Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

Nog een glitch: als ik robbery doe en de missie mislukt bij briefcase courier met een boot, dan heb ik 2 sterren ofzo. probeer in die boot te gaan of een van de achtervolgboten, maar kan hem dan niet ''overnemen''. ik kan wel instappen maar niet aan het stuur gaan zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze is wel héél vaag. Ik had een 6 sterren Wanted Level. Nou, ik ga dus naar m'n dichtsbijzijnde Safe House. In dit geval was dit 101 Bayshore Avenue. Ik save m'n spel. En ik had m'n Wanted Level nog(gebeurt wel vaker). Maar er stond een Politie-Pedestrian voor m'n neus! Echt waar! Vond ik natuurlijk raar. Meteen neergeschoten en gesaved, nu was m'n Wanted Level wel weg. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is wel héél vaag. Ik had een 6 sterren Wanted Level. Nou, ik ga dus naar m'n dichtsbijzijnde Safe House. In dit geval was dit 101 Bayshore Avenue. Ik save m'n spel. En ik had m'n Wanted Level nog(gebeurt wel vaker). Maar er stond een Politie-Pedestrian voor m'n neus! Echt waar! Vond ik natuurlijk raar. Meteen neergeschoten en gesaved, nu was m'n Wanted Level wel weg. :)

Stond ie binnen of gewoon buiten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb wat bugs en glitches gevonden... ik weet niet of ze al gepost zijn, maar het is een beetje veel om allemaal door te lezen...

Glitch:

Ga naar de brug tussen Starfish Island en het eerste eiland. Kom hier ergens in het water, en zwem onder de brug. Klim nu op de brug aan de kant van Starfish, En je zal merken dat Vic met z'n hoofd in de brug zit. Nu kun je niet zomaar meer rondlopen, je blijft op je plaats. Blijf wel lopen, springen en wat dan ook, en na een tijdje zit je in de brug. Nu zie je alles gewoon van onderen, maar je kan niemand raken met een pistool. Raketwerpers werken nog wel ongeveer, de explosie is groot genoeg om door de brug heen te gaan. Je kan ook onder Starfish gaan zwemmen, maar in het midden is een ding wat wat weg heeft van een GTA SA hemel, dat is je terugweg. Zwem er gewoon in, totdat je valt. Wacht even, en je staat gewoon op Starfish.

Bugs:

De Rumpo's voorbumper gaat achterstevoren zitten na een bezoek aan Pay 'n Spray. Het kan ook dat andere busje zijn, maar daar weet ik de naam even niet van, en ik weet sowieso nooit welke welke is :S

Als je vanaf dat eiland met de filmstudio komt, richting het eerste eiland kom je een electriciteitspaal tegen. Rij hier in volle snelheid op in, en je zal door de paal heenrijden, of eromheen blijven hangen.

Als je de Shopping Mall op het tweede eiland uitkomt bij de parking, heb je denk ik zo'n 5% procent kans dat de auto's ondersteboven liggen, en ook gaan ontploffen.

Je kan met een heli in ruimte's komen die eigenlijk alleen voor missie's waren. Hiermee bedoel ik die toren (bij het stadion), en het gebouw waar je met een stunt van Reni Wassulmaier inspringt. Ik weet niet of het een bug is, maar ja... Je kan trouwens met een heli achter al het glas komen wat je ook stuk kan schieten, maar je heli gaat meestal wel branden en ontploffen, waardoor ik in ieder geval vaak dood ben :puh:

Als je je PSP in ruststand zet, en aan het stroom hangt, zo'n 3 weken wacht, en dan weer gaat spelen, kan het zijn dat je spel het voertuig waar je inzat (als je er in een zat) niet meer maakt. Je zit als het ware nog wel in een voertuig, maar je ziet het niet, en Victor rijdt gewoon rond. Stap je uit het voertuig kan je het alleen niet meer terug vinden, dat is wel jammer.

Meer heb ik er niet :puh: Ik vind vooral die glitch wel handig als je politie achter je aan hebt, zeer vermakelijk om ze op je in te zien schieten zonder dat ze je raken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Pak een heli, Maverick is het beste hiervoor (is groot), vlieg naar je meest luxe safehouse (naam kwijt) en land op het dak. Parkeer hem in het hoekje links van de deur en ga naar binnen. Loop de trap af en je heli staat beneden half in je woonkamer. :schater: (Instappen is helaas niet mogelijk)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik was opnieuw begonnen laatst.

Dus moest ik ook al mijn bedrijven opnieuw overnemen....

En bij een van de eerste slachtoffers gebeurde het volgende:

Ik schiet hun auto naar de kloten, die lui komen naar buiten...maar: Het waren een stuk of 8...: Vic's!

Echt waar, ze hadden de zelfde skin als mij, ik schoot ze neer en ging naar binnen, ook daar 2 andere ''victor's''.

Waarschijnlijk ging ik het spel gewoon veel te snel door: Ik kwam mezelf even tegen ;) .

Ik cheat nooit BTW.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier heb ik er ook nog eenXD

Niet echt een bug of glitch maar wel leuk om te weten met een CFW pspXD

Als je cheatdevice VCS hebt moet je een voertuig genaamt: bobo spawnenXD

Dan krijg je de domestobot!:puh: En je kunt er ook op rijden!:puh:

Bewerkt: door sanderth
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij deze brug heel vaak dat er een auto ondersteboven onder de brug is vastgeplakt, op youtube noemen ze het de Spidercar Bug, hier een filmpje:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

JonGravelli

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij deze brug heel vaak dat er een auto ondersteboven onder de brug is vastgeplakt, op youtube noemen ze het de Spidercar Bug, hier een filmpje:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

JonGravelli

Dat komt bij mij inderdaad soms ook wel voor wel raar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je je eigen muziek op VCS op de PSP hebt staan, (Ik heb via EAC weet niet of het via het programmatje van R* werkt) Je stapt eerst in een normaal spel in een auto en zet jou eigen muziek aan, Je kiest een van je nummers via het geluidoptie menu, en begint meteen een nieuw spel dan zal I.P.V. I wanna know what love is, jou nummer spelen. Bij bij is dat opzichwel grappig omdat mijn eerst nummer die erop staat Bloodhound gang is met The bad Touch. En dat deuntje is wel grappig samen met de introfilmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik onder de brug doorreed (die van little haiti naar leaf links) keek ik achterom en toen zag ik een cab die onder de brug geplakt zat!

Edit: ik zie net dat het al genoemd was.....

Bewerkt: door Rubengtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...