Jump to content

Wat is je eerste indruk van VCS


PatrickW

GTA Vice City Stories  

377 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is je eerste indruk van VCS

    • Ik ben nu al verslaafd
      102
    • Zo mooi, dat ik het elke dag speel
      36
    • Niet slecht voor een PSP spel
      30
    • De umd is alleen nuttig als onderzetter
      12
    • Ik heb geen PSP
      163


Recommended Posts

Beste mensen ik zal mijn indruk geven

Ten eerste ik heb zelf NOG geen PSP(PlayStation Portable) maar ik een PSP zeker binnekort aanschaffen heel tof ding maar wat ik nu allemaal gezien heb van GrandTheftAuto Vice City Stories ik vind het echt top

die mooie tropiche stadje is weer terug met nieuwe missies en meer mogelijkheden en meer realisticher

Vice City is altijd mijn favoriet geweest.

Ik ben nu al zeker verslaafd maar zodra ik een PSP heb aangeschaft zal ik zeker meteen ook Vice City Stories erbij kopen.. en ik zal hem rustig spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    4

  • mertin

    2

  • NIELS_

    2

  • Rickos

    2

Top Posters In This Topic

Ik zit nu egt te balen dat ik geen PSP heb,, :duh: Ik moet gewoon een PSP hbbn,, ik kan gewoon geen enkele GTA missen man! :puh: Als dit geen reden is om een PSP aan te schaffen weet ik het ook niet meer. Heel ff een vragen.. misschien hoort het niet bij dit topic maar jah. Please antwoord ^_^

Kun je met GTA op Internet duss niet met Wi-Fi maar écht online?? Bedankt alvast.

uhh ik bedoel dat dit JUIST een reden is om een PSP aan te schaffen,, foutje :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas gaat GTA VCS niet via de Infastructure mode online, je zult het helaas nog via WI-FI willen spelen met vrienden in de buurt. Het enige wat ik kan bedenken is om bijvoorbeeld een WiFi Max aan te schaffen. Dit is een stick die in je computer gaat. Je PSP vind deze stick als een tegenstanders in de AD-Hoc mode. Op deze manier verbind de stick je door met het internet. Dan zul je VCS wel over het internet kunnen spelen.

wifi.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas gaat GTA VCS niet via de Infastructure mode online, je zult het helaas nog via WI-FI willen spelen met vrienden in de buurt. Het enige wat ik kan bedenken is om bijvoorbeeld een WiFi Max aan te schaffen. Dit is een stick die in je computer gaat. Je PSP vind deze stick als een tegenstanders in de AD-Hoc mode. Op deze manier verbind de stick je door met het internet. Dan zul je VCS wel over het internet kunnen spelen.

wifi.jpg

Dat gaat niet zomaar denk ik, daar zal - door Rockstar of een modder - heel wat programmeer werk aan te pas moeten komen. Ik hoop eigenlijk wel dat het komt, maar ik betwijfel het.

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

De umd is alleen nuttig als onderzetter

geweldigge keuze, dat mensen daar op stemmen :puh::schater:

ehhh sorry hoor maar je hebt dan wel € 50,-á € 55,- kwijt he :ch: , dus eigelijk zou dat geld verspilling zijn, en geniet er nou nog maar van want strax is de ps3 en gta IV uit in europa en dan is er niks meer aan :duh:

Ontopic: ik heb een psp met GIGA pak en ik ga proberen om alle gta´s op de psp te verzamelen

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Mensen

Nu ik GTA Vice City Stories speel zal ik mijn eerste indruk aan jullie laten horen...

nou zoals ik al zei ben ik een enorme fan van VC mooi stad mooie sfeer tropich

toen ik VCS begon te spelen had ik het meteen door wat er allemaal veranderd was en wat er heel goed uitzak wat er verbeterd was ik vind Vice City Stories een echte mooie prachtige game ik geniet er echt van Vice City Stories.

Beelden zien er echt heel mooi uit hoe de personages ook eruit ziet hoe ze gekleed zijn alles is echt veel en veel beter geworden stad is ook heel mooi je zou denken dat er een nieuwe VC stad erbij is gekomen

ik vind vooral leuk dat je kan zwemmen en dat je verschillende kleding kan dragen en de missies natuurlijk die zijn echt tof heel mooie missies ik vind vooral de Empire Building echt leuk joh je eigen zaak je verdiend er goed mee en ja de Jet Ski natuurlijk dat is een echte mooi ding vaart lekker snel dus naar mijn mening mag VCS echt game van het jaar worden en ik ben er mee helemaal eens dat ik boven een tien heb gegeven of een tien wat de hoogste dan was dus dat is mijn eerste indruk van GrandTheftAuto ViceCityStories

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...