Jump to content

Health en Armor


NineEleven

Recommended Posts

Hey, ik zit in het 1ste eiland en ik vind nergens health en armor. op wikigta staat ook niks :?

kan iemand een kaartje maken met enkele pickups dan kan ik toch al verder.

Heey NineEleven, ik kan je wel even uitleggen waar je health en armour kunt vinden op Portland. Mocht het dan nog niet helemaal duidelijk zijn dan maak ik ook nog even een kaartje voor je :Y

Health-Pickups: Deze is logischerwijs te vinden bij het ziekenhuis op Portland (2 x zelfs), die je denk ik wel weet te vinden, aangezien je Misty daar in je allereerste missie voor Luigi op moest pikken. Verder vind je een health-pickup op het dak van een bedrijf met als ik het goed heb deze naam: 'Liberty City Pharmaceuticals'. Dit bedrijf vind je naast de 'Bitch 'N Dog Food Factory' vlakbij Joey's Garage.

Armour-Pickups: Hier weet ik er niet zoveel van als de health-pickups, maar ik kan je in ieder geval één locatie van een armour-pickup vertellen: In de haven, onder een kraan. Deze is niet zo heel duidelijk uit te leggen, dus ik maak nu direct even een kaartje waarop ik de health-pickups en deze armour-pickup op zal zetten.

Alvast veel succes ermee! ;)

Edit:

Hier is het kaartje om het nog wat duidelijker te maken. Ik hoop dat je ze weet te vinden; zo niet, meld het dan even.

post-7284-1163262120.png

Link to comment
Delen op andere websites

Health zei NandroDavids net al; bij het ziekenhuis. Ik heb een kaart gemaakt met een simpele plek waar altijd armor ligt:

*Klik*

Als je op het 2e eiland bent kan je gewoon armour kopen bij de Ammunation, voor een paar duizend euro. Hier nog ff de kaart als je niet weet waar de Ammunation op Staunton Island is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit in een topic een screenshot neergezet met een vindplaats van de Armor. Dat is dit topic en hier is de post van mij met de screenshot. Deze locatie ligt in St Mark's vlakbij een rampage waar je 20 Mafia Members moet vermoorden. Je loopt dan vanaf die locatie vanaf rechts een hoog deel op. Dan moet je naar links lopen in een steeg en dan moet je afdalen en dan kun je een wapen en de Armor vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...