maarte41 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 Bugs zijn het grootste nadeel van dit spel. Ik speel het nu ongeveer 10 dagen en heb al heel wat bugs gevonden. De garages die niet werken, auto's die ondersteboven onder een brug hangen, auto's die verdwijnen tijdens een cutscenen of als je een gebouw binnengaat en er zijn er nog wel wat meer. Ze hadden dit spel wel eens wat meer mogen testen. Gelukkig is de rest van vcs goed en is dit dus een van de beste spellen die ik heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Bugs zijn het grootste nadeel van dit spel.Ik speel het nu ongeveer 10 dagen en heb al heel wat bugs gevonden. De garages die niet werken, auto's die ondersteboven onder een brug hangen, auto's die verdwijnen tijdens een cutscenen of als je een gebouw binnengaat en er zijn er nog wel wat meer. Ze hadden dit spel wel eens wat meer mogen testen. Gelukkig is de rest van vcs goed en is dit dus een van de beste spellen die ik heb. Inderdaad, ik vind het echt een f*cking vet spel, alleen er mochten wel wat meer bugs weggehaald worden, zeker omdat het uitgestelt word. Som rij ik met een motor tegen een muurtje ofzo. Zit die moter opeens in die muur . Beetje domme fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 aahh die bugs wat kan mij het schelen dat maakt me echt geen drol uit als het nou heel vaak gebeurt maar t zijn helemaal geen vreselijke bugs waar ik me aan eriteer is de framerate kijk dat stukje op de kermis daar word ik echt gek van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Ik heb ook last van die bugs. Met name de auto's die verdwijnen uit je garage. Ze hadden dit spel inderdaad beter getest op bugs. Ze hebben het immers een maand uitgesteld dus vind ik dat dit niet zou mogen kunnen. Er zitten meer bugs in dan GTA Liberty City Stories. Het spel is wel mooi, maar die bugs zijn erg. En ik heb het spel pas sinds gisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Jah, Hier heb ik ook een screen van die autos die ondersteboven hangen. http://img301.imageshack.us/my.php?image=snap001xp1.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 aahh die bugs wat kan mij het schelen dat maakt me echt geen drol uit als het nou heel vaak gebeurt maar t zijn helemaal geen vreselijke bugs waar ik me aan eriteer is de framerate kijk dat stukje op de kermis daar word ik echt gek van We weten dat je er gek van word, en als het je die bugs niet kan schelen post dan niet hier, en ga niet alleen voor jezelf zielig doen... Ontopic: iemand zei (kweet niet meer wie eerlijk gezegt) dat van die garage deur opendoen na het saven. Dat heeft idd nut, het komt dan niet meer voor dat je auto weg is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Ontopic: iemand zei (kweet niet meer wie eerlijk gezegt) dat van die garage deur opendoen na het saven. Dat heeft idd nut, het komt dan niet meer voor dat je auto weg is Dit is 1 van de enige bugs waar ik me echt aan erger. Soms staan m'n autos er nog, de andere keer niet. Ik maak ook soms mee dat m'n auto letterlijk door de weg rijd, maar dat is alleen als ik erg hard ga dus dan vervaagt het beeld toch al. Het spel had misschien wat beter getest kunnen worden, maar om er echt een punt van te maken... Ik vind het spel gewoon goed en leuk, of het nou met of zonder bugs is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 BUgs boeien mij te weinig ik kom er erg weinig een tegen en ik vind het al lang knap dat het spel zo supper is in zo'n klein dingetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 is jou gta vcs gedowload messchein NEEEEE natuurlijk niet !!!! Ik heb hem gewoon bij de bartsmit gekocht !!! Ik weet niet eens hoe je dat moet doen. en als ik heb wist zou ik het ook niet doen want ik ben bang voor een virus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 marc je heb helemaal gelijk en antonio moet niet zo zielig doen hij zegt dat ik het ben maar rockstar heeft in elke gta e ik ben niet de enige die klaagt over de framerate dus zit mij alsjeblieft niet zo af te zeiken. Die bugs zijn stukke minder erg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Misschien is het een goed idee om hier al je Bugs & Glitches te posten. Dit om te voorkomen dat er voor iedere bug of glitch een nieuw topic wordt aangemaakt. Hier alvast een paar irritante bugs en glitches: 1. Auto's verdwijnen uit je garage's. 2. De Sanchez heeft soms geen motorgeluid. Als je op en afstapt weer wel. 3. Als je hard rijdt en dan snel uitstapt kun je soms door muren en gebouwen lopen. Dus post hier al je bugs & glitches. Boris H. Bewerkt: 15 november 2006 door the gtasafan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Alle moters hebben soms geen motorgeluid (niet alleen de sanchez) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Maar kun je nu wel weer gewoon met de nederlandse versie in de reuzenrad? want als ik de nl versie haald wil ik wel in de reuzenrad van t uizicht kunne genieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Vreemd, bij mij echt alleen de Sanchez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 kheb ergens geleze dat autos spontaan ontvlamme en op hun dak gaan liggen , en ook dat auto onderste boven aan bruggen plakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.