Jump to content

Wat is je favoriete radiozender?


NIELS_

Welke Radiozender luister jij het liefst?  

175 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Radiozender luister jij het liefst?

    • Flash FM
      39
    • V Rock
      45
    • Paradise
      11
    • VCPR
      5
    • VCFL Radio
      4
    • The Wave 103
      5
    • Fresh 105 FM
      16
    • Espantoso
      12
    • Emotion 98.3
      25


Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tommy007

    3

  • Dogwatch

    2

  • NIELS_

    2

  • TH3 R34P3R

    2

Ik luister mommenteel veel naar 'Flash FM' & 'Emotion 98.3', want er komen gewoon mooie nummers op en ik houdt absoluut niet van die Hip Hop muziek, en van Latina ben ik ook nog zo gecharmeerd, ik denk dus dat ik voor deze twee kies en niet voor één, omdat ik gewoon regelmatig wissel en in een regelmaat. Vooral savonds vindt ik Emotion juist mooi en in de middag oud vertrouwd Flash FM, al moet ik wel zeggen dat Flash FM beter was in VC, maar dat doet er niet toe het blijft pracht muziek. Mijn excuses als je echt moet kiezen dan ga ik toch voor Emotion 98.3, maar als je twee mag kiezen dan toch maar de al eerder genoemde. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Paradise : waarom lekker die tropische muziek op de achtergrond vind ik er gewoon perfect bij passen en brengt het gta sweertje helemaal bij me op

180px-Paradise_FM_logo.PNG

Me tweede keuze is vooral als ik achtervolgt word door de politie of iets dergelijks :v rock

waarom? omdat ik het heerlijk vind die harde muziek op de achtergrond terwijl ik iedereen vermoort enzo

of als ik een race aan het doen ben 200px-V-Rock_logo.jpg

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister eerlijk gezegd graag naar alle muziek die erop komt, dus in principe alle radiostations. Bij alle komt er prachtige muziek op, ik heb nog nooit zo'n mooie soundtrack mogen beluisteren. Als ik 't zou moeten vergelijken met die van GTA Vice City zou ik niet kunnen kiezen, maar dat geldt ook voor die van GTA San Andreas. Maar ik ben sowieso helemaal weg van jaren '70 en jaren '80 muziek, en ik vind het dan ook weer altijd een meesterwerk wat Rockstar Games klaarspeelt met de soundtrack.

In ieder geval, ik zap altijd als eerste Radio Espantoso (prachtig, ik houd van die Latino Jazz), Paradise FM (wederom prachtige discomuziek) en Emotion 98.3 (en weer hetzelfde woord: prachtige ballades). Maar laat ik Flash FM en The Wave 103 niet vergeten. Ik vind Flash FM van GTA Vice City Stories gelijkwaardig aan de Flash FM van GTA Vice City. Ik zou daar ook echt niet uit kunnen kiezen welke de beste zou zijn. Ook van V-Rock ben ik uiteraard weer helemaal kapot, maar ik zou V-Rock niet zo snel opzetten als bijvoorbeeld Flash FM. Ook houd ik van Soul-muziek. VC For Lovers is dan ook helemaal het einde.

Zoals je al misschien een beetje hebt kunnen ontdekken zou ik echt niet kunnen kiezen tussen deze radiostations. Ik vind ze allemaal zó prachtig, en dus allemaal even mooi. Ik zal dan maar even zeggen van welk radiostation ik het minst gecharmeerd ben; dat is dan toch wel Fresh 105 FM. En het gekke is: er komt wel mooie muziek op. Toch luister ik daar dan het minst naar, omdat ik in rap en techno de minste melodie vind zitten. Maar er zitten ook een aantal nummers bij die ik erg mooi vind.

Kortom: ik houd van alle radiostations, bij allemaal komt geweldige-prachtige-sublieme muziek op, geen één is voor mij te onwaardig. En dan heb ik dit eigenlijk nog zwak uitgedrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vice city for lovers denk favoriet omdat dat echt fijne chill muziek is die je opzet als je over de boulevard rijd even marvin gaye op ofzo

en dan draai ik emotion ook wel vaak

flash fm staat te vaak in auto's op evenals v rock

de mooiste zendes zijn vcpr en espantoso natuurlijk ik lach me zo zo zo suf om die radio stations als ik die hernandez van espantoso even rrrrrrrrradio essspantosssoooooo hoor roepen lig ik al in een deuk en jah alles wat op vcpr komt is regelrechte onzin en das natuurlijk altijd mooi.

toch de lekkerste muziek is voor mij vcfl

nummer 2 duidelijk emotion en ik mis fever wel

die goeie ouwe michael jackson songs maar je hebt eigk nog veel betere nu fantasy, sexual healing

in the air, easy lover allemaal top dus wat zeur ik eigenlijk

vergat ik paradise fm helmaal das lekker swingen heerlijk ik akn er alleen maar van genieten

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Alsik echt moet kiezen is het espantoso, maar als ik in een auto of op een moter stap dan kijk ik gewoon welke zender aan staat ;) .

De radio zenders zijn best grappig. Van radio Espantoso, word die commentator vet hard gedist door een beller. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...