Boris H. Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Dat van onderste-boven aan bruggen plakken is waar. Maar dat auto's spontaan ontvlammen en op hun dak gaan liggen weet ik in ieder geval niets vanaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Dat van onderste-boven aan bruggen plakken is waar.Maar dat auto's spontaan ontvlammen en op hun dak gaan liggen weet ik in ieder geval niets vanaf. Ben ik nog niet tegen gekomen. Eigelijk nog niks raars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Dat van onderste-boven aan bruggen plakken is waar.Maar dat auto's spontaan ontvlammen en op hun dak gaan liggen weet ik in ieder geval niets vanaf. dat staat in een of ander forum , er reed iemand op starfish island , maakte een bocht en hij vondt alle autos in de omgeving op hun dak en in de fik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) (eigenlijk alle gta's) dingen komen telaat tevoorschijn. Als je heel hard rijd en dan stop dat zie je gewoon plat, en opeens komen er allemaal gebouwen. Maar ik ga niet meer posten in dit topic want ik wil rockstar niet afkraken (niets persoonlijks ofzo hoor) EDIT: oke, hier klopt echt niets van... ik sta voor de pay 'n spray in little haiti, kan ik niet naar binnen Er is gewoon muur Bewerkt: 16 november 2006 door .Antonio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Volgens mij kan je wel in het reuzenrad, maar zijn gewoon die bakjes ontzichtbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 antonio heb ik ook al last van gehad nu niet meer je kan gewoon in reuzenrad en dan rustig er in lopen super tof maar heb ook al een aantal keer gehad dat je opeens geen bakjes hbet maar ze zitten er zeg maar wel heel vaag in ieder gavall start het spel opnieuw op en hij doet het weer normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 ik had eens in gta vc in de race met hilary of als ik de malibu club binnen ging dat alles er uit zag of het onder water stond , heeft iemand dit al tegenkomen in vcs ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Dat heb ik ook weleens gezien ja in VC, of het in VCS ook zo is weet ik niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 ik had eens in gta vc in de race met hilary of als ik de malibu club binnen ging dat alles er uit zag of het onder water stond , heeft iemand dit al tegenkomen in vcs ? nee in vice city stories ben ik dit ook nog niet een keer tegen gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Probeer ik met mijn helicopter te landen bij die suite savehouse op het tweede eiland bij die little willie, ga ik naar binnen, zie ik mijn helicopter binnen staan. Ontploft die dan nog ook zeker: ik dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 ^^ dat verhaal vind ik wel erg ULTIEM!! weetje hoe lache en bale dat is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb het getest en het lukte! Ik heb een little willie tegen de muur aan gezet daarbovenop en toen ben ik naar binnen gegaan. Daar stond hij half in de muur. Ik heb hem uit de muur geduwd en toen binnen een stukje gevlogen. Maar ik botste ik tegen de muur en ontplofte ik . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Gebeurt dat als je hem op het helikopter platform zet op het dak van je huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Nee, ik had hem aan de andere kant(dus niet de kant waar je hem koopt ) tegen de muur gezet. Dan naar binnen en veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Probeer ik met mijn helicopter te landen bij die suite savehouse op het tweede eiland bij die little willie, ga ik naar binnen, zie ik mijn helicopter binnen staan. Ontploft die dan nog ook zeker: ik dood haha, lol, best wel naaiend eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.