Multi-gunner Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 bestaat die grot onder de zee dus ?en zo ja , waar is ie ? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Er bestaat géén onderzeese grot in San Andreas, wél is er een grotje wat hier vaak voor wordt aangezien en bij een missie hoort, hier een kaartje waar deze 'grot' is. Mvg, Moonbeam Edit: @ Typhoon: precies de tunnel die ik bedoelde, die van Amphibious Assault. Bewerkt: 13 november 2006 door Moonbeam Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 bestaat die grot onder de zee dus ?en zo ja , waar is ie ? Er bestaat wel een grot, maar ik heb nog nooit een grot die onder de zee doorgaat gevonden, de grot die ik bedoel ligt naast The Big Ear, hij begint onder de Kincaid Bridge en eindigt een stukje verderop. De tunnel zelf is aardig donker, tevens is er een Police Bribe te vinden. Ik heb even een paar screens voor je gemaakt waarop je kan zien hoe het tunneltje eruitziet. Kijk op de radar voor de preciese locatie. [Klik op de afbeeldingen voor vergroting] Maar een grot onder de zee is er naar mijn weten niet. Naast die tunnel is er nog wel een soort grot, deze gebruik je in de missie Amphibious Assault, het is leuk om daar een keer door te zwemmen, maar voor de rest is het niet erg bijzonder. Reageren
Dx11 Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) ik ben daar ook weleens door gezwommen (die van moonbeam) is wel grappig verder, alleen nu we het hier toch over hebben ergens daar zou een knife moeten liggen die kan ik alleen niet vinden, heb het al eerder gevraagd maar helaas geen antwoord, misschien weet iemand hier het? sorry voor het offtopic. ps mijn orginele vraag is in dit topic daar mag je ook antwoorden als je het weet. Bewerkt: 13 november 2006 door DX11 Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 nope dat is het niet , er is ook een grot op mount chilliad , dat even terzijde , maar deze grot begint onderwater aan een kustlijn , volgt dan een lange gang en dan kom je in een onderzeese grot uit heb ik me laten wijsmaken. Reageren
356 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 nope dat is het niet , er is ook een grot op mount chilliad , dat even terzijde , maar deze grot begint onderwater aan een kustlijn , volgt dan een lange gang en dan kom je in een onderzeese grot uit heb ik me laten wijsmaken. heb ik nog nooit van gehoord of gezien. Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 nope dat is het niet , er is ook een grot op mount chilliad , dat even terzijde , maar deze grot begint onderwater aan een kustlijn , volgt dan een lange gang en dan kom je in een onderzeese grot uit heb ik me laten wijsmaken. heb ik nog nooit van gehoord of gezien. het is gewoon wat moonbeam ookal zij, nogmaals alleen nu we het hier toch over hebben ergens daar zou een knife moeten liggen die kan ik alleen niet vinden, heb het al eerder gevraagd maar helaas geen antwoord, misschien weet iemand hier het? sorry voor het offtopic. ps mijn orginele vraag is in dit topic daar mag je ook antwoorden als je het weet.>>> Door Dutchy3010: Je post nu 2 keer hetzelfde en offtopic. Daarnaast heb je een eigen topic, dus zijn deze 2 posts al helemaal overbodig.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.