Jump to content

.Explosion Terror


Crankeye

Recommended Posts

De linkerkant is overbelicht, het lijkt wel of je over heel je render hebt gesmudged behalve het hoofd..

Ik vind em wel wat te sharpened en die C4D renders vind ik niet mooi want ik vind ze nogal wat pixelachtig..

Verder vind ik je sig ook veels te druk.. En vind ik de kleuren van je render Niet bij de achtergrond passen..

een 6

Bewerkt: door Achille
Link to comment
Delen op andere websites

Deze sig is ietsjes minder dan je vorige, niet?

Je sig zelf is wat té druk, ik zou minder C4D renders gebruiken. Door al de drukte is je render niet erg duidelijk, dat is erg jammer. De Spatter rond je render vind ik niet zo mooi, ik zou 't verlangen in Fill. Ik kan hier nu niet spreken over je achtergrond want hij is wat verscholen door je C4D renders dus ik zal het daar dan maar over hebben. De linkerkant is het lelijkste, dit komt waarschijnlijk omdat hij té druk is. Ik zou je C4D renders in een ander Blending Options zetten. Nu zijn ze heel lelijk, ze lijken zo 'brandend' als je er naar kijkt. Door die dingen is het dan ook je render niet meer duidelijk.

60%

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wil ik toch even op reageren hoor.

Deze post is tegen niemand persoonlijk bedoelt! Dus vat hem niet verkeerd op.

Ik geloof best dat Crankeye heel wat tijd in deze sig heeft gestoken, en het heeft hem veel moeite gekost voor deze outcome. Maar zijn jullie nu niet wat té streng? Je ziet aan deze sig dat Crankeye toch al iets kan met Photoshop, want er zijn namelijk best veel effects in toegevoegd. Ok, sommige delen van de sig kunnen beter, maar moet je eens zien naar dit topic. Daar is er één van de eerste sig's van CE gepost. En da's nogmaar een goeie maand geleden. Dus dat hij dit al kan zonder tut(?) vind ik dat best mooi! Ik kon na een maand nog niets deftigs maken hoor! Crankeye reageert misschien ook een beetje té, maar hij is waarschijnlijk wat teleurgesteld omdat hij er 3 uur in heeft gestoken, en jullie kraken hem af.

Ok, nu even wat meer op de signature gericht.

Je hebt een hele mooie render uitgepakt, ik weet niet of je hem zelf hebt gerenderd maar dan nog, goeie keuze! Maar het is spijtig dat je de kwaliteit van de render naar beneden brengt, je hebt teveel effecten OP de render gedaan. Als je een beetje effecten erop steekt dan moet je render er niet helemaal door aangetast zijn hoor. Sleep de originele render nog eens naar boven en zet de opacity op 50%, gum dan de middelste delen (zijn hoofd) weg, en laat alleen nog kleine stukjes aan de rand over. Zodat je render toch nog wat mooier blijft. De achtergrond is best mooi, de rechterkant dan wel. De linkerkant vind ik persoonlijk ietsjes minder. Het is zoals hier al gezegd overbelicht.

Even nog wat kleine tips:

Maak even een nieuwe layer aan, ga dan naar Image ->Apply image, en ga dan naar Filter ->render->lighting effects. Kies een mooi lichteffect zodat het niet overbelicht is maar ook niet te donker. Als het toch wat té licht is kun je nog altijd je opacity van de layer verlagen.

Maak dan opnieuw een andere layer aan, Apply image en dan naar filter ->sharpen-> sharpen. Als het ietsjes té scherp is ga je naar edit-> fade scharpen en verlaag je de opacity.

Ik geef je siggie een 70 %.

KUTGW mate! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...