Jump to content

Gta san andreas afmaken,


Dx11

Recommended Posts

Veel dingen op wikigta zijn bij san andreas nog niet af, zoals bijv de xbox besturing, de savehouses, de easter eggs en nog wel meer, de xbox controls heb ik hier bijgezet zodat iemand het in wiki kan aanpassen.

Te voet

Left thumbstick – beweging, buig

Right thumbstick – cameracontrole, kijkt achter

D-pad – gang/troepwijzen, reactietype

Left trigger – centreert camera, Bekijk Statistieken, Vuurwapen

Right trigger - target

A button/Left trigger – Rennen, Sprinten

Y button – Stappen in een auto, Activeer minigame, Aanval, Objecten oppikken

B button – Aanval, Vuurwapen

X button – Spring, klimmen, blokeren

Black button – cycle weapon

White button – cycle weapon

Back button – camera modes

Op de fiets

Right trigger – pedalen om sneller te trappen

B button – bunnyhop (Houd ingedrukt om te springen)

In wagen

Left thumbstick – Stuur

Right thumbstick – turret control, Manuele Camera, verander cinematic camera, Sub-Missies

D-pad – Radio stations, kun je mee wijzigen of afzetten

Left trigger – Rem, Terug omkeren

Right trigger - accelerate

A button/Left trigger – Car Wapen

Y button – Verlaat Auto

B button – Wapen in je wagen

X button – Hand Rem

Black button – Kijk Links, Rechts

White button – Kijk Links, rechts

Back button – camera modus

Zwemmen

Left thumbstick – Zwem Richting

A button – Zwem, Zwem sneller

Y button – Stap op boot

X button – Spring

Helikopter

Left thumbstick – Werp, rol, hang

Right thumbstick – Camera

Left trigger – Dalen

Right trigger – Stijgen

A button alternate wapen

B button – primary wapen

White button – Links

Black button – Rechts

Vliegtuig

Left thumbstick – Werp, rol, hang

Right thumbstick – Landen, camera

Left trigger – Omgekeerde duw

Right trigger – Opduwen

A button alternate weapon

B button – primary weapon

White button – Links

Black button – Rechts

info verkregen van TheGuardian

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het San Andreas gedeelte een beetje op een zijspoor is beland, i.v.m GTA VCS, en GTA IV.
ja en dat vind ik nogal zonde, ook gta3 en vice city (weetik niet zeker) zijn al heel lang niet af. zonde van de site toch, ik zou het graag willen doen want een hoop "rode links" weetik wel het andwoord op zegmaar, helaas heb ik de rechten van wikigta niet :(
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het San Andreas gedeelte een beetje op een zijspoor is beland, i.v.m GTA VCS, en GTA IV.

Dat denk je dan verkeerd. Er zijn nog aardig wat mensen telkens weer in de weer om nieuwe pagina's aan te maken voor GTA San Andreas. San Andreas is helemaal niet op een zijspoor beland, alleen omdat WikiGTA al een hele complete walkthrough is, is er minder meer te doen, en dus zie je wat minder. Maar op een zijspoor: :N.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel dingen op wikigta zijn bij san andreas nog niet af, zoals bijv de xbox besturing, de savehouses, de easter eggs en nog wel meer, de xbox controls heb ik hier bijgezet zodat iemand het in wiki kan aanpassen.

Inderdaad veel dingen zijn nog niet af, en dat zal ook altijd wel zo blijven, want over een spel als Sa kun je blijven schrijven. Maar er wordt nog door veel mensen volop aan gewerkt.

Men is op het moment b.v. nog druk bezig met het maken van screens voor de wapens-vindplaatsen, assortiment van winkels en kappers, Hidden-interiours, beschrijvingen van de steden en dorpen.

En er zijn inderdaad nog veel meer open dingen die nog ingevuld moeten worden en die nog ontbreken.

Ik denk dat het San Andreas gedeelte een beetje op een zijspoor is beland, i.v.m GTA VCS, en GTA IV.

Voor de wiki geld dit zeker niet. Op dit moment werken meer mensen aan de San Andreas informatie dan aan VCS en IV informatie. Maar omdat het steeds toevoegen van meer details is, valt al het werk dat voor SA gebeurd steeds minder op.

Bij GTA IV en VCS is nog niet veel info beschikbaar, dus alles wat daar gebeurd valt veel eerder op.

Edit: ik heb de Controls pagina van SA uitgebreid met een XBOX kolom. Ik heb ingevuld wat ik uit bovenstaande tabel duidelijk kon halen. We moeten namelijk wel de bestaande methode gebruiken. Aanvullingen/correcties zijn natuurlijk welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...