaar op driehoekje drukken...

Hopelijk werkt het nu...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het volgende al enkele keren vooorgehad op de ps2-versie van San Andreas : wanneer Barbara Schternvart uit haar huis komt tijdens een date verdwijnt ze plotseling , waarna je het bericht krijgt dat je date mislukt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Al gevonden??

ik zat eens met een stuk of 4 sterretjes op de zee en er kwamen politieboten achter me aan...

heel normaal dus maar toen zag ik: ze vaarden allemaal de hele tijd achteruit!!! :duh:

dit is goed *** dus weten jullie dit al??? :dans:

zeg het dan maar ^_^

:Y (ja ik ben weer eens op het forum) :Y

>>> Door SummerBase: Welkom terug, maar voor een bug hoef je niet een apart topic aan te maken hoor.. Samengevoegd met deze... ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een bug gevonden in het spel: Ik was even aan het rondrijden in VCS en toen ineens reed ik onder een brugje door en daar hing aan ... een Perennial.

<<<Screen komt later>>>

Jep dat heb ik ook wel eens gezien. Toen vuurde ik er een raket op af en er lag een wrak op de grond. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was al bang dat dit in de nederlandse versie ook voorkomt. Iedereen heeft dit probleem met hun garage.

Ik heb zelf ook de nederlandese versie maar ik het is gelukkig nog niet bij mij gebeurt en ik denk dat ik weet hoe dat komt.

Het is moeilijk uit te leggen maar ik zal het proberen: als je je savehouse in gaat en dan weer uitgaat staat je garage open(niet de deur). Dit merk ik omdat ik de motor van mijn auto hoor draaien(als je garage dicht is hoor je geen motor) dus wat je moet doen nadat je je savehouse bent uitgelopen is naar je garage lopen om je garagedeur open te doen en dan loop je weg om hem weer dicht te doen. Op deze manier blijven als het goed is je auto's in je garage.

Ik heb de Amerikaanse Versie en daar gebeurt precies hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een keer bij de missies van (als ik me niet vergis) prottectionracket. dat ik bij zoon winkel naar binnen moest(ik was al bij missie 11/15) en dat ik in plaats van de winkel in midden in de oceaan terecht kwam. en ik kon natuurlijk niet meer op tijd bij de kant komen dus verdronk ik. al dat werk voor niets gedaan aaaaarghhh

>>> Door SummerBase: Doen we het even rustig aan? :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik was zonet effe gta:vcs aan het doen en ik ging heel erg snel met een auto.

en toen ik tegen een politie auto aanklapte kwam mijn auto best wel ver neer.

maar toen ik terug liep naar de politie auto zat er niemand in :N

en er was geen politie in de buurt.

raar he

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik had een cheat gedaan dat mensen je gaan achtervolgen.

Ik had een bus gepakt en toen gingen al die mensen daar in.met die bus reed ik het water in tussen het kermisterrein en die disco. mijn bus zinkt steeds dieper en dieper maar er gaat geen leven er van af. plots staat mijn bus opeens voor die kermis op de weg of als er niks gebeurt is. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...